• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (витратні матеріали для терапевтичного плазмафарезу для сорбації)

Завершена

2 011 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 12 066.00 UAH
Номер: 854f16390cd44fc5baea5eebce43fd53
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-12-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.09.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 12.09.2022 15:12 - 04.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.09.2022 №31-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 12.09.2022 №31-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2022-02-04-012128-b від 04.02.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, podyuknadja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу відповідності пропозиції ФОП Лабунська Т.О. умовам тендерної документації встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону. Аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 11 та 12 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовником, відповідно до додаткової угоди від 16.03.2022 №1 розірвано договір про закупівлю товару від 09.03.2022 за № 34-ТР/22 та 21.09.2022 оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.02.2022 за №56, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Лабунської Тамари Олександрівни (далі – ФОП Лабунська Т.О.), протокольне рішення уповноваженої особи від 22.02.2022 за №95, повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2022, договір про закупівлю товару від 09.03.2022 за №34-ТР/22, додаткову угоду від 16.03.2022 за №1, пояснення Замовника з документальним підтвердженням від 14.09.2022 та від 21.09.2022 отримане через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу тендерної документації встановлено, що на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону, Замовником у пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій. За результатами аналізу пропозиції ФОП Лабунська Т.О. встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Так, згідно додатку 7 «Перелік документів, які надає учасник, який визнаний переможцем торгів» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів оригіналу, електронну довідку або нотаріально завірену копію, документу, виданого Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управліннями (відділами) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій також приймаються довідки видані з дати розкриття але не пізніше 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір) в якій зазначена інформація про відсутність підстав відповідно до пунктів 5, 6, та 12 статті 17 Закону. Вищезазначену довідку ФОП Лабунська Т.О. як переможець торгів у складі пропозиції не надала. Однак, Замовником, в порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилено пропозицію переможця торгів ФОП Лабунська Т.О., як таку, що не надала у спосіб зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Під час моніторингу закупівлі Замовником 21.09.2022 завантажено додаткову угоду від 16.03.2022 за №1 про припинення договірних відносин та розірвання договору від 09.03.2022 за № 34-ТР/22 та опубліковано звіт про виконання договору. Аналізом оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та звіту про виконання договору про закупівлю, встановлено, що вони оприлюдненні з порушенням термінів визначених пунктами 11 та 12 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 22.09.2022 16:14 - 07.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 22.09.2022 16:14

Запити/Пояснення