-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Завершена
1 325 102.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 625.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 625.51 UAH
Номер:
d52cd169cf314c8b880cbfd708794505
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-25-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.01.2023 00:00
Період моніторингу:
25.01.2023 16:08 - 16.02.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.01.2023 № 4
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 25.01.2023 № 4
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2022-02-07-002779-c 07.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель середньої загальноосвітньої школи № 60 м. Львова (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 07.02.2022 № 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Яремчук Андрій Ігорович (далі – ФОП Яремчук Андрій Ігорович), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 01.03.2022 № 2 про визначення переможцем ФОП Яремчук Андрій Ігорович, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.03.2022, договір від 18.03.2022 № 26-03/2022, укладений між Замовником та ФОП Яремчук Андрій Ігорович (далі - Договір), додаткові угоди від 09.09.2022 № 1, від 28.11.2022 № 2, від 28.12.2022 № 3, від 30.12.2022 № 4, від 16.01.2023 № 5 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 18.03.2022, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 01.02.2023.
Період усунення порушень:
15.02.2023 14:59 - 21.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2023 14:59
Запити/Пояснення
Номер:
6eb72df843004438823f8e19c27b98f7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.01.2023 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю ««Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень», ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень, очікуваною вартістю 1 325 102,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-07-002779-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем – Фізичною особою підприємцем Яремчук Андрій Ігорович вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e4d258056d974e43bb1372c1f0d9eb92
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
01.02.2023 10:13
Опис:
У відповідь на Ваш запит Замовнику від 30.01.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом "Послуги з організації шкільного харчування" ДК 021:2015 55510000-8 - Послуги їдалень" інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-07-002779-с) повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення по даній закупівлі:
На виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про загальну середню освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», з метою організації безкоштовного харчування дітей відповідних категорій, які навчаються у закладах освіти Львівської міської територіальної громади та для ефективного використання коштів міського бюджету і забезпечення повноцінного харчування учнів закладів освіти Львівської МТГ, управлінням освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради, наказом від 31.12.2021 р. №857р «Про затвердження примірного меню для організації дитячого харчування в закладах середньої освіти» затверджено чотиритижневе примірне меню «Для харчування учнів в осінній період» та «Для харчування учнів у зимово-весняний період». Відповідне примірне меню міститься в додатку № 6 до тендерної документації на закупівлю «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) (розрахунок пропозиції) міститься в додатку № 1 до тендерної документації на закупівлю «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua).
Очікувана вартість закупівлі згідно проведених розрахунків із врахуванням кошторисних призначень становить – 1 325 102,00 грн. без ПДВ.
Наказом управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради від 24.12.2021 р. №827р «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади у 2022 році», наказом відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради №539 від 31.12.2021р. «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Шевченківського та Залізничного районів у 2022 році» (копії наказів додаються), на виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту», Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», ухвали Львівської міської ради від 23.12.2021 «Про затвердження Програми безоплатного харчування дітей та учнів у закладах освіти Львівської міської територіальної громади на 2022 рік», з метою забезпечення повноцінного харчування дітей у закладах освіти Львівської міської територіальної громади, а також встановлення єдиних грошових норм при організації безоплатного харчування учнів, встановлено з 4 січня 2022 року вартість харчування у граничних нормах:
- дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах, дітей із сімей, які отримують допомогу згідно із Законом України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» (на підставі довідок з управління праці і соціального захисту населення) – 25,80 грн.;
- учнів 1-4 класів - 22,60 грн.;
- учнів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Львівської міської територіальної громади з числа дітей (рідних, усиновлених, пасинків, падчерок) учасників антитерористичної операції/ООС, у тому числі тих, які загинули (пропали безвісти) або померли, та постраждалих учасників Революції Гідності та Героїв Небесної Сотні, дітей з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів – 22,60 грн;
дітей із багатодітних сімей та дітей працівників закладів охорони здоров’я, померлих внаслідок коронавірусної хвороби (COVID-19), які навчаються у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади – 22,60 грн.
Про кількість учнів кожної категорії , що навчається в СЗШ № 60 було повідомлено уповноваженій особі адміністрацією школи (зазначена інформація міститься в додатку 1 до тендерної документації). Далі кількість учнів кожної категорії множилась на кількість днів харчування та на вартість харчування на одну дитину на один день.
2. Відповідальним працівником школи було здійснено публікацію на вебсайті школи обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація:
http://60schoollviv.blogspot.com/
http://60schoollviv.blogspot.com/p/blog-page_16.html
3. Так, було дотримано. Повідомляємо, що основним видом діяльності ФОП Яремчук А.І. є постачання інших готових страв. У відповідності до вимог Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" та інших вимог чинного законодавства України даний вид діяльності та надання послуг згідно предмета закупівлі не підлягає ліцензуванні або отримання дозвільного документа на провадження даного виду господарської діяльності. ФОП Яремчук А.І. особисто представляє свої інтереси під час проведення процедури закупівлі, має всі необхідні повноваження та право посвідчувати своїм підписом всі документи, у тому числі документи тендерної документації, та має повноваження та правомочність на укладення та підписання договору(угоди) про закупівлю. Документами, які підтверджують статус та повноваження на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами торгів, а також на підставі яких здійснює свої повноваження це паспорт, ідентифікаційний код та виписка з ЄДР. Інші уповноважені особи - відсутні.
Виконавець: Ткачук А.І.