• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Сир кисломолочний (творог) 9%, Код предмета закупівлі за класифікатором: ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти Сир твердий Код предмета закупівлі за класифікатором: ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти

Торги відмінено

344 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 075.00 UAH
Номер: 06c8152ea69044a08eb9bdc807b3f122
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-25-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.07.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 25.07.2022 14:39 - 16.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.07.2022 № 33-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 25.07.2022 № 33-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2022-02-07-003623-b, 07.02.2022, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 618-52-87, ulyaska007@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни закупівлі встановлено порушення пункту першого частини першої статті 32 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, в редакції, що діяла на момент проведення відкритих торгів (далі − Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю; наявності підстав для відміни закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Полтавської обласної ради на 2022 рік (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену протоколом затвердження річного плану; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БС-ФУД» (далі – Переможець); протокол рішення уповноваженої особи № 29 від 11.03.2022; протокол рішення уповноваженої особи № 31 від 16.03.2022; повідомлення про намір укласти договір від 16.03.2022; відповідь замовника від 27.07.2022 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель; протокол рішення уповноваженої особи № 33 від 31.03.2022. Відомості електронної системи закупівель свідчать, що замовником 16.03.2022 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір із Переможцем процедури закупівлі, за двома лотами, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БС-ФУД». Проте, відомості щодо укладення договору відсутні. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Під час моніторингу органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель 25.07.2022 надано запит замовнику, а саме: «Чи укладався замовником договір з переможцем процедури закупівлі UA-2022-02-07-003623-b ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БС-ФУД»? У разі, якщо договір був укладений, чому замовником такий договір не був оприлюднений в електронній системі закупівель? У разі якщо договір не був укладений, чому відсутнє рішення замовника щодо відміни вказаної процедури закупівлі?». Замовником 27.07.2022 в електронній системі закупівель надано відповідь: «04.03.2022 року вихованців закладу для яких і забезпечувалось харчування, було евакуйовано за межі України в звязку з воєнними діями. ТОВ ««Товариства з обмеженою відповідальністю «БС-ФУД» 16.03.2022 року визнано переможцем, проте до 31.03.2022 року примірник договору підписаний Переможцем Замовнику не надано, так як база Переможця знаходиться в м. Миргород де ведуться бойові дії, то Постачальнику неможливо постачати продукти до місця призначення. Наголошую повторно, що ТОВ БС ФУД не направив примірник договору по торгам. Згідно з Постановою 169 договір треба було опубліковувати через 20 днів після закінчення воєнного стану. 04.03.2022 року вихованців закладу було евакуйовано за межі України, а отже і потреба в закупілі виявилась відсутня, а отже з двох об’єктивних причин необхідність та фізична можливість у підписанні договору відсутня. Проте в разі, що БС ФУД після визнання його переможцем надав примірник договору він би був опублікований та виконаний в подальшому коли б Закладу відновилась основна діяльність та були в наявності вихованці закладу та потреба в закупівлі.». Слід зазначити, що на дату початку моніторингу (25.07.2022) процедура закупівлі UA-2022-02-07-003623-b не була відмінена, про що свідчать відомості електронної системи закупівель. Вказане є порушенням пункту першого частини першої статті 32 Закону, в частині невідміни процедури закупівлі через відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Проте, в ході моніторингу замовником усунуто встановлені порушення, про що свідчать відомості електронної системи закупівель. Так, 27.07.2022 замовником в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про відміну процедури закупівлі UA-2022-02-07-003623-b, відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 31.03.2022 № 33, в якому зазначено «Відмінити закупівлю по коду ДК 021:2015 15540000-5 – Сирні продукти.».
Період усунення порушень: 04.08.2022 18:15 - 19.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.08.2022 18:15

Запити/Пояснення