-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
М`ясо та субпродукти
Торги відмінено
322 545.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 55.00 UAH
мін. крок: 0% або 55.00 UAH
Номер:
7f9ca179f01e4b83899380a6ed80fc9c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-23-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.08.2022 00:00
Період моніторингу:
23.08.2022 16:31 - 14.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.08.2022 №41-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.08.2022 №41-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2022-02-07-002143-a 07.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082.
За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни тендеру, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Казка» Стрижавської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 07 лютого 2022 року №20 (далі – тендерна документація), реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотами №2, №3, протоколи розкриття тендерних пропозицій за лотами №2, №3 та пояснення від 30 серпня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Проведеним моніторингом установлено, що річний план (UA-P-2022-02-07-006380-b) не містить інформації про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
На порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 (далі – Порядок №1082) в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Однак, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовник, у своєму поясненні від 30 серпня 2022 року, оприлюдненому на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25 серпня 2022 року, не зазначив посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено інформацію щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості, що унеможливило дослідження питання дотримання Замовником вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266), в частині оприлюднення головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня) інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Водночас, згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget - Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic), Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Крім того, моніторингом установлено, що згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, розгляд тендерних пропозицій учасника ФОП Білан Крістіна Анатоліївна (за лотами №2, №3) Замовником здійснюється в період з 24 лютого 2022 року та станом на момент проведення моніторингу.
Відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Водночас, згідно пояснення Замовника, наданого на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, завершення процедури закупівлі не було можливим внаслідок обставин непереборної сили, зокрема військової агресії російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану.
Період усунення порушень:
02.09.2022 15:36 - 17.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2022 15:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону замовником було відмінено тендер через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель з описом таких порушень, які неможливо усунути, які висвітлені в протоколі уповноваженої особи
Дата публікації звіту:
09.09.2022 13:55
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуте, шляхом відміни відкритих торгів.
Дата публікації:
12.09.2022 15:27
Запити/Пояснення
Номер:
969cd5c324094a6f9c4d77e0575da4eb
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.08.2022 11:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі м`яса та субпродуктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-07-002143-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких причин в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2022-02-07-002143-a не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
3. З яких підстав розгляд тендерних пропозицій учасника ФОП Білан Крістіна Анатоліївна за лотами «Яловичина першого (вищого) сорту охолоджена» та «М'ясо свинини вищого ґатунку охолоджене (задня частина)» здійснюється понад строки, визначені частиною десятою статті 29 Закону?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
75fafed361c14ae5bb833e800815aebf
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
30.08.2022 15:54
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі м`яса та субпродуктів
(ІD закупівлі UA-2022-02-07-002143-a)
Комунальний заклад «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Казка» Стрижавської селищної ради» надає пояснення щодо моніторингу закупівлі м`яса та субпродуктів (ІD закупівлі UA-2022-02-07-002143-a).
1. Для проведення закупівлі продуктів харчування були передбачені видатки, що затверджені рішенням про селищний бюджет Стрижавської селищної ради на загальну суму за загальним та спеціальним фондами – 1825,515 тис.грн. Організація харчування в закладі дошкільної освіти здійснюється відповідно рішення 27 сесії 8 скликання від 10.12.2021р. №9. Відповідно була оголошена закупівля на придбання мяса та субпродуктів на очікувану вартість 322 545 грн. Очікувана вартість була визначена відповідно до положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, а саме методом порівняння ринкових цін та ціни договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
2. У відповідності до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів визначено замовником згідно з пунктом 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 15110000-2-М’ясо.
Відповідно до п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, пунктом 14 встановлено унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Надаємо пояснення, що придбання продуктів харчування, а саме – М`яса та субпродуктів, не пов'язано з придбанням товарів вказаних пункті 13 Порядку 1082, тому замовником обрано та унесена інформація про предмет закупівлі у відповідності до наказу №708 з додержанням пункту 12 цього ж Порядку.
3. Щодо розгляду тендерних пропозицій учасника ФОП Білан Крістіна Анатоліївна за лотами «Яловичина першого (вищого) сорту охолоджена» та «М'ясо свинини вищого ґатунку охолоджене (задня частина)» понад строки, визначені частиною десятою статті 29 Закону.
Закупівлю м`яса та субпродуктів (ІD закупівлі UA-2022-02-07-002143-a) за процедурою відкритих торгів було розпочато до введення правового режиму воєнного стану в Україні. Під час проведення закупівлі встановлено такі обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану. В зв`язку із цим, замовник не мав можливості завершити процедуру закупівлі із незалежних від нього обставин (до уваги прийнято лист-роз’ясненння Мінекономрозвитку України від 22.04.2022 № 3304-04/16796-06). Враховуючи, що наразі закупівля перебуває в статусі «Кваліфікація переможця», замовником буде визнано тендер таким, що не відбувся, відповідно до частини п’ятої статті 32 Закону.