-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі (ДК 021:2015 – 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі); Морожені фрукти та овочі (ДК 021:2015 – 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі)
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У випадках, передбачених частиною 3 статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
469 721.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 1 674.21 UAH
мін. крок: 0.4% або 1 674.21 UAH
Номер:
693d6a1627a3470ca1646f32cd64a5a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-06-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.09.2022 00:00
Період моніторингу:
06.09.2022 17:31 - 28.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.09.2022
№ 34-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.09.2022 № 34-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2022-02-04-015287-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасника ФОП Ткач Юрій Юрійович по лотах № 1 та № 2 установлено порушення вимог пунктів 1 та 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Неділько Віктор Миколайович по лоту № 1, своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотах № 1 та № 2 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів по лотах № 1 та № 2 умовам тендерної пропозиції переможця по лотах № 1 та № 2, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договорами про закупівлю від 14.03.2022 року № 23/22 ОВ та № 24/22 ЗМ, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій учасників по лотах № 1 та № 2, своєчасність укладання договорів про закупівлю по лотах № 1 та № 2 та їх оприлюднення, відповідність умов договорів по лотах № 1 та № 2 умовам тендерної пропозиції переможця по лотах № 1 та № 2.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Житомирського закладу дошкільної освіти № 38 Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція переможця по лоту № 1 ФОП Ткач Юрій Юрійович, тендерна пропозиція учасника по лоту № 2 ФОП Неділько Віктор Миколайович, тендерна пропозиція переможця по лоту № 2 ФОП Ткач Юрій Юрійович, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.02.2022 року № 57, № 58 та від 23.02.2022 року № 64, повідомлення про намір укласти договір по лотах № 1 та № 2 від 23.02.2022 року, договір про закупівлю по лоту № 1 від 14.03.2022 року № 23/22 ОВ, договір про закупівлю по лоту № 2 від 14.03.2022 року № 24/22 ЗМ.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі по лоту № 1 та № 2 ФОП Ткач Юрій Юрійович не відповідала умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання скан-копії аналогічного договору (під аналогічним договором в цій тендерній документації розуміється виконання учасником договорів щодо поставок товару, що є предметом закупівлі по даних торгах) та скан-копію (-ї) видаткових або податкових, або товарно-транспортних накладних, або інших документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) згідно з аналогічного договору товару за вказаним договором (у кількості від одної до трьох одиниць).
На виконання вищевказаних умов ФОП Ткач Юрій Юрійович у складі тендерних пропозицій по лотах № 1 та № 2 надав аналогічні договори від 14.02.2022 року № 19/22 ОВСМ, на суму 59 496,00 грн. та № 20/22 ФС, на суму 29 630,00 гривень.
На підтвердження виконання вказаних договорів у складі тендерних пропозицій по лотах № 1 та № 2 ФОП Ткач Юрій Юрійович надано видаткову накладну від 14.02.2022 № 26, на суму 280,00 грн. до договору від 14.02.2022 року № 19/22 ОВСМ, на суму 59 496, 00 грн. та видаткову накладну від 14.02.2022 № 27, на суму 3 286,00 грн. до договору від 14.02.2022 року № 20/22 ФС, на суму 29 630, 00 грн.
Крім цього, ФОП Ткач Юрій Юрійович у складі тендерних пропозицій по лотах № 1 та № 2 додатково надано листи відгуки без номерів та дат до вищезазначених договорів, де вказано, що в даний час зазначені договори знаходяться на стадії виконання, що підтверджує факт не повного виконання аналогічних договорів, чим не дотримано вимоги підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та відповідно не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Відповідно до частини 6 статті 17 Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, зокрема, що підтверджують відсутність підстав, відхилення визначених, зокрема, пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Разом з тим, відповідно до підпункту 5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст. 17 Закону;
- довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою, та має бути дійсною станом на дату подання учасником документів згідно цього пункту;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
Проте, на порушення вимог підпункту 5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та частини 6 статті 17 Закону, переможцем торгів по лотах № 1 та № 2 ФОП Ткач Юрій Юрійович у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано перерахованих вище документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону, Замовником не відхилено тендерні пропозиції ФОП Ткач Юрій Юрійович по лотах № 1 та № 2 як такого, що не відповідав кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
15.09.2022 17:08 - 30.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2022 17:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо Вам, що замовником опрацьовано Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.09.2022 року, та розірвано Договори про закупівлю з ФОП Ткач Юрій Юрійович по лотах №1 та №2 у закупівлі за предметом Оброблені фрукти та овочі (ДК 021:2015 – 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі); Морожені фрукти та овочі (ДК 021:2015 – 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі) (UA-2022-02-04-015287-b). Відповідноу інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
22.09.2022 19:16