-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
CPV ДК 021:2015:15530000-2 - Вершкове масло (масло вершкове з умістом жиру від 73%)
Завершена
1 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Номер:
35f7a4caa9c349f885322cb3f89c07d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-11-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2022 00:00
Період моніторингу:
11.07.2022 11:32 - 02.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.07.2022 № 19-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.07.2022 №19-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2022-02-07-003484-c 07.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Конотопської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.02.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.02.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Фуд торг 2020» (далі – ТОВ «Фуд торг 2020»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.02.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2022, договір від 18.03.2022 №93.
За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника міститься посилання на нормативний акт, який втратив чинність 01 вересня 2021р., а саме на Постанову Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 22 листопада 2004 № 1591, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Крім того, на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону, Замовник у тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Також, моніторингом установлено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» в пункті 3.1 додатку 2 до тендерної документації Замовника міститься вимога щодо надання копії аналогічного договору разом із копіями документів, що підтверджують факт його виконання.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Фуд торг 2020» містяться копії аналогічних договорів від 30.10.2020 №3/2, від 19.11.2020 №2/2, від 27.01.2021 №6, від 18.01.2021 №4, в той час як документи на підтвердження їх виконання відсутні, що не відповідає вимогам пункту 3.1 додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Фуд торг 2020» через його невідповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та уклав з ним договір від 18.03.2022 №93.
Період усунення порушень:
19.07.2022 08:31 - 03.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.07.2022 08:31
Оскарження висновку в суді
Опис:
Управліннмя освіти Конотопської міської ради Сумської області 30.07.2022 до Сумського окружного адміністративного суду направлено позовну заяву про оскарження висновку за результатами моніторингу.
Дата публікації:
01.08.2022 16:39
Дата відкриття провадження:
08.08.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
480/5002/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]