-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція каналізаційної мережі в с.Кам’яниця, Ужгородського району по вул. Ужанській
Торги не відбулися
6 238 101.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62 381.02 UAH
мін. крок: 1% або 62 381.02 UAH
Номер:
69fc5474763243c391663e2b0758d0df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-27-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2022 00:00
Період моніторингу:
27.04.2022 15:59 - 21.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
25.04.2022 № 139
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.04.2022 № 139
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
24 UA-2022-02-05-000724-b 05.02.2022 Оноківська сільська рада (код ЄДРПОУ 04350168)
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 із змінами, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасників торгів, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Оноківської сільської ради (далі Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Сількомбуд» та ТОВ «КУЛЕВ_ІНВЕСТ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2022 №01/03, від 23.03.2022 №07/03, від 30.03.2022 №10/03, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 31.03.2022, пояснення Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 03.05.2022.
Аналізом питання розгляду Замовником тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «Сількомбуд» та ТОВ «КУЛЕВ_ІНВЕСТ» порушень законодавства у сфері закупівель моніторингом не встановлено.
Період усунення порушень:
19.05.2022 14:45 - 25.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2022 14:45
Запити/Пояснення
Номер:
66723c1b63a54c23a8ce2393a34acd6d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.04.2022 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
15b65e4b358f423299d6b2893acb154f
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
03.05.2022 10:21
Опис:
У відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби для надання пояснень щодо проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція каналізаційної мережі в с.Кам’яниця, Ужгородського району по вул. Ужанській» згідно ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (ID: UA-2022-02-05-000724-b) повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням технічного стану об’єкта на підставі дефектного акту та у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва (реконструкції) та відповідно до експертного звіту кошторисної частини проектної документації. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Очікувана вартість робіт становить 6238101,60 грн. з ПДВ.
Фінансування даних робіт здійснюватиметься за рахунок фінансової допомоги, наданої відповідно до проектної угоди між Баварським східним Товариством та Оноківською сільською радою, а також частково за рахунок коштів місцевого бюджету.
Розмір бюджетного призначення на виконання робіт згідно предмета закупівлі за рахунок коштів місцевого бюджету визначений відповідно до рішення сесії Оноківської сільської ради згідно видатків на 2022 рік.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), повідомляємо, що дане обгрунтування знаходиться за посиланням - https://onokivska-gromada.gov.ua/news/1651518553/.