-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб пшеничний, хліб житній
Завершена
1 534 806.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 674.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 674.03 UAH
Номер:
795c8483c8144fd8ba5429337b77c983
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-03-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2022 00:00
Період моніторингу:
03.10.2022 13:41 - 25.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.10.2022 № 31-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
03.10.2022 № 31-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-02-06-000492-b, 06.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.02.2022 б/н (далі – тендерна документація); звернення до замовника з вимогою про усунення порушення UA-2022-02-06-000492-b.b1; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «ПАСІЧНИК АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» (далі – ФОП ПАСІЧНИК А.М.) ; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.02.2022 б/н; пояснення Замовника, отримане 11.10.2022 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ФОП ПАСІЧНИК А.М. відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір про закупівлю послуг від 15.03.2022 № 210 та додаткова угода до нього від 22.06.2022 № 1; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
13.10.2022 13:34 - 19.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.10.2022 13:34
Запити/Пояснення
Номер:
3daac7314d764984b8cebe3790224d28
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.10.2022 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-06-000492-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2022-02-06-000492-b відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
a36796f2098c49578d21005a3c1fd47c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.10.2022 17:43
Опис:
У відповідь на Запит про надання інформації (2022-10-04 18:00) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів Хліб пшеничний, хліб житній (код ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб) (ID: UA-2022-02-06-000492-b), повідомляю:
1. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі наявної обґрунтованої потреби Замовника, розрахунок необхідних бюджетних асигнувань на кожний рік проводиться у відповідності до планової кількості ліжко-днів та вартості харчування хворих з розрахунку на 1 ліжко-день та для забезпечення надання якісних та кваліфікованих медичних послуг за пакетами медичних гарантій, на виконання умов договорів укладених з НСЗУ, за клопотанням відповідальних осіб (копія службової записки додається) та керуючись наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013р. №931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». Наказ затверджено Міністерством юстиції України 26 грудня 2013р. № 2206/24738. Наказом затверджені: 1) порядок організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я; 2) інструкція з організації лікувального харчування у ЗОЗ; 3) норми харчування у загальних відділеннях (терапевтичне, хірургічне), у гастроентерологічних відділеннях, у дитячих та пологових відділеннях. Через електронний майданчик zakupki.prom.ua здійснено публікацію плану закупівлі затвердженого протоколом № 65 від 06.02.2022 року (UA-P-2022-02-06-000439-b)
2. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено у відповідності до рекомендацій Інфолиста МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, методом порівняння ринкових цін – використана інформація про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. електронної системи закупівель “ProZorro”. Закупівля запланована в межах фінансового плану підприємства та оголошена через електронний майданчик zakupki.prom.ua на умовах визначених тендерною документацією, яка затверджена протоколом № 66 від 06.02.2022 р.
3. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://rokl.rv.ua/.