• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сметана, йогурт код за ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні

Сметана, йогурт для закладів середньої освіти та дошкільних закладів

Завершена

258 189.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 581.89 UAH
Номер: d90c482a76b0484e8c236468c7893375
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-14-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.06.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 14.06.2022 15:35 - 08.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.06.2022 № 9-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 14.06.2022 № 9-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2022-02-04-012659-b від 04.02.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 96) 824-74-97, 0909oksana@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини п’ятої статті 17, пунктів 2,14,19 частини другої статті 22 та Наказу № 710. За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації, зокрема частини шостої статті 17, пунктів 2, 14, 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.02.2022 №04/02, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Жданюка Вадима Петровича (далі- ФОП Жданюк В.П.) та фізичної особи-підприємця Токарського Юрія Володимировича (далі- ФОП Токарський Ю.В.), протокол уповноваженої особи від 25.02.2022 №25/02-22/01, щодо відхилення тендерної пропозиції Жданюк В.П., протокол уповноваженої особи від 18.03.2022 №П18/22(2) щодо визначення переможцем ФОП Токарський Ю.В., повідомлення про намір укласти договір від 21.03.2022, договір від 18.05.2022 №18/05/01, додаткову угоду №1 та №2 від 23.05.2022, відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 15.06.2022. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону, а саме: - на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 1 розділу IV) не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, визначений Замовником (пункт 2 розділу V) в тендерної документації перелік формальних помилок, не відповідає переліку, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998, (далі – Наказ № 710); - на порушення частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник в додатку 4 тендерної документації вимагає надання інформації (листа-гарантії) яка міститься у відкритих реєстрах доступ до яких є вільним, а саме на підтвердження відсутності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції передбаченої пунктом 11 частини першої статті 17 Закону та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу не повинна перевищувати 30 днів до дати подання документу).
Період усунення порушень: 23.06.2022 16:02 - 12.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2022 16:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В ході проведення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, (ID моніторингу:UA-M-2022-06-14-000031), щодо відкритих торгів за предметом закупівлі «Сметана, йогурт код за ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-04-012659-b) (далі Закупівля) встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, а саме невідповідність тендерної документації вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) в частині: - порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 1 розділу IV) не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, визначений Замовником (пункт 2 розділу V) в тендерної документації перелік формальних помилок, не відповідає переліку, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998, (далі – Наказ № 710); - порушення частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник в додатку 4 тендерної документації вимагає надання інформації (листа-гарантії) яка міститься у відкритих реєстрах доступ до яких є вільним, а саме на підтвердження відсутності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції передбаченої пунктом 11 частини першої статті 17 Закону та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу не повинна перевищувати 30 днів до дати подання документу). Висновок моніторингу від 23.06.2022р. містить зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме: зобов’язує дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації, зокрема частини шостої статті 17, пунктів 2, 14, 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів. Замовник погоджується з висновком Держаудитслужби та зобов’язується дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації та проведенні закупівель у майбутньому, зокрема частини шостої статті 17, пунктів 2, 14, 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710.
Дата публікації звіту: 29.06.2022 15:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 30.06.2022 11:21

Запити/Пояснення