-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Придбання: лот 1- яблук; лот 2- лимонів, мандаринів, апельсинів, бананів
згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи»
Торги не відбулися
2 130 382.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 444.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 3 444.00 UAH
Номер:
eb6636d9dabe4ec187fcd0d244dc2753
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-19-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.07.2022 00:00
Період моніторингу:
20.07.2022 11:18 - 11.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.07.2022 № 189
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 19.07.2022 № 189
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
2. UA-2022-02-07-004591-b
Управління освіти Подільської районної державної адміністрації ЄЗС ДК 021:2015 - 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» 2 130 382,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 10 статті 29 Закону.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни тендеру, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.02.2022 № 12, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття, пояснення Замовника від 26.07.2022 року.
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій та протоколом розкриття тендерна пропозиція по лотах №1 та №2 фізична особа - підприємець Сергієнко Аліна Михайлівна очікує розгляду та рішення Замовника від 23.02.2022 року.
Враховуючи зазначене, Замовником не здійснено розгляд тендерної пропозиції що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною протягом п’яти робочих днів (20 робочих днів) з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, чим порушено частину 10 статті 29 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
29.07.2022 11:24 - 13.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2022 11:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомлення Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації про усунення порушень на закупівлю
Дата публікації звіту:
04.08.2022 14:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionConsideration: Так
Опис:
-
Дата публікації:
12.08.2022 11:32
Запити/Пояснення
Номер:
73c88decb7fb4d4ca1c2327c7d97c5a7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.07.2022 15:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.07.2022 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a05561ddb34b4118889532017b9b0008
Назва:
Пояснення управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Дата опублікування:
26.07.2022 14:44
Опис:
Пояснення управління освіти Подільської районної
в місті Києві державної адміністрації на запит
Номер:
2a90a405fbfe45ab889c00fdc16f1ea3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.07.2022 13:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2022 00:00
Опис:
Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо прийнятого рішення по лотах № 1 та № 2 за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника фізичної особи - підприємця Сергієнко Аліни Михайлівни.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9b5fb68202d34145bccd92c7c85d1ceb
Назва:
Пояснення управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Дата опублікування:
26.07.2022 14:46
Опис:
Пояснення управління освіти Подільської районної
в місті Києві державної адміністрації на запит