-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Нафта і дистиляти (Бензин)
Торги відмінено
274 800.00
UAH з ПДВ
Номер:
c5c0d262522a4fab937c68e21f7dc581
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-02-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.08.2022 00:00
Період моніторингу:
02.08.2022 14:11 - 24.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.08.2022 № 17
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 01.08.2022 № 17
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2022-02-07-003384-b 07.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору встановлено порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) та у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Носівської селекційно-дослідної станції Миронівського інституту пшениці імені В.М.Ремесла Національної академії аграрних наук України (далі - Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 07.02.2022, протокол проведення переговорів від 07.02.2022 б/н, звіти про результати проведення процедур відкритих торгів UA-2021-12-29-005702-c від 14.01.2022 та UA-2022-01-17-004605-a від 02.02.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.02.2022 № 23, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 08.08.2022.
Замовником 07.02.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ПП «ТТ-НАФТА». За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону не відмінено переговорну процедуру закупівлі у зв’язку із непідписанням учасником договору про закупівлю у 35-ти денний термін з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (відповідно до пояснень Замовника, договір з ПП «ТТ-НАФТА» не укладався).
Період усунення порушень:
23.08.2022 11:50 - 07.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2022 11:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
cкасувати закупівлю через неможливість усунення виявлених порушень
Дата публікації звіту:
24.08.2022 11:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
26.08.2022 15:07
Запити/Пояснення
Номер:
c258ace217b84fd0bf50b481243ca169
Назва:
Запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
04.08.2022 11:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі нафти і дистилятів, код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 274 800,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-07-003384-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до даних електронної системи закупівель Носівською селекційно-дослідною станцією Миронівського інституту пшениці імені В.М. Ремесла Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник) повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування вищезазначеної переговорної процедури закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель 07.02.2022.
Відповідно до вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону, замовник відміняє переговорну процедуру закупівлі у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
У зв’язку з викладеним, просимо повідомити:
- чи укладався Замовником договір з ПП «ТТ-Нафта» у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
- у разі неукладення такого договору, чому Замовником не вжито заходів щодо відміни переговорної процедури закупівлі відповідно до вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0e43a2360c834a5ba475dd0390e7ec7f
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2022 12:59
Опис:
. На сайті замовника за посиланням: http://www.nosivkasds.at.ua розміщені обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за номером ID:UA-2022-02-07-003384-b (відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами, далі -Постанова). Обгрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» за КПКВК 6591060 «Наукова та науково-технічна діяльність у сфері агропромислового комплексу» передбачено здійснення закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:09130000-9 нафта і дистилятию Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно умов тендерної документації та технічного обслуговування постачальників продукції. На офіційном сайті постачальника за посиланням https:/ bom-zap2@ukr.net/ наявна інформація щодо відповідності технічним та якісним характеристикам, та очікуваній вартості предмета закупівлі. Розрахунок проводився згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. У зв’язку з неможливостю отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін застосовано метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель та з урахуванням запиту цінових пропозицій постачальників. Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснено на підставі закупівельних цін попередніх закупівель та запитів ціни, кількість товару помножено на очікувану ціну з урахуванням ПДВ 20% та додано до 10% на можливе коливання курсу іноземної валюти. Постановою не передбачено, яким чином і на підставі яких документів здійснювати відповідні обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. 07.02.2022 року нами було сформовано повідомлення про намір укласти договір за результатами проведеної закупівлі. Згідно вимог п.5 ч.8 ст.40 Закону України Замовник відміняє процедуру закупівлі у разі непідписання договору у строк 35 днів з дня оприлюднення рішення про намір укласти договір про закупівлю. Як відомо торгово промислова палата України (ТПП) листом від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1 засвідчила обставини непереборної сили, зокрема військову агресію російської федерації проти України, що стало причиною введення воєнного стану та підтвердила, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного завершення є невідворотними для всіх суб»єктів господарської діяльності і виконання умов по договорах, контрактах, законодавчих чи інших нормативних актам є неможливим. Також відповідно до листа ПП «ТТ-нафта» в якому пояснюється, що територія на якій розташоване дане підприємство, Чернігівської області, яка була під окупацією і зазнала значних складнощів, що зробило виконання умов процедури закупівлі неможливим. Тому договір з переможчем переговорної процедури ПП «ТТ-нафта» не укладався.