• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція каналізаційної мережі в с.Кам’яниця, Ужгородського району по вул. Ужанській

Торги не відбулися

6 238 101.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62 381.02 UAH
Номер: 69fc5474763243c391663e2b0758d0df
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-27-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 27.04.2022 15:59 - 21.05.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 25.04.2022 № 139 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2022 № 139 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 24 UA-2022-02-05-000724-b 05.02.2022 Оноківська сільська рада (код ЄДРПОУ 04350168) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 із змінами, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасників торгів, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Оноківської сільської ради (далі Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Сількомбуд» та ТОВ «КУЛЕВ_ІНВЕСТ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2022 №01/03, від 23.03.2022 №07/03, від 30.03.2022 №10/03, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 31.03.2022, пояснення Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 03.05.2022. Аналізом питання розгляду Замовником тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «Сількомбуд» та ТОВ «КУЛЕВ_ІНВЕСТ» порушень законодавства у сфері закупівель моніторингом не встановлено.
Період усунення порушень: 19.05.2022 14:45 - 25.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 19.05.2022 14:45

Запити/Пояснення