-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сирні продукти
Завершена
1 470 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 700.00 UAH
Номер:
0bfb5400f27841c49f3090c50ed1260c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-09-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2022 00:00
Період моніторингу:
09.09.2022 14:23 - 01.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.09.2022 № 224
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 09.09.2022 № 224
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
32 UA-2022-02-08-000876-c
Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Сирні продукти 1 470 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору-порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.02.2022 № б/н, тендерну пропозицію ФОП Мідик Тарас Ярославович, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.02.2022 року, протокол розкриття, повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2022, договір від 14.03.2022 № 09/22, додаткова угода від 14.07.2022 № 1 та додаткова угода від 23.08.2022 № 2, пояснення Замовника від 13.09.2022 та 21.09.2022.
Період усунення порушень:
28.09.2022 19:08 - 04.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2022 19:08
Запити/Пояснення
Номер:
7ec3dbeded254f35834013a59a155fbe
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.09.2022 13:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сирні продукти», за кодом ДК 021:2015:15542200-1 — М’який сир (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-08-000876-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
27534d218f7f4439914af8b8c9cb8d85
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.09.2022 16:27
Опис:
Обгрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, його очікувана вартість здійснювалась відповідно до кошторисних призначень закладених на утримання харчування дітей навчальних закладів на 2022р. затверджене Рішенням сесії міської ради №790 від 23.12.2021р., згідно проведеного аналізу ринку цін на вказану групу товарів із урахуванням можливих інфляційних ризиків та річного плану закупівель Управління освіти Стрийської міської ради. Посилання на сайт http://osvita-stryi.gov.ua/ Головне меню, розділ Державні закупівлі Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, файл №7.
Номер:
bbaad0796e9b4e86a2c98d25e1859beb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2022 13:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2022 00:00
Опис:
Прошу надати підтверджуючу інформацію (документи, пояснення) щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником аналіз цінової інформації на ринку товару (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b91d4bfd781a47e3892339298b6f4f85
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.09.2022 10:07
Опис:
Очікувана вартість предмета закупівлі "Сирні продукти" здійснювалась відповідно до наявної потреби, затверджених кошторисних призначень відповідної інформації на ціни товарів що знаходились у мережі інтернет у відкритому доступі, інформації щодо актуальних ринкових цін на момент оголошення відкритих торгів. Кожного місяця замовник отримує лист від департаменту освіти та науки на запит департаменту освіти та науки від Головного управління статистини у Львівській області в якому зазначена інформація про середні ціни на продукти харчування на споживчому ринку Львівської області у певному місяці (Додається). Відповідно до даних Головного управління статистики у Львівській області та актуальних ринкових цін замовником було розраховано очікувану вартість сир кисломолочний 130.50 за кг та сир твердий 207.25 за кг. яка є меншою середньої вартості на споживчому ринку Львівської області.