-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Багатофункціональний пристрій Тип 1– 10 шт. Багатофункціональний пристрій Тип 2– 6 шт. Багатофункціональний пристрій Тип 3– 1 шт. Принтер – 44 шт.
Торги відмінено
710 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 550.00 UAH
Номер:
122448a0568d47cc9efe839d1c9b8c90
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-23-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2022 00:00
Період моніторингу:
23.05.2022 15:27 - 15.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
23.05.2022 № 9-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 23.05.2022 № 9-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
20. UA-2022-02-04-014488-b, яку проводить КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та прийняття Уповноваженою особою відповідних рішень встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни торгів на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «27» травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій та прийняття Уповноваженою особою відповідних рішень.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням Уповноваженої особи від 04.02.2022 № 71; тендерну пропозицію переможця – ТОВ «МІКРОТРОН»; протокол Уповноваженої особи щодо визначення переможця від 21.02.2022 № 71-а; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 21 лютого 2022 року.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами даних торгів переможцем визначено ТОВ «МІКРОТРОН» (згідно протоколу Уповноваженої особи щодо визначення переможця від 21.02.2022 № 71-а) та 21 лютого 2022 року Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «МІКРОТРОН».
Проте, станом на початок моніторингу даної процедури закупівлі (23.05.2022) договір про закупівлю замовником не укладено, чим порушено вимоги частини 6 статті 33 Закону, якою передбачено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
27.05.2022 13:56 - 11.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2022 13:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Рішення Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, та у відповідності до п.2 ч.1, та п.1 ч.5, ст.32 Закону виконано.
Дата публікації звіту:
01.06.2022 08:22