• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали ( Лот 1 Катетери, канюлі, шприци, голки, бинти, вата, електроди, пластир, марля, сечоприймачі, контейнери, клейонка,скальпелі,скарифікатори,трубки,хірургічний матеріал. Лот 2 рукавиці медичні)

Завершена

686 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 025.00 UAH
Номер: fbc505cca3b4415c8e1faa1648d7964d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-25-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.04.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 26.04.2022 10:26 - 20.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.04.2022 № 126 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби 26.04.2022 № 126 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-07-011931-b, 07.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, tkachenko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 13 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частин першої та другої статті 26 Закону, частини тринадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю; відміни тендеру частково (за лотом) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю; відміни тендеру частково (за лотом). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Звенигородська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Звенигородської міської ради Звенигородського району Черкаської області (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.02.2022 № 22, перелік змін до тендерної документації, оприлюднений в електронній системі закупівель 09.02.2022, та тендерну документацію зі змінами, оприлюднену в електронній системі закупівель 09.02.2022 (далі – тендерна документація); інформацію про відміну тендеру за лотом № 1 – Катетери, канюлі, шприци, голки, бинти, вата, електроди, пластир, марля, сечоприймачі, контейнери, клейонка, скальпелі, скарифікатори, трубки, хірургічний матеріал; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Решетілової Наталії Олександрівни (далі – ФОП Решетілова Н.О.) за лотом № 2 – Рукавиці медичні (далі – лот № 2); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2022 № 22.2 за лотом № 2; повідомлення про намір укласти договір за лотом № 2; документи, надані переможцем торгів за лотом № 2 ФОП Решетіловою Н. О. відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір від 07.03.2022 № 24; звіт про результати проведення закупівлі за лотом № 2; пояснення та документи, отримані 26 квітня 2022 року від Замовника в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях плану закупівлі та в окремих полях оголошення про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 (далі – національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»), у разі визначення предмета закупівлі – медичний виріб. Крім того, інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» відсутня також у тендерній документації. Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у додатку 1 до тендерної документації міститься вимога: «Замовник вправі витребувати підчас проведення кваліфікації учасників документи, що підтверджують кваліфікацію учасника у письмовій формі. Документи повинні бути надані на вимогу замовника протягом строку, що становить 3 робочі дні або більший термін, залежно від строку, який залишився у замовника для здійснення розгляду пропозицій для проведення кваліфікації», та у додатку 4 до тендерної документації міститься вимога: «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом 3 робочих з дня аукціону днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 4) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. У випадку відсутності технічної можливості надати уточнену Тендерну пропозицію через електронний майданчик, Учасник надає її Замовнику іншими засобами зв’язку та у письмовому вигляді». Такі вимоги тендерної документації не відповідають частинам першій та другій статті 26 Закону, відповідно до яких кожен учасник має право лише один раз подати тендерну пропозицію і тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді, та частині тринадцятій статті 29 Закону, згідно з якою учасник та замовник не можуть ініціювати переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Отже, тендерна документація складена не у відповідності з вимогами Закону.
Період усунення порушень: 09.05.2022 09:44 - 24.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 09.05.2022 09:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником КНП "Звенигородська БЛІЛ" вжито всих необхідних заходів для усунення порушення , . Замовник зобов'язується дотримуватись норм чинного законодавства, зокрема ЗУ "Про публічні закупівлі" та вжити всих необхідних заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, про що складений протокол уповноваженої особи №50 від 12.05.2022.
Дата публікації звіту: 12.05.2022 15:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
Опис: Договір про закупівлю розірвано.
Дата публікації: 13.05.2022 09:17

Запити/Пояснення