-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Торги відмінено
495 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
2f236958372b4407901aebea088da07a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-10-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.02.2022 00:00
Період моніторингу:
10.02.2022 10:04 - 04.03.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.02.2022 Одеса № 101
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.02.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 09.02.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.02.2022 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
5 UA-2022-02-06-000086-a 06.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених пунктом 2 частини восьмої статті 40 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Знам'янської сільської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 06.02.2022 в електронній системі закупівель, протокол від 06.02.2022 № 31, пояснення отримані 14.02.2022 через електронну систему закупівель.
Зазначена переговорна процедура застосована відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону з підстави: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Проте на порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону Замовник відміняє переговорну процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Період усунення порушень:
16.02.2022 14:20 - 03.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.02.2022 14:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
усунено порушеня, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель, шляхом відміни процедури
Дата публікації звіту:
16.02.2022 15:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
18.02.2022 12:56
Запити/Пояснення
Номер:
bd0e0440c1644ed9ab7dbf6f69e241b2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.02.2022 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a7c5a5d09dad473684d796039c4ce17d
Назва:
Відповідь на запит від 10.02.2022 року
Дата опублікування:
14.02.2022 14:34
Опис:
10 лютого 2022 року до переговорної процедури закупівлі, за предметом Овочі, фрукти та горіхи, Код відповідного класифікатору предмету закупівлі ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, UA-M-2022-02-10-000011 ● 2f236958372b4407901aebea088da07a, Південним офісом державної аудиторської служби України було розпочато процедуру моніторингу. У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів): «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
У відповідь на Запит про надання пояснення повідомляємо наступне:
При визначені прогнозованого обсягу закупівлі продуктів харчування на 2022 рік,
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Знам'янської сільської ради було взято обсяг продуктів за потребою, яку надали заклади освіти за кількістю дітей, що вних навчаються і харчуються, відповідно до норм затверджених Постановою №305 від 24.03.2021р « Про затвердження норм та Порядку організації харчуванння у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Виходячи з прогнозованого обсягу закупівлі продуктів харчування а саме: ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи на 2022 рік, кількість поставки: Апельсин свіжий – 1080кг., Банан свіжий – 2715кг., Груші свіжі – 360 кг., Лимони свіжі - 262,5 кг., Мандарин - 587,5 кг., Персики свіжі - 460 кг., Сливи свіжі - 380 кг., Яблука свіжі - 3070 кг., Горіхи грецькі (ядро) - 50 кг., Часник свіжий - 11 кг., Морква свіжа - 1756.5 кг., Огірки свіжі - 1005 кг., Помідори свіжі - 729,5 кг., Баклажани свіжі - 140 кг., Цибуля ріпчаста свіжа - 1777,5 кг., Імбир свіжий - 2 кг., Перець солодкий свіжий - 315 кг., Капуста білокачанна свіжа - 2119 кг., Буряк свіжий - 1576 кг., Кабачки свіжі- 210 кг., орієнтовна сума закупівлі склала 495 000,00 грн. (чотириста дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Ціна на продукти взята з середньоринкової орієнтовної вартості на продукт.
На підставі даної інформації була підготовлена Тендерна документація та 05 січня 2022 року в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2022-01-05-000672-c) за предметом закупівлі Овочі, фрукти та горіхи, Код відповідного класифікатору предмету закупівлі ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, з прогнозованим обсягом закупівлі, що склав на суму 495 000,00 грн. (чотириста дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Дані торги не відбулись по причині подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
21 січня 2022 року в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2022-01-21-002120-c.) за предметом закупівлі Овочі, фрукти та горіхи, Код відповідного класифікатору предмету закупівлі ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи. Сума та обсяг закупівлі не змінювались. Дані торги також не відбулись по причині подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Підставою для застосування та ініціювання переговорної процедури закупівлі за предметом Овочі, фрукти та горіхи - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи став пункт 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
РОЗМІР БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ затверджено рішенням сесії Знам’янської сільської ради від 21.12.2021р. «Про бюджет Знам’янської сільської територіальної громади на 2022р» міститься за посиланням вебсайту https://znamyanska-gromada.gov.ua/news/1641378443/.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Згідно пункту 1 частини 2 ст. 40 Закону є переговорна процедура закупівлі, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Закон України "Про публічні закупівлі" (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX); - ідентифікатор першої закупівлі: UA-2022-01-05-000672-c, ідентифікатор другої закупівлі: UA-2022-01-21-002120-c. Звіти про результати проведення процедури закупівлі додаються.