• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Масло вершкове (код ДК 021:2015 – 15530000-2 «Вершкове масло») 2 Лоти.

Завершена

399 280.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 976.80 UAH
Номер: c129da8cc6b6402ebf06e2d1a444c812
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-09-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 09.09.2022 13:05 - 01.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ 09.09.2022 № 17 -з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 09.09.2022 № 17-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР» UA-2022-02-08-007944-b 08.02.2022 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 932-39-10, tamarabeleckaja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання строку продовження та розгляду тендерної пропозиції за Лотом 2 «Масло вершкове» встановлено порушення норм частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частинами першою, четвертої статті 32 Закону шляхом часткової відміни тендеру (за лотом) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2022 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.02.2022 № 136, реєстри пропозицій, протоколи розкриття, протокольне рішення (протокол) від 03.03.2022№155. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що за Лотом 2 «Масло вершкове» згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу 24.02.2022 прийнято до розгляду тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця Сугак Юрій Іванович (далі – ФОП Сугак Юрій Іванович ), як найбільш економічно вигідну. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно протокольного рішення від 03.03.2022№155 Замовником вирішено подовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Сугак Юрій Іванович до 20 робочих днів – тобто до 24.03.2022 року включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Станом на момент закінчення моніторингу 09.09.2022 відповідне повідомлення в електронній системі не оприлюднено, чим порушено частину десяту статті 29 Закону. Згідно частини 11 статті 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Станом на дату закінчення моніторингу 09.09.2022 Замовником не оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення норм частини десятої статті 29 Закону перевищено строк розгляду тендерної пропозиції ФОП Сугак Юрій Іванович. Відповідно до вимог пункту другого частини першої стаття 32 Закону замовник відміняє тендер в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до частини 4 статті 32 Закону тендер може бути відмінено частково (за лотом).
Період усунення порушень: 09.09.2022 15:29 - 24.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 09.09.2022 15:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунені шляхом відміни тендеру частково (за лотом). Протокол про відміну закупівлі( лота) опублікован 09.09.2022.
Дата публікації звіту: 13.09.2022 11:52

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionCancelled: Так
  • corruptionConsideration: Так
Опис: За результатами моніторингу порушення усунуто частково за лотом 2, шляхом відміни тендеру на підставі ч.1 ст.32 Закону
Дата публікації: 13.09.2022 14:22