• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти (Сир кисломолочний масова частка жиру 9%, сир твердий масова частка жиру не менше 50%)

Код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:15540000-5 Сирні продукти

Завершена

2 103 944.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 520.00 UAH
Номер: 5b3c0b88ca354e0db91efa23ad75b6db
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-21-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.10.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 21.10.2022 14:58 - 11.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.10.2022 № 73-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 20.10.2022 № 73-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2022-02-07-008885-b, 07.02.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 569-21-74, nesterenko252017@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Спеціалізованого Трускавецького санаторію «Батьківщина» (далі − замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 07.10.2022 б/н (далі − тендерна документація); тендерну пропозицію учасника ФОП Голобутовська Надія Миколаївна; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 28.02.2022 б/н щодо продовження розгляду тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 10.03.2022 б/н щодо обрання переможця процедури закупівлі; повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2022; договір закупівлі товару за державні кошти від 21.03.2022 № 25 на суму 2 103 096,00 грн (без ПДВ), укладений із переможцем ФОП Голобутовська Надія Миколаївна (далі – Договір від 21.03.2022); додаткову угоду від 01.07.2022 № 1 до Договору від 21.03.2022; відповідь замовника від 04.11.2022, оприлюднена в електронній системі закупівель. Моніторингом відповідності тендерної документації Закону встановлено, що замовником порушено пункт 11 частини 2 статті 22 Закону. Так, у пп. 1 п. 3.8 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовником зазначено, що «Тендерні пропозиції за цією закупівлею вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Водночас, в Додатку 1 до тендерної документації «Цінова пропозиція» замовником зазначено наступне: «… 2) погоджується дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 (ста двадцяти ) календарних днів з дня визначення Переможця тендерних пропозицій», що не відповідає пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. Так, пунктом 11 частини 2 статті 22 Закону визначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. За результатами процедури закупівлі, Замовником укладено з переможцем процедури закупівлі ФОП Голобутовська Надія Миколаївна Договір від 21.03.2022 на суму 2 103 096,00 грн (без ПДВ). В подальшому, замовником укладено з переможцем процедури закупівлі ФОП Голобутовська Надія Миколаївна додаткову угоду від 01.07.2022 № 1 до Договору від 21.03.2022, якою передбачено збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, що визначено пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 11.11.2022 15:58 - 26.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2022 15:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Ваш висновок за результатами моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру 9%)», повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у тендерній документації зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тобто, Законом встановлено мінімальний строк дійсності тендерної пропозиції на рівні 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Пунктом 3.8 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на закупівлю товару «ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру 9%)», визначено, що тендерні пропозиції за цією закупівлею вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вказаний строк є більш тривалим, що відповідає вимогам чинного законодавства. Враховуючи вказані обставини Замовником було дотримано вимоги п.11 ч.2 ст.22 Закону, оскільки жодним чином не було обмежено строки дії тендерної пропозиції у межах не менше 90 днів, а навпаки в тендерній документації передбачено строк на 30 днів більший, ніж мінімальний, передбачений Законом. В тендерній документації Замовником не було вказано строк дії пропозиції менше 90 днів, тому жодних порушень законодавства в частині змісту тендерної документації не відбулося. Варто також наголосити, що визначений Замовником строк дії тендерної пропозиції жодним чином не обмежив права Учасників торгів. На виконання висновку за результатами моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру 9%)», згідно Положення про преміювання від 15 липня 2022 року, умов Колективного договору, Наказу про преміювання №71-К від 16 листопада 2022 року, уповноважена особа була притягнута до відповідальності та позбавлена місячної премії по результатах роботи. Крім того, уповноважену особу Любомиру Прокопів відсторонили від виконання неї обов'язків щодо здійснення публічних закупівель для потреб Спеціалізованого Трускавецького санаторію "Батьківщина". З повагою.
Дата публікації звіту: 18.11.2022 09:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
Опис: На виконання висновку Замовником в електронній системі закупівель надано інформацію та документи, що свідчать про вжиття заходів щодо недопущення порушення в подальшому
Дата публікації: 23.12.2022 16:02

Запити/Пояснення