• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по утепленню фасаду та горища комунального закладу ""Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №1 "Дзвіночок"

Якісно , відповідно ДБН, технічних вимог (Додаток 2 до ТД), річного плану.

Завершена

2 598 596.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 51 971.92 UAH
Номер: 2c07042ace7643c3970884850891a894
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-29-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.06.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 30.06.2022 08:49 - 22.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.06.2022 № 13 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 29.06.2022 № 13 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2022-02-07-001454-c 07.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_10@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, пунктів 2, 11, 14 частини другої, частини третьої статті 22 Закону, Наказу № 710. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №1 «Дзвіночок» Володимир-Волинської міської ради Волинської області» (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.01.2022 № 19, зі змінами (далі – тендерна документація), запитання до процедури та відповіді Замовника щодо внесення змін до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи про продовження строку розгляду пропозиції від 01.03.2022 № 11, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.03.2022 № 24, тендерну пропозицію Приватного підприємства «ПМК-НОВА» (далі – ПП «ПМК-НОВА»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.03.2022, договір від 12.04.2022 № 35, укладений між Замовником та ПП «ПМК-НОВА» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 13.04.2022, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 05.07.2022. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме − технічні помилки та описки. Водночас відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону, однією з функцій Уповноваженого органу є розроблення та затвердження, зокрема переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону, вичерпний Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що опис формальних (несуттєвих) помилок, наведений у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника не відповідає вимогам Наказу № 710. Також, моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: - в порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - не містить вимогу для об’єднання учасників умов щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону, чим порушено вимогу абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону; - додаток 6 «Перелік документів, які надаються переможцем торгів» до тендерної документації Замовника, не відповідає вимогам абзацу першого пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону, в частині надання документів переможцем, не містить способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Також, слід зазначити, що пункт 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Крім того, встановлено невідповідність іншої інформації, що міститься в тендерній документації, вимогам передбачених законодавством, чим порушено частину третю статті 22 Закону, а саме: - пункт 1 «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» та пункт 2 «Внесення змін до тендерної документації» розділу «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» не відповідає вимогам частини першої та частини другої статті 24 Закону відповідно; - пункт 9 «Внесення змін або відкликання тендерної пропозиції Учасником» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не відповідає вимогам положень частини дев’ятої статті 26 Закону; - пункт 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника не відповідає вимогам статті 29 Закону; - пункт 2 «Строк укладання договору» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та пункт 4 додатку 1 «Тендерна пропозиція» до тендерної документації Замовника не відповідає вимогам частини шостої статті 33 Закону; - пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника містить інформацію, яка не відповідає вимогам частини першої статті 31 Закону; - пункт 1 «Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, містить інформацію, яка не відповідає вимогам частини першої статті 32 Закону; - пункт 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника та пункт 7 додатку 5 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації Замовника, містить інформацію, яка не відповідає вимогам частини п’ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 08.07.2022 13:20 - 23.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 08.07.2022 13:20

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 25/20/2022-пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноважену особу зобов'язано здійснювати заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 13.07.2022 16:50

Запити/Пояснення