-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Epinephrine, Azithromycin, Azithromycin, Azithromycin, Allopurinol, Albendazole, Ammonia, Chlorpromazine, Amino acids, Amikacin, Amikacin, Propranolol, Atropine, Beclometasone, Oxybuprocaine, Povidone-iodine, Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm., Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm., Sulfamethoxazole and trimethoprim, Bisoprolol, Vancomycin, Salbutamol, Verapamil, Mebendazole, Voriconazole, Aqua pro injectioni, Medicinal charcoal, Gentamicin, Heparin, Aciclovir, Aciclovir, Hydrocortisone, Glucagon, Glucose, Clindamycin, Dexamethasone, Dexamethasone, Acetazolamide, Omeprazole, Ceftriaxone, Digoxin, Diclofenac, Dopamine, Enalapril, Enalapril, Erythropoietin, Levothyroxine sodium, Ceftazidime, Ibuprofen, Ibuprofen, Imipenem and cilastatin, Phytomenadione, Phytomenadione, Colistin, Amiodarone, Multienzymes (lipase, protease etc.), Multienzymes (lipase, protease etc.), Levofloxacin, Lidocaine, Loperamide, Loratadine, Loratadine, Ferric oxide polymaltose complexes, Ferric oxide polymaltose complexes, Meropenem, Meropenem, Naloxone, Norepinephrine, Omeprazole, Ondansetron, Ondansetron, Multienzymes (lipase, protease etc.), Paracetamol, Pilocarpine, Prednisolone, Prednisolone, Neostigmine, Budesonide, Fat emulsions, Hydrocortisone, Spironolactone, Ethanol, Ethanol, Piperacillin and beta-lactamase inhibitor, Nifedipine, Xylometazoline, Fluconazole, Folic acid, Fosfomycin, Itraconazole, Furosemide, Chlorhexidine, Cefepime, Cefotaxime, Cyanocobalamin, Cyanocobalamin, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Cyclopentolate
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер:
8da45f458b4e4c8f848004d02c297661
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-28-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.12.2022 00:00
Період моніторингу:
28.12.2022 15:34 - 19.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.12.2022 № 56
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 28.12.2022 № 56
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2022-02-08-001433-c 08.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницька обласна дитяча лікарня» Хмельницької обласної ради (далі − Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.02.2022 № 2, зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Кормед», протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.02.2022 №4, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.02.2022, договір від 16.03.2022 № 74, укладений між Замовником та ТОВ «Кормед» (далі – договір), додаткова угода від 23.09.2022 № 1 до договору , додаткові угоди від 29.12.2022 № 2 та № 3 до договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 16.03.2022, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднено в електронній системі закупівель 03.01.2023.
Відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації».
Отже, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце поставки товарів.
Період усунення порушень:
13.01.2023 12:29 - 28.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.01.2023 12:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами розгляду висновку від 13.01.2023 року щодо моніторингу процедури № UA-2022-02-08-001433-c в порядку передбаченому ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ повідомляємо наступне.
Щодо оголошення про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір про закупівлю не містить інформації про місце поставки товарів чи надання послуг.
Відповідно до ч.2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
Згідно оголошення (UA-2022-02-08-001433-c ) про проведення процедури Відкритих торгів містить наступну інформацію: «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації. Таким чином, Замовником у графі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено – Відповідно документації.
Згідно умов Тендерної документації, п. 4.3. Розділу І «місце, кількість, обсяг поставки товарів» зазначено - Місце поставки: 29008, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Кам’янецька, будинок 94.
Варто зауважити, що згідно ч.2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі», не конкретизовано, що у графі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» має міститися адреса місця поставки товарів, надання послуг чи виконання робіт. Більше того, на виконання умов законодавства, Замовником зазначено місце поставки – відповідно до документації, де знаходиться вичерпна інформація щодо місця знаходження Замовника та місця поставки товарів.
Окрім того, повідомляємо, що у Замовника на даний час відсутня технічна можливість внесення змін до Оголошення про проведення Відкритих торгів.
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо, що Замовником взято до уваги вказану у Висновку інформацію та буде врахована уповноваженою особою під час проведення подальших процедур закупівель, що здійснюватимуться замовником, окрім того, було здійснено заходи зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що у відповідності довимог ч.8 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-08-001433-c опубліковано 13.01.2023 року.
Повідомляємо, орган державного фінансового контролю, що причинами невчасного оприлюднення відповіді були підстави, які не залежали від Замовника, а саме відсутність інтернету в установі у зв’язку з перебоями в електроенергії через військову агресією російської федарації на території України. Просимо віднестися з розумінням до ситуації, що спричинили допущення вказаного порушення.
Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги вказану у запиті інформацію. Вказана інформація буде врахована уповноваженою особою під час проведення подальших процедур закупівель, що здійснюватимуться замовником.
Дата публікації звіту:
25.01.2023 14:39
Запити/Пояснення
Номер:
a917c152f85d40e39fd069213951a11e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.12.2022 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів процедури закупівлі, код ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, очікуваною вартістю 2 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-08-001433-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи були дотримані переможцем – ТОВ «Кормед», вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c6aa607e905f4312b6a708f9f228ee56
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.01.2023 13:14
Опис:
Доброго дня, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень від 2022-12-29 16:23:31 та повідомляє наступне.
І. При здійсненні закупівлі по предмету: «код ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» (Epinephrine, Azithromycin, Azithromycin, Azithromycin, Allopurinol, Albendazole, Ammonia, Chlorpromazine, Amino acids, Amikacin, Amikacin, Propranolol, Atropine, Beclometasone, Oxybuprocaine, Povidone-iodine, Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm., Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm., Sulfamethoxazole and trimethoprim, Bisoprolol, Vancomycin, Salbutamol, Verapamil, Mebendazole, Voriconazole, Aqua pro injectioni, Medicinal charcoal, Gentamicin, Heparin, Aciclovir, Aciclovir, Hydrocortisone, Glucagon, Glucose, Clindamycin, Dexamethasone, Dexamethasone, Acetazolamide, Omeprazole, Ceftriaxone, Digoxin, Diclofenac, Dopamine, Enalapril, Enalapril, Erythropoietin, Levothyroxine sodium, Ceftazidime, Ibuprofen, Ibuprofen, Imipenem and cilastatin, Phytomenadione, Phytomenadione, Colistin, Amiodarone, Multienzymes (lipase, protease etc.), Multienzymes (lipase, protease etc.), Levofloxacin, Lidocaine, Loperamide, Loratadine, Loratadine, Ferric oxide polymaltose complexes, Ferric oxide polymaltose complexes, Meropenem, Meropenem, Naloxone, Norepinephrine, Omeprazole, Ondansetron, Ondansetron, Multienzymes (lipase, protease etc.), Paracetamol, Pilocarpine, Prednisolone, Prednisolone, Neostigmine, Budesonide, Fat emulsions, Hydrocortisone, Spironolactone, Ethanol, Ethanol, Piperacillin and beta-lactamase inhibitor, Nifedipine, Xylometazoline, Fluconazole, Folic acid, Fosfomycin, Itraconazole, Furosemide, Chlorhexidine, Cefepime, Cefotaxime, Cyanocobalamin, Cyanocobalamin, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Cyclopentolate)» було залучено фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі службової записки фармацевта. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та пацієнтів лікарні.
КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент".
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
Окрім того, з метою об’єктивного визначення очікуваної вартості нами здійснювався аналіз ринку (через систему Прозорро)
ІІ. Щодо дотримання переможцем – ТОВ «Кормед», вимоги частини другої статті 41 Закону.
Відповідно до ч.2 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників).
Повідомляємо, що ТОВ «Кормед» під час укладення договору про закупівлю було надано наступні документи:
1) Наказ про призначення на посаду директора (копія додається);
2) Виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців (копія додається);
3) Ліцензію Державної служби України з лікарських засобів (оптова торгівля лікарськими засобами) (копія додається);
4) Протокол загальних зборів (копія додається).