-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Яловичина в/г, куряче філе в/г, свинина нежирна в/г
Річний план закупівель на 2022 рік
Завершена
1 000 354.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 003.54 UAH
мін. крок: 1% або 10 003.54 UAH
Номер:
b9a52129c18f429480a8b1e6f04ce6f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-09-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.05.2022 00:00
Період моніторингу:
10.05.2022 11:05 - 01.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.05.2022
№ 139
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.05.2022 № 139.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2022-02-07-003401-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації установлено порушення вимог частини 2 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів згідно Закону, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 16.03.2022 року № 54, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація відділу освіти Романівської селищної ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція учасника ФОП «СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА» та тендерна пропозиція переможця ФОП «СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА» (далі – Переможець), протоколи уповноваженої особи від 25.02.2022 року № 103 та № 104, повідомлення про намір укласти договір від 25.02.2022 року, договір про закупівлю від 16.03.2022 року № 54 та пояснення Замовника, що надане через електронну систему закупівель від 17.05.2022 року.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА» (протокол уповноваженої особи від 25.02.2022 року № 103), не містить посилання на умови тендерної документації чим не дотримано вимоги частини 2 статті 31 Закону.
Відповідно до частини 6 статті 17 Закону встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, зокрема, що підтверджують відсутність підстав, відхилення визначених пунктом 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону.
Разом з тим, відповідно до пункту 1 розділу 3 та Додатку № 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме:
- довідка або довідка у формі електронного документа або копія нотаріально завіреної довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримiнальної вiдповiдальностi не притягується, незнятої чи непогашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа;
- довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Проте, на порушення вимог пункту 1 розділу 3 та Додатку № 1 тендерної документації та частини 6 статті 17 Закону, переможцем торгів ФОП «СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА», у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано документів, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
18.05.2022 21:47 - 02.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.05.2022 21:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вирішила відмінити процедуру закупівлі відкритих торгів, згідно коду ДК 021-2015 (CPV) – 15110000-2 – М’ясо (М’ясо) 15112130-6 – Курятина, 15111100-0 – Яловичина, 15113000-3 – Свинина) яловичина в/г, куряче філе в/г, свинина нежирна в/г), (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-07-003401-c).
Замовник та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір № 54 від 16.03.2022 року на суму 999`666.00 грн., між відділом освіти Романівської селищної ради та Фізична особа-підприємець "СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА", відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме:
- інформація про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА» (протокол уповноваженої особи від 25.02.2022 року № 103), не містить посилання на умови тендерної документації чим не дотримано вимоги частини 2 статті 31 Закону;
- на порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Дата публікації звіту:
24.05.2022 15:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
24.05.2022 15:58
Запити/Пояснення
Номер:
8623714396794197917b7ba5d79a86c0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.05.2022 13:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Яловичина в/г, куряче філе в/г, свинина нежирна в/г» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-07-003401-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, відповідно абзацу 3 частини 12 статті 29 Закону № 922 зокрема визначено, що протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Поряд з тим, аналізом встановлено, що відповідно до протоколу засідання Уповноваженої особи Відділу освіти Романівської селищної ради (далі – Замовник) від 14.12.2021 року, відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на підставі ч.1 ст.31 Закону № 922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію у чому саме полягає така невідповідність в частині не відповідності умовам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
174f8717ff034f0591086847228bb6ee
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
17.05.2022 10:57
Опис:
Відділ освіти Романівської селищної ради на Ваш запит про надання пояснень, щодо моніторингу закупівлі по предмету «Яловичина в/г, куряче філе в/г, свинина нежирна в/г» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-07-003401-c), повідомляє, що в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 103 від 25.02.2022 року міститься інформація про підстави відхилення тендерної пропозиції згідно п.1,2, ч. 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі, а саме:
- виявлено, що тендерна пропозиція Учасника, Фізична особа-підприємець "СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА", яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною на закупівлю послуг, за кодом ДК 021-2015 (CPV) – 15110000-2 – М’ясо (М’ясо) 15112130-6 – Курятина, 15111100-0 – Яловичина, 15113000-3 – Свинина) яловичина в/г, куряче філе в/г, свинина нежирна в/г) на суму 997`880.55 грн., не відповідає вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі, згідно ст. 16, ст.17, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Учасником не надано жодного документального підтвердження встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Тому, Замовник відхилив тендерну пропозицію, даного Учасника, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у випадках, передбачених пунктом 1, частини 1 статті 31 Закону, у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Замовником відхилено тендерну пропозицію Учасника, Фізична особа-підприємець "СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА" із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель тому, що, Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та виявлено, що випадково не дописано до вищезазначеної аргументації в електронній системі закупівель, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у випадках, передбачених пунктами 1, 2 частини 1 статті 31 Закону, у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Саме так, дана інформація зазначена в протоколі № 103 від 25.02.2022 року, який був підгружений в електронну с систему закупівель.