-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція будівлі комунальної установи «Міський будинок культури «Молодість» із впровадженням енергозберігаючих заходів по просп. Шевченка, 13 у м. Новий Розділ Львівської області» Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»)
Завершена
12 270 410.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 352.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 352.05 UAH
Номер:
9a1da17404fe4f25bec02547ff12d74b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-06-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2022 00:00
Період моніторингу:
06.06.2022 15:52 - 01.07.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2022 № 182
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.06.2022 №182.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-07-015595-b, 07.02.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Вельт Капітал» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Вельт Капітал» щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) порушень вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 при розміщенні інформації про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 17 червня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління культури, спорту та гуманітарної політики Новороздільської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-02-07-007058-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на вказані звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Вельт Капітал» (далі – ТОВ «Вельт Капітал»); повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 15.03.2022; протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій по закупівлі від 06.04.2022; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру документи після аукціону; повідомлення про продовження строку для укладення договору по закупівлі від 26.04.2022; договір від 01.06.2022 №15 та додаткову угоду від 08.06.2022 №1 до вказаного договору; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Однак, моніторингом встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, тендерну документацію та внесені до неї зміни), на них накладено електронний цифровий підпис посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
Умовами тендерної документації (частина 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3) визначено, що розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова №281).
Також, у вищевказаному розділі передбачено, що у складі пропозиції учасник повинен надати кошторисний розрахунок цінової пропозиції, складений у відповідності до технічного завдання (Додаток 3), а саме: договірну ціну з пояснювальною запискою; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Настанови № 281.
Так, пунктом 5.1. розділу V Настанови №281 визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
При цьому, відповідно до пункту 5.13 розділу V Настанови №281 загальновиробничі витрати (далі – ЗВВ) в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 №573, і переліку ЗВВ, наведених в додатку 10 цієї Настанови.
Згідно з пунктом 5.14 розділу V Настанови №281 при визначенні ЗВВ, у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) учасники процедури закупівлі (підрядні організації) визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: 1) заробітну плату працівників, зазначених у пункті 1.1 додатку 10 цієї Настанови, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримувати на об’єкті замовлення; 2) покриття решти статей загальновиробничих витрат, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання.
За нормами пункту 5.15 розділу V Настанови №281 у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) ЗВВ включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Пунктом 4.14 розділу IV Настанови №281 визначено, що для проведення розрахунків ЗВВ групуються в 3 блоки: 1) кошти на заробітну плату працівників (показник I блоку); 2) відрахування на єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування згідно із законодавством (показник ІІ блоку); 3) решта статей, які враховуються у загальновиробничих витратах (показник ІІІ блоку).
Також, відповідно до пункту 5.17 розділу V Настанови №281 адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 №573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Проте, під час аналізу документів, поданих ТОВ «Вельт Капітал» в складі тендерної пропозиції (файл «кошторис.pdf) установлено, що відповідно до наданих учасником договірної ціни та відповідних розрахунків до неї (розрахунок ЗВВ на будову та пояснювальна записка) розрахунки ЗВВ та коштів на покриття адміністративних витрат відповідно до вимог Настанови №281 (виходячи з витрат попереднього звітного періоду) не надано (учасником відповідні розрахунки здійснено на усередненими показниками згідно з Додатком 18 до Настанови №281), що не відповідає вимогам пунктів 5.13 та 5.17 розділу V Настанови №281
Отже, учасником ТОВ «Вельт Капітал» недотримано вимог частини 6 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, умовами тендерної документації (пункт 7.1. частини 7 розділу 3) встановлено, що учаснику необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця (а саме: найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника).
Учасником ТОВ «Вельт Капітал» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про залучення субпідрядної (субпідрядних) організації від 01.03.2022 Вих. № 150, відповідно до якої вказаним учасником повідомлено про залучення субпідрядної організації – товариства з обмеженою відповідальністю «Деос Реліз» для виконання робіт з блискавкозахисту та вогнезахисту дерев’яних конструкцій (файл «довідка про субпідряд.pdf» у складі архівованого документу «субпідр.rar»).
Водночас, моніторингом встановлено, що вказана довідка не містить інформації про банківські реквізити субпідрядної організації.
Таким чином, учасником ТОВ «Вельт Капітал» недотримано вимог пункту 7.1. частини 7 розділу 3 тендерної документації Замовника.
За нормами пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі, зокрема, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, Замовником на порушення пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вельт Капітал», а визначено вказаного учасника переможцем тендеру та укладено з ним договір від 01.06.2022 №15 на суму 12 230 737,12 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
17.06.2022 13:47 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2022 13:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про результати розгляду
Висновку моніторингу закупівлі UA-2022-02-07-015595-b
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція будівлі комунальної установи «Міський будинок культури «Молодість» із впровадженням енергозберігаючих заходів по просп. Шевченка, 13 у м. Новий Розділ Львівської області» Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»), UA-2022-02-07-015595-b надаємо наступні пояснення та інформацію:
1. Щодо підпису документів кваліфікованим електронним підписом
Згідно з вимогами абз. 2 ч. 2 ст. 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII застосовувати виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі) мають:
• органи державної влади,
• органи місцевого самоврядування,
• підприємства, установи та організації державної форми власності,
• державні реєстратори, нотаріуси
• та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора
для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону.
Уповноваженим особам замовника, які проводять закупівлі відповідно до Закону, проведена роз’яснювальна робота з питання розміщення інформації про закупівлю відповідно до вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082.
Повідомляємо, що за результатами розгляду висновку моніторингу по закупівлі, нами було вжито такі заходи для усунення виявлених порушень:
1. 23.06.2022 року направлено письмове звернення до ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" щодо розірвання договору № 15 від 01.06.2022 р.
2. Проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженими особами щодо порушень вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082 при розміщенні інформації про закупівлю.
3. Проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою щодо здійснення перевірки документів учасника, його кваліфікації та підстав для відхилення учасників відповідно до статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо врахувати, що ми виконали усі ваші вимоги та зобов’язуємось більше не допускати таких порушень.
Дата публікації звіту:
24.06.2022 13:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Відсутній механізм
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
10.04.2023 11:51
Запити/Пояснення
Номер:
c0cea9f2d3cd4cb09dac08b2306d0eb1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.06.2022 13:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2022 00:00
Опис:
Дата: 07.06.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-07-015595-b, яка проводилась Управлінням культури, спорту та гуманітарної політики Новороздільської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
9934d1673c0740df85919ce4a3137eaa
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.06.2022 12:13
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Очікувана вартість розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проєктної документації, яка була розроблена з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Реконструкція будівлі комунальної установи «Міський будинок культури «Молодість» із впровадженням енергозберігаючих заходів по просп. Шевченка, 13 у м. Новий Розділ Львівської області» Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Об’єкт будівництва розрахований на 2022-2023 роки. На 2022 рік передбачене фінансування із місцевого бюджету у розмірі 50 000,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої експертним звітом проектної документації.
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої експертним звітом кошторисної частини проектної документації
Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Замовник на виконання зазначеної норми надає відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
З цього приводу повідомляємо, що у нас немає власного веб-сайту.
Крім цього, відповідно до пунктів 4-41 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 року «Про ефективне використання державних коштів» встановлено рекомендацію для органів місцевого самоврядування та Головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечувати: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Новороздільська міська рада, розмістила обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті.
Інформацію можна перевірити за посиланням https://novyyrozdil-gromada.gov.ua/