• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15110000-2 – М'ясо (напівфабрикати м’ясні натуральні від комплексного ділення свинини за кулінарним призначенням, м’якушеві, безкісткові, заморожені; напівфабрикати м’ясні натуральні від комплексного ділення яловичини за кулінарним призначенням, м’якушеві, безкісткові, заморожені; напівфабрикати кулінарні із м’яса птиці (тушки курчат бройлерів патрані) охолоджені; філе куряче охолоджене)

Завершена

1 923 888.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 619.44 UAH
Номер: 5ef97dc94b6941c8947fbed697451672
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-08-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.06.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 08.06.2022 13:33 - 05.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.06.2022 № 13 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віталій УСИК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.06.2022 № 13 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2022-02-07-004131-b 07.02.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також встановлено порушення вимог Наказу № 710 та як наслідок не дотримання норм пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2022-02-07-001783-c на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №92 від 01.03.2022, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю №62 від 14.03.2022 з додатками до нього, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель 13.06.2022. Відповідно до п. 2 частини другої статті 22 Закону замовник у тендерній документації зазначає підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Водночас відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Разом з тим частиною другою статті 17 Закону передбачено підставу, відповідно до якої у замовника є право відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника. Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону, надається у вигляді довідки зазначеної в Додатку 5, яка повинна бути складена на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності), вихідний номер та дату, підпис уповноваженої особи та печатку (у разі наявності) Учасника. Однак, Замовником в тендерній документації (зокрема, п.5 розділу ІІІ тендерної документації, в Додатку №5) не встановлена вимога щодо необхідності та способу підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених частиною другою статті 17 Закону, чим не дотримано п. 2 частини другої статті 22 Закону. Вимога встановлена лише щодо підтвердження переможцем торгів. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710) та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998. Затверджений перелік формальних помилок не є примірним, він є вичерпний. Відповідно Замовник під час складання тендерної документації повинен використовувати перелік формальних помилок, затверджений Наказом №710. Тендерна документація Замовника щодо відомостей про формальні помилки не відповідає вимогам Наказу № 710. Як наслідок Замовником при складанні тендерної документації не дотримано норми пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне. Пунктами 1 та 6 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді та завантаження файлів, зокрема з копією експлуатаційного дозволу на функціонування потужностей (об’єктів), що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, виданий Учаснику уповноваженим на те органом, відповідно до чинного законодавства. Відповідно до статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл необхідно отримувати операторам ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Відповідно до додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» предметом закупівлі є заморожене м’ясо свинини та яловичини, охолоджене м’ясо птиці (внутрішня температура від -2 С до +4 С включно). В складі пропозиції ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович надано договір позички №1 від 04.01.2021, укладений учасником торгів з ФОП Ігнатюк Ольга Микитівна, предметом якого є передача в користування частини складського приміщення для зберігання продовольчих товарів та холодильного приміщення (холодильник) для зберігання заморожених продуктів. Також, завантажено довідку про Державну реєстрацію потужностей, прийнятих Учасником в користування за договором позички, із зазначенням особистого реєстраційного номера потужності/потужностей. Однак, копія експлуатаційного дозволу на функціонування потужностей (об’єктів), що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, виданого Учаснику уповноваженим на те органом, відповідно до чинного законодавства в складі пропозиції не надана. Будь-яка інформація щодо причин не надання вказаного експлуатаційного дозволу (в т.ч. із посиланням на законодавчі підстави неподання) відсутня в складі пропозиції. Пунктами 1 та 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога щодо надання у складі пропозиції довідки довільної форми про наявність автотранспорту для перевезення продукції, що відповідає гігієнічним вимогам щодо харчових продуктів. Така довідка з інформацією про відповідність автотранспорту для перевезення продукції гігієнічним вимогам щодо харчових продуктів в складі пропозиції відсутня. В складі пропозиції лише надано Довідку з інформацією про наявність автотранспорту та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович вимогам тендерної документації не відносяться до переліку визначених Замовником формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович не відповідає вимогам тендерної документації (п. 1 та п. 6 розділу ІІІ тендерної документації). Однак, Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника не зазначено вищевказані невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Як наслідок в порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Ігнатюк Олексій Андрійович та визнано переможцем торгів і укладено з ним договір.
Період усунення порушень: 21.06.2022 16:43 - 08.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 21.06.2022 16:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. Договір про закупівлю за № 62 від 14.03.22 року розірвано за угодою сторін. Додаткова угода №1 про розірвання Договору від 13.06.22 року. За вказаним Договором постачання товарів не відбувалось, оплата за товари також не проводилась. 2. Помилково у звіті, про виконання Договору № 62 від 14.03.22 року, була вказана сума оплати за договором - 1870600,00 грн. Реальна оплата за цим Договором про закупівлю складає: 00 грн. 00 коп.
Дата публікації звіту: 11.07.2022 16:13

Запити/Пояснення