-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011, Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська (від ТЦ “Браво” до КП СОК “Юність”) в м. Жмеринка Вінницької області
Будівельні роботи виконувати згідно затвердженої проектно-кошторисної документації, вимог чинного законодавства України, умов договору закупівлі та вимог що звичайно ставляться до даного виду будівельних робіт
Завершена
1 585 251.29
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 926.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 926.26 UAH
Номер:
096395c8edd24e7dad37ba986c03eff4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-07-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.06.2022 00:00
Період моніторингу:
08.06.2022 17:11 - 05.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.06.2022 130
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 07.06.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.06.2022 № 130
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2022-02-07-002105-c 07.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710 - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29.06.2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції від 05.12.2021) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 03.02.2022 №3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Уланівська будівельна компанія» (далі –учасник, учасник-переможець), протокол розкриття від 01.03.2022, повідомлення про намір укласти договір від 01.03.2022, договір про закупівлю від 15.03.2022 № 58 на загальну суму 1 565 335,33 грн (далі-Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 13.06.2022 (далі – Пояснення).
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ТОВ «Уланівська будівельна компанія», не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Так, частиною 1.1 розділу 1 Додатку №3 до тендерної документації визначено один з критеріїв підтвердження кваліфікаційних вимог, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в підтвердження якої учасник у складі пропозиції має Довідку встановленої форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно Додатку 5 цієї тендерної документації.
Одночасно, технічним завданням до предмету закупівлі, що міститься в Додатку 1 до тендерної документації, передбачено виконання робіт розбирання асфальтобетонних покриттiв середньою товщиною 50 мм механiзованим способом. Ресурсною нормою РН18-1-5 «Розбирання асфальтобетонних покриттiв механiзованим способом», яка застосована учасником-переможцем ТОВ «Уланівська будівельна компанія» при визначенні вартості вищезазначених робіт, передбачено використання електростанції пересувної, потужністю 2 кВт. Залучення електростанції пересувної, потужністю 2 кВт відображено у підсумковій відомості ресурсів та підтверджено витрачанням електричної енергії у кількості 64,881 кВт-год (файл «Підсумкова відомість ресурсів.pdf).
Однак, наданою учасником-переможцем ТОВ «Уланівська будівельна компанія» довідкою від 14.02.2022 №16/1 (файл «Довідка про наявність обладнання.pdf») наявність електростанції пересувної, потужністю 2 кВт не підтверджена.
Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника який не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну ТОВ «Уланівська будівельна компанія», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про закупівлю від 15.03.2022 № 58 на загальну суму 1 565 335,33 гривень.
Період усунення порушень:
30.06.2022 17:35 - 15.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2022 17:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Від 07 липня 2022 р. № 01-13/232
На № UA-2022-02-07-002105-c від 30.06.2022 р. 17:35
Північно-східному офісу Держаудитслужби
61022, м. Харків, площа Свободи, Держпром, будинок 5,
4 під’їзд 10 поверх
код ЄДРПОУ 40478572
Найменування замовника:
Управління житлово-комунального
господарства Жмеринської міської ради
Вінницької області (надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу
та назва предмета закупівлі:
UA-2022-02-07-002105-c
(надалі – Процедура закупівлі)
Інформація
про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених
у висновку, відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
30 червня 2022 року о 17 год. 35 хв. Північно-східним офісом Держаудитслужби було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури відкритих торгів ID № UA-2022-02-07-002105-c: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011, Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська (від ТЦ “Браво” до КП СОК “Юність”) в місті Жмеринка Вінницької області, за кодом 45453000-7, відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Капітальний ремонт і реставрація) (надалі– Процедура закупівлі). Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за UA-2022-02-07-002105-c.
Згідно абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку (ч.9 ст.8 Закону).
Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З урахуванням викладеного та користуючись правами передбаченими Законом, замовник 07 липня 2022 року оприлюднив через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які були викладені у висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30 червня 2022 р. о 17 год. 35 хв. шляхом припинення зобов’язань за договором (додаткова угода №1 від 07 липня 2022 р. до Договору підряду №58 від 15 березня 2022 р. на виконання будівельних робіт: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011, Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська (від ТЦ “Браво” до КП СОК “Юність”) в м. Жмеринка Вінницької області» додається)
Додатки:
1. додаткова угода №1 від 07 липня 2022 р. до Договору підряду №58 від 15 березня 2022 р. на виконання будівельних робіт: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011, Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська (від ТЦ “Браво” до КП СОК “Юність”) в м. Жмеринка Вінницької області» - в 1 примірнику на 1 аркуші.
Начальник управління житлово- комунального господарства
Жмеринської міської ради Підпис Ольга КУЛЕНКО
Дата публікації звіту:
07.07.2022 15:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
додаткова угода №1 від 07 липня 2022 р. до Договору підряду №58 від 15 березня 2022 р. на виконання будівельних робіт: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011, Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська (від ТЦ “Браво” до КП СОК “Юність”) в м. Жмеринка Вінницької області» -розірвання договору
Дата публікації:
26.09.2022 15:00
Запити/Пояснення
Номер:
3feebded828846238d039f7b27c53153
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.06.2022 19:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011, Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська (від ТЦ «Браво» до КП СОК «Юність») в м. Жмеринка Вінницької області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-07-002105-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
95f28e3c0fac4eea81b12ea940ec4064
Назва:
Відповідь на запит Північно-східного офісу ДАСУ
Дата опублікування:
13.06.2022 18:10
Опис:
Управлінню Північного-східного офісу
Держаудитслужби
61022, м. Харків, площа Свободи, Держпром, б. 5, 4 під, 10 пов.
код ЄДРПОУ 40478572
Найменування замовника:
Управління житлово-комунального
господарства Жмеринської міської ради
Вінницької області (надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу
та назва предмета закупівлі:
UA-2021-12-10-017885-c
(надалі – Процедура закупівлі)
Пояснення
На виконання вимог запиту Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснення від 08.06.2022 р. оприлюдненої в електронній системі закупівель в 19:23 щодо переговорної процедури закупівлі ID: № UA-2021-12-10-017885-c : «Додаткові будівельні роботи згідно відкоригованої проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва: «ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 та ГБН Г.1-218-182:2011 з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Училищна в місті Жмеринка Вінницької області (коригування 2)», за кодом 45453000-7, відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (капітальний ремонт і реставрація) (надалі– Процедура закупівлі), управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області надає пояснення на наступне запитання:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі по процедурі відкритих торгів ID: UA-2021-12-10-017885-c: «Додаткові будівельні роботи згідно відкоригованої проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва: «ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 та ГБН Г.1-218-182:2011 з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Училищна в м. Жмеринка Вінницької області (коригування 2)», за кодом 45453000-7, відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (капітальний ремонт і реставрація) та визначення його очікуваної вартості здійснено замовником відповідно до рішення 3 сесії Жмеринської міської ради 8 скликання «Про бюджет Жмеринської міської територіальної громади на 2021 рік» від 24.12.2020р. №64, щодо виділення коштів на закупівлю будівельних робіт: «Капітального ремонту дорожнього покриття «по вул. Училищна в м. Жмеринка, Вінницької області», рішення виконавчого комітету Жмеринської міської ради «Про надання дозволу на коригування та перерахунок проектно – кошторисної документації» від 08.09.2021р. №285 (витяг додається), акту обстеження вказаного вище об’єкту будівництва від 03.11.2021р. (копія акту додається), проектно-кошторисної документації з коригування та перерахунку ПКД по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Училищна в м. Жмеринка, Вінницької області», експертного звіту (позитивний) №05-0730 від 23.11.2021р. (копія експертного звіту додається), протоколу переговорів з учасником переговорної процедури - ТОВ «Шляхбудматеріали», який під час проведення переговорів (протокол переговорів №73 від 10.12.2021 р.) запропонував цінову пропозицію щодо виконання будівельних робіт по об’єкту будівництва: Додаткові будівельні роботи згідно відкоригованої Замовником проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва: «ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 та ГБН Г.1-218-182:2011 з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Училищна в м. Жмеринка Вінницької області (коригування 2), за кодом 45453000-7, відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (капітальний ремонт і реставрація) в сумі 1698565,46 грн. (один мільйон шістсот дев’яносто вісім тисяч п’ятсот шістдесят п’ять гривень 46 копійок) з ПДВ, що не перевищує суму визначену кошторисною частиною ПКД, а також не перевищує очікувану вартість закупівлі цих будівельних робіт, яка визначена рішення 3 сесії Жмеринської міської ради 8 скликання «Про бюджет Жмеринської міської територіальної громади на 2021 рік» від 24.12.2020р. №64.
Згідно підпункту 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) визначено: рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, як замовником закупівлі робіт: «Додаткові будівельні роботи згідно відкоригованої проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва: «ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 та ГБН Г.1-218-182:2011 з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Училищна в м. Жмеринка Вінницької області (коригування 2)», за кодом 45453000-7, відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (капітальний ремонт і реставрація) було здійснено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на офіційному веб-сайті Жмеринської міської ради Вінницької області http://zhmerinka-adm.gov.ua шляхом розміщення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель Prozorro. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення було розглянуте тендерним комітетом Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області та затверджене протоколом тендерного комітету замовника цієї закупівлі від 10.12.2021 № 72. (додається).
Начальник управління житлово-
комунального господарства
Жмеринської міської ради Ольга КУЛЕНКО
Номер:
a4a0c20fdcc14d10a75b02217c1f4710
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
13.06.2022 18:29
Опис:
Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області здійснено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на офіційному веб-сайті Жмеринської міської ради Вінницької області http://zhmerinka-adm.gov.ua шляхом розміщення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель Prozorro.
Начальник Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Ольга Куленко 13.06.2022 р.
Номер:
9d74092b18e34fb690608eb54b3efe99
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
05.07.2022 18:56
Опис:
Від 05 липня 2022 р. № 01-13/225
На № UA-2022-02-07-002105-c
від 30.06.2022 р. 17:35
Управлінню Північного-східного офісу
Держаудитслужби
61022, м. Харків, площа Свободи, Держпром, б. 5, 4 під, 10 пов.
код ЄДРПОУ 40478572
Найменування замовника:
Управління житлово-комунального
господарства Жмеринської міської ради
Вінницької області (надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу
та назва предмета закупівлі:
UA-2022-02-07-002105-c
(надалі – Процедура закупівлі)
Про надання роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку
відповідно до абз. 1 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
30 червня 2022 року о 17 год. 35 хв. Північно-східним офісом Держаудитслужби було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі: процедури відкритих торгів ID № UA-2022-02-07-002105-c: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011, Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська (від ТЦ “Браво” до КП СОК “Юність”) в місті Жмеринка Вінницької області, за кодом 45453000-7, відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Капітальний ремонт і реставрація) (надалі– Процедура закупівлі). Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за UA-2022-02-07-002105-c.
Відповідно до ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З урахуванням викладеного та користуючись правами передбаченими Законом звертаємось до органу державного фінансового контролю за наступними роз'ясненнями змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме:
- яким нормативно-правовим актом України передбачено застосування саме такого зобов'язання (вжиття саме таких заходів) щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, а не іншого ?;
- у який спосіб та з дотриманням якого порядку передбаченого чинним законодавством України його необхідно виконати Замовнику ?
- у висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури відкритих торгів ID № UA-2022-02-07-002105-c: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011, Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська (від ТЦ “Браво” до КП СОК “Юність”) в місті Жмеринка Вінницької області, за кодом 45453000-7, відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Капітальний ремонт і реставрація) Вами зазначено, що: «Ресурсною нормою РН18-1-5 «Розбирання асфальтобетонних покриттів механізованим способом», яка застосована учасником-переможцем ТОВ «Уланівська будівельна компанія» при визначенні вартості вищезазначених робіт, передбачено використання електростанції пересувної, потужністю 2 кВт. Залучення електростанції пересувної, потужністю 2 кВт відображено у підсумковій відомості ресурсів та підтверджено витрачанням електричної енергії у кількості 64,881 кВт-год (файл «Підсумкова відомість ресурсів.pdf). Однак, наданою учасником-переможцем ТОВ «Уланівська будівельна компанія» довідкою від 14.02.2022 №16/1 (файл «Довідка про наявність обладнання.pdf») наявність електростанції пересувної, потужністю 2 кВт не підтверджена», але з аналізу документів учасника торгів, а саме - довідки учасника торгів від 14.02.2022 р. №16/1 (файл «Довідка про наявність обладнання.pdf»), учасником у вигляді таблиці 1 в позиції №11 надано застосування генератора по шифру РЕКН – СН204-101, а в позиції №12 надано підтвердження застосування обладнання (компресора) по шифру РЕКН – СН205-101 та підтверджено учасником належність йому цього обладнання видатковими накладними відповідно №36386 від 30.09.2014р. і №50653 від 30.09.2016р., скановані копії цих документів завантажені учасником в електронну систему закупівель до своєї тендерної пропозиції.
Надайте роз’яснення чому Вами не були враховані у висновку вказані вище документи учасника торгів – ТОВ «Уланіська будівельна компанія» і де саме (яким нормативним документом) «Ресурсною нормою РН18-1-5 «Розбирання асфальтобетонних покриттів механізованим способом» передбачено використання електростанції пересувної, потужністю 2 кВт., а не генератора чи компресора для розбирання асфальтобетонних покриттів, які учасник може для виконання будівельних робіт обирати самостійно ?
Начальник управління житлово-
комунального господарства
Жмеринської міської ради Підпис Ольга КУЛЕНКО