• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Завершена

2 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 750.00 UAH
Номер: 025ac9fedc4a479da7088953194bd65f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-15-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.09.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 15.09.2022 16:49 - 07.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.09.2022 № 61-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 15.09.2022 № 61-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2022-02-07-002011-c, 07.02.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 618-52-87, ulyaska007@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткової угоди – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VI (далі − Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткової угоди. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою, б/н та б/д; тендерні пропозиції учасників ТОВ «ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ» та ТОВ «ТЕТАФАРМ»; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 25.02.2022; повідомлення про намір укласти договір від 25.02.2022; договір про закупівлю товарів від 09.03.2022 № 18; додаткову угоду від 19.09.2022 № 1 до Договору про закупівлю товарів від 09.03.2022 № 18. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «ТЕТАФАРМ» укладено договір про закупівлю товарів від 09.03.2022 № 18 на суму 2138881,72 грн (у т.ч. ПДВ).
Період усунення порушень: 21.09.2022 16:02 - 27.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 21.09.2022 16:02