• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прання і сухого чищення

Завершена

1 445 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 225.00 UAH
Номер: 972dea3956a54812b8ba09a356579e4b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-04-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 04.04.2023 10:37 - 26.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.04.2023 № 29-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 04.04.2023 №29-3 Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2022-02-08-000101-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємтво "Міська лікарня № 9" Запорізької міської ради;
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 98) 210-73-33, 2107333a@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення звіту про виконання договору або публікації додаткової угоди щодо подовження строку дії Договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 07 » квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі звіту про виконання договору на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю послуг № 246-Т від 25.03.2022 (далі – Договір). Аналізом процедури закупівлі встановлено, що згідно інформації викладеної на сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) за результатами проведеної процедури закупівлі, між Замовником та ТОВ "Чистий світ Запоріжжя" укладено Договір. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до пункту 4.2 розділу 4 Договору, даний договір набуває чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2022 року. Проте, Замовником станом на момент завершення проведення моніторингу процедури закупівлі звіт про виконання договору або додаткової угоди щодо подовження строку дії Договору/розірвання Договору не оприлюднено, чим недотримано вимоги пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 07.04.2023 11:14 - 22.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 07.04.2023 11:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Рішення Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області виконано.
Дата публікації звіту: 13.04.2023 17:58