-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція парку біля озера (Набережна) в м. Новий Розділ, в тому числі виготовлення ПКД» (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»)
Завершена
44 897 702.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 224 488.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 224 488.51 UAH
Номер:
3f46f8768c124b5d96698bf113b00018
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-18-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2022 00:00
Період моніторингу:
18.07.2022 15:36 - 09.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2022 № 207
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.07.2022 № 207.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-07-015418-b, 07.02.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» щодо розірвання договору.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Новороздільської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-02-07-002847-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ»; опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокол уповноваженої особи Замовника від 10.06.2022 №11; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру документи після аукціону; договір від 30.06.2022 №03/06 та додаткову угоду від 07.07.2022 №1 до вказаного договору; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до умов пункту 1.1 частини 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з вимогами частини 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації.
Так, за вимогою розділу 3 таблиці Додатку 1 до тендерної документації Замовника на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за період 2018-2022 рр, яка повинна включати інформацію щодо замовника, предмету договору, обсягу та строків виконання, а також скан-копію аналогічного договору разом із копіями документів, що підтверджують повне виконання робіт (довідки про вартість виконаних робіт КБ-3) та скан-копію листа(-ів)-відгука(ів) про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці, виданого у поточному році.
При цьому, у Додатку 1 до тендерної документації вказано, що аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір на реконструкцію/капітальний ремонт парку/відпочинково-паркової зони.
Відповідно до наданих учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» документів, а саме: довідки №176 від 02.05.2022 та довідки №225 від 08.06.2022 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, як аналогічний учасником зазначено договір №2-ВПТ від 13.12.2018 (далі – Договір №2-ВПТ) щодо капітального ремонту відпочинково-паркової території із зазначенням про повне виконання цього договору у 2019 році та обсягу виконаних робіт – 2 501 126,40 гривень.
Також, учасником у складі пропозиції надано скан-копію Договору №2-ВПТ з додатками (Договірна ціна, календарні графіки виконання робіт, графіки фінансування робіт) та додатковими угодами №1 від 15.02.2019, №2 від 05.07.2019, №3 від 04.11.2019 та №4 від 05.12.2019 (з додатками до них).
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (файл «парк сокільники 2022.pdf») містяться довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 та акти виконаних робіт форми КБ-2в про виконання у 2019 році робіт за Договором №2-ВПТ на загальну суму 2 501 126,40 гривень.
За умовами п.1.1 Договору №2-ВПТ підрядник зобов’язався до 31 грудня 2018 року виконати Замовникові будівельні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт відпочинково-паркової території в с. Сокільники в межах вулиць І. Франка – Д. Галицького на території Пустомитівського району Львівської області. Коригування» відповідно до проектно-кошторисної документації та умов цього договору, та здати їх у встановлений строк.
Проведеним моніторингом встановлено, що за умовами п.3.1 Договору №2-ВПТ ціна цього договору становить 14 107 707,60 грн з ПДВ, за умовами п.3.4 – перегляд ціни договору оформляється шляхом укладання додаткових угод, які є невід'ємними частинами договору, відповідно до п.3.7 – вартість річного обсягу робіт за договором встановлюється в межах бюджетних асигнувань. За умовами Договору №2-ВПТ строк виконання робіт – до 31.12.2018 (п.10.1 договору), закінчення – до 31.12.2018 (п.10.4 договору), договір діє до 31.12.2018, але в будь-якому випадку – до повного виконання робіт.
Умовами п.3.8 Договору №2-ВПТ визначено, що вартість робіт, які підлягають виконанню у 2018 році, складає 2 499 493,20 грн з ПДВ.
Додатковими угодами №1 від 15.02.2019, №3 від 04.11.2019 та №4 від 05.12.2019 до Договору №2-ВПТ внесено зміни в частині продовження строку виконання робіт до 31.12.2019 (п.10.1), закінчення робіт – до 31.12.2019 (п.10.4), продовження строку дії договору – до 31.12.2019, але в будь-якому випадку – до повного виконання робіт (п.16.1), а також внесено зміни до п.3.8 договору щодо вартості робіт, що підлягають виконанню у 2019 році, яка з урахуванням всіх змін склала 2 501 126,40 грн з ПДВ.
Слід зазначити, що зміни до п.3.1 Договору №2-ВПТ, відповідно до якого ціна цього договору становить 14 107 707,60 грн з ПДВ, вищевказаними додатковими угодами не вносилися.
Водночас, учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» у складі тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження повного виконання робіт (довідки про вартість виконаних робіт КБ-3).
Відповідно до наявної у вільному публічному доступі інформації в електронній системі закупівель (закупівля за ID: UA-2018-11-01-001883-b за предметом «Капітальний ремонт відпочинково-паркової території в с. Сокільники в межах вулиць І. Франка - Д. Галицького на території Пустомитівського району Львівської області. Коригування») інші додаткові угоди, окрім вказаних вище, до Договору №2-ВПТ відсутні, звіт про виконання Договору №2-ВПТ не опубліковано.
Таким чином, учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» недотримано вимог розділу 3 таблиці Додатку 1 до тендерної документації та документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» в частині надання повністю виконаного аналогічного договору.
Відповідно до вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», яким не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію відповідно до вимог тендерної документації, а визначено вказаного учасника переможцем тендеру та укладено з ним договір.
Відповідно до пункту 6.3 частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації вимоги щодо розрахунку ціни наведені у пункті 6.9 розділу 3 цієї документації.
За умовою пункту 6.4 частини 6 розділу 3 тендерної документації у складі пропозиції учасник повинен надати кошторисний розрахунок цінової пропозиції, складений у відповідності до технічного завдання (Додаток 3), а саме: договірну ціну з пояснювальною запискою; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів (відомість ресурсів до договірної ціни); розрахунок загальновиробничих витрат; проєкт календарного графіку виконання робіт.
При цьому, у пункті 6.4 частини 6 розділу 3 тендерної документації вказано, що розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Також, відповідно до підпункту 6.9.1 пункту 6.9 частини 6 розділу 3 тендерної документації ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена та розрахована за твердою договірною ціною відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова №281).
За умовами пункту 6.5 частини 6 розділу 3 тендерної документації ціна, яку запропонує учасник за результатами електронного аукціону, буде договірною ціною на об’єкт будівництва.
Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) регламентовано у розділі V Настанови №281.
Так, згідно з пунктом 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відповідно до пункту 5.13 розділу V Настанови №281 загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 цієї Настанови.
Згідно з пунктом 5.14 розділу V Настанови №281 при визначенні загальновиробничих витрат, у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) учасники процедури закупівлі (підрядні організації) визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: 1) заробітну плату працівників, зазначених у пункті 1.1 додатку 10 цієї Настанови, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримувати на об’єкті замовлення; 2) покриття решти статей загальновиробничих витрат, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання.
За нормами пункту 5.15 розділу V Настанови №281 у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) загальновиробничі витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що відповідно наданої у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» договірної ціни та відповідних розрахунків до неї (файл «кошторис.pdf») учасником розрахунки загальновиробничих витрат відповідно до вимог Настанови №281 (виходячи з витрат попереднього звітного періоду) не надано.
Крім того, за вимогою пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
При цьому у пункті 5.31 розділу V Настанови №281 вказано, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5% (до підсумку глав 1-12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва).
Відповідно до умов тендерної документації Замовника (п.6.9.1 частини 6 розділу 3 тендерної документації, п.4.1 Проєкту договору, що міститься у Додатку №4 до тендерної документації) вид договірної ціни – тверда, ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена та розрахована за твердою договірною ціною.
Однак, у наданій у складі тендерної пропозиції договірній ціні (файл «кошторис.pdf») учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» враховано кошти на покриття ризику в розмірі 1,55 відсотка (539 529,64 грн) від підсумку глав 1 – 12 (34 751 333,30 грн), що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281.
Отже, учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» недотримано вимог пункту 6.4 та підпункту 6.9.1 пункту 6.9 частини 6 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо така тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», яким не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію відповідно до вимог тендерної документації, а визначено вказаного учасника переможцем тендеру та укладено з ним договір.
Згідно з нормою абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вимоги пункту 3.7 частини 3 розділу 6 тендерної документації Замовника для підтвердження можливості виконати договір учасникам необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не раніше дати виходу оголошення (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами).
Отже, за вимогою тендерної документації, для підтвердження можливості виконати договір учасник повинен подати довідку або довідки (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку (-ів), в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами.
Учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» у складі тендерної пропозиції надано довідки з обслуговуючих банків (АТ «Банк «Український капітал», АТ «Укрбудінвестбанк», АТ «Кредобанк» та АТ «Банк Альянс») про відкриті рахунки та кредиторську заборгованість.
При цьому, у наданій довідці від АТ «Банк Альянс» №06-137 від 27.05.2022 вказано про наявність у ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» станом на 23.05.2022 кредитної заборгованості за кредитним договором №21-237/ЮК від 08.11.2021 перед банком на суму 10 151,14 грн (прострочена заборгованість за процентами).
Таким чином, учасник ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» не відповідав встановленим у тендерній документації Замовника (пункту 3.7 частини 3 розділу 6 тендерної документації) вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Проте, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», як такого, що не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір від 30.06.2022 №03/06 на суму 44 834 346,13 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
04.08.2022 13:45 - 19.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.08.2022 13:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про результати розгляду Висновку моніторингу.
На ваш Висновок, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Реконструкція парку біля озера (Набережна) в м. Новий Розділ, в тому числі виготовлення ПКД» UA-2022-02-07-015418-b, повідомляємо, що за результатами розгляду Висновку Моніторингу по закупівлі нами вжито заходів щодо усунення порушень, допущених в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), а саме:
1. 09.08.2022р. нами направлено Звернення до ТОВ «BЕЛЬТ КАПIТАЛ» та Додаткову угоду до договору № 03/06 від 30.06.2022р
2. Проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою щодо здійснення перевірки документів учасника, його кваліфікації та підстав відхилення учасників відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки:
1) Скан-копія Звернення до ТОВ «BЕЛЬТ КАПIТАЛ»;
2) Скан-копія Додаткової угоди до договору № 03/06 від 30.06.2022р.
Дата публікації звіту:
11.08.2022 17:48
Запити/Пояснення
Номер:
33e7526097f2439cb33ac1d931e7425e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.07.2022 17:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-07-015418-b, яка проводилась Управлінням житлово-комунального господарства Новороздільської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У п.3.4 частини 3 розділу 6 тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги п.3.4 частини 3 розділу 6 тендерної документації Замовника (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
265cf52d9e27444ab7b000d31e04f3d1
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
22.07.2022 10:30
Опис:
1. Щодо інформації про обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб замовника та, звичайно, перш за все – мешканців Новороздільської територіальної громади, з огляду на специфіку предмета закупівлі та зазначені в тендерній документації.
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектно-кошторисної документації. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Замовник на виконання зазначеної норми надає відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Реконструкція парку біля озера (Набережна) в м. Новий Розділ, в тому числі виготовлення ПКД» (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275).
Обґрунтування розміру витрат: відповідно до річного плану по закупівлі зазначено, що джерелом фінансування є кошти обласного бюджету, кошти місцевого бюджету, кошти державного бюджету. Конкретні суми фінансування з відповідних бюджетів будуть визначені після прийняття рішень обласною та місцевою радами.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Управління житлово – комунального господарства Новороздільської міської ради, розмістило обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб - сайті Новороздільської громади.
Інформацію можна перевірити за посиланням https://novyyrozdil-gromada.gov.ua/pub-info/32229-obgruntuvannia-vidkritix-torgiv-po-objekturekonstrukciia-parku-bilia-ozera-naberezna-v-m-novii-rozdil-v-tomu-cisli-vig
3. Щодо виконання учасником-переможцем вимог ч.2 статті 41 Закону та вимог п.3.4. ч.3 розділу 6 тендерної документації
При підписанні договору про закупівлю учасник-переможець ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" виконав зазначені вимоги Закону і тендерної документації та надав:
1) Протокол загальних зборів ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" №5 від 28.04.2022р.;
2) Ліцензію №79-Л від 27.12.2018р., яка видана ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ".