-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Масло вершкове (код ДК 021:2015 – 15530000-2 «Вершкове масло») 2 Лоти.
Завершена
399 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 976.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 976.80 UAH
Номер:
c129da8cc6b6402ebf06e2d1a444c812
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-09-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2022 00:00
Період моніторингу:
09.09.2022 13:05 - 01.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
09.09.2022 № 17 -з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 09.09.2022
№ 17-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР» UA-2022-02-08-007944-b 08.02.2022 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання строку продовження та розгляду тендерної пропозиції за Лотом 2 «Масло вершкове» встановлено порушення норм частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частинами першою, четвертої статті 32 Закону шляхом часткової відміни тендеру (за лотом) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.02.2022 № 136, реєстри пропозицій, протоколи розкриття, протокольне рішення (протокол) від 03.03.2022№155.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що за Лотом 2 «Масло вершкове» згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу 24.02.2022 прийнято до розгляду тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця Сугак Юрій Іванович (далі – ФОП Сугак Юрій Іванович ), як найбільш економічно вигідну.
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Згідно протокольного рішення від 03.03.2022№155 Замовником вирішено подовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Сугак Юрій Іванович до 20 робочих днів – тобто до 24.03.2022 року включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Станом на момент закінчення моніторингу 09.09.2022 відповідне повідомлення в електронній системі не оприлюднено, чим порушено частину десяту статті 29 Закону.
Згідно частини 11 статті 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Станом на дату закінчення моніторингу 09.09.2022 Замовником не оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення норм частини десятої статті 29 Закону перевищено строк розгляду тендерної пропозиції ФОП Сугак Юрій Іванович.
Відповідно до вимог пункту другого частини першої стаття 32 Закону замовник відміняє тендер в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до частини 4 статті 32 Закону тендер може бути відмінено частково (за лотом).
Період усунення порушень:
09.09.2022 15:29 - 24.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.09.2022 15:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунені шляхом відміни тендеру частково (за лотом). Протокол про відміну закупівлі( лота) опублікован 09.09.2022.
Дата публікації звіту:
13.09.2022 11:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
- corruptionConsideration: Так
Опис:
За результатами моніторингу порушення усунуто частково за лотом 2, шляхом відміни тендеру на підставі ч.1 ст.32 Закону
Дата публікації:
13.09.2022 14:22