-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (витратні матеріали для терапевтичного плазмафарезу для сорбації)
Завершена
2 011 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 12 066.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 12 066.00 UAH
Номер:
854f16390cd44fc5baea5eebce43fd53
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-12-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.09.2022 00:00
Період моніторингу:
12.09.2022 15:12 - 04.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2022 №31-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 12.09.2022 №31-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2022-02-04-012128-b від 04.02.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу відповідності пропозиції ФОП Лабунська Т.О. умовам тендерної документації встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
Аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 11 та 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовником, відповідно до додаткової угоди від 16.03.2022 №1 розірвано договір про закупівлю товару від 09.03.2022 за № 34-ТР/22 та 21.09.2022 оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.02.2022 за №56, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Лабунської Тамари Олександрівни (далі – ФОП Лабунська Т.О.), протокольне рішення уповноваженої особи від 22.02.2022 за №95, повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2022, договір про закупівлю товару від 09.03.2022 за №34-ТР/22, додаткову угоду від 16.03.2022 за №1, пояснення Замовника з документальним підтвердженням від 14.09.2022 та від 21.09.2022 отримане через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу тендерної документації встановлено, що на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону, Замовником у пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
За результатами аналізу пропозиції ФОП Лабунська Т.О. встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Так, згідно додатку 7 «Перелік документів, які надає учасник, який визнаний переможцем торгів» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів оригіналу, електронну довідку або нотаріально завірену копію, документу, виданого Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управліннями (відділами) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій також приймаються довідки видані з дати розкриття але не пізніше 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір) в якій зазначена інформація про відсутність підстав відповідно до пунктів 5, 6, та 12 статті 17 Закону.
Вищезазначену довідку ФОП Лабунська Т.О. як переможець торгів у складі пропозиції не надала.
Однак, Замовником, в порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилено пропозицію переможця торгів ФОП Лабунська Т.О., як таку, що не надала у спосіб зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Під час моніторингу закупівлі Замовником 21.09.2022 завантажено додаткову угоду від 16.03.2022 за №1 про припинення договірних відносин та розірвання договору від 09.03.2022 за № 34-ТР/22 та опубліковано звіт про виконання договору.
Аналізом оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та звіту про виконання договору про закупівлю, встановлено, що вони оприлюдненні з порушенням термінів визначених пунктами 11 та 12 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
22.09.2022 16:14 - 07.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.09.2022 16:14
Запити/Пояснення
Номер:
489b6cfb6de745a2aa69551a78013424
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.09.2022 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (витратні матеріали для терапевтичного плазмафарезу для сорбації), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-04-012128-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
14914c2c587b4140aeaf0d9e4f74e04e
Назва:
Про надання пояснень по закупівлі UA-2022-02-04-012128-b
Дата опублікування:
14.09.2022 13:14
Опис:
На ваш запит від 12.09.2022 р. за результатами моніторингу ID UA-M-2022-09-12-000046 КНП «КОЛ КОР» повідомляє наступне.
Постановою КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами внесеними Постановою КМУ від 16 12.2020 №1266) (надалі – Постанова) визначені категорії замовників, яких стосується зазначена постанова, а саме:
- правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- органів місцевого самоврядування;
- головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
- суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Дані замовники мають оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При цьому, першим двом категоріям лише рекомендується оприлюднювати таке обґрунтування, а від решти – вимагається.
Після реорганізації (перетворення) з комунального закладу в комунальне некомерційне підприємство «КОЛ КОР» не відноситься до жодної з категорій замовників, які перелічені в Постанові та в розумінні Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником.
Так, відповідно до ст.2 Бюджетного Кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету; одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету;
Враховуючи вищевикладене, дія Постанови від 11.10.2016 №710 не поширюється на комунальні некомерційні підприємства.
Також зазначаємо, що відповідно до річного плану закупівель UA-P-2022-02-04-009990-b, джерелом фінансування даної закупівлі є: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
З приводу очікуваної вартості закупівлі пояснюємо, що визначення очікуваної вартості закупівлі на підприємстві відбувається з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: аналізу ринку згідно загальнодоступної інформації щодо цін та товари, роботи і послуги, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламах, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), та інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій.
Додатки:
- Копія Реєстраційної картки розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів);
- Копія службової записки завідувача відділення інтенсивної терапії екстракорпоральних методів детоксикації Олександра Агапєєва.
Номер:
7088fcc6d19c408382b1ab74bcf15350
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.09.2022 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (витратні матеріали для терапевтичного плазмафарезу для сорбації)» , (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-04-012128-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно додатку 7 «Перелік документів, які надає учасник, який визнаний переможцем торгів» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів оригіналу, електронну довідку або нотаріально завірену копію, документу, виданого Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управліннями (відділами) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій також приймаються довідки видані з дати розкриття але не пізніше 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір) в якій зазначена інформація про відсутність підстав відповідно по п.5, п.6, та п.12 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з чим прошу надати інформацію чи подано у складі поданої пропозиції фізичної особи-підприємця Лабунської Тамари Олександрівни вищезазначену довідку (довідки) та у якому файлі або інформацію чому не відхилено пропозицію, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
870c971f01a148ec9170aa6acad71511
Назва:
Про надання пояснень по закупівлі UA-2022-02-04-012128-b
Дата опублікування:
21.09.2022 17:12
Опис:
На ваш запит від 19.09.2022 р. за результатами моніторингу ID UA-M-2022-09-12-000046 КНП «КОЛ КОР» повідомляє наступне.
При проведені аналізу даної закупівлі нами було виявлено відсутність подання Переможцем довідки про відсутність підстав відповідно по п.5, п.6, та п.12 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з чим між нами, як Замовником, та Постачальником ФОП Лабунська Т.О. 16 вересня 2022 р. було укладено додаткову угоду №1 на розірвання договору №34-ТР/22 від 09.03.2022 р.
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», та неможливістю отримання довідки з МВС про те, що фізична особа, яка є учасником (переможцем) процедури закупівлі та/або службова (посадова) особа учасника (переможця) процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, даний момент залишився не врахованим при заключенні договору.
Жодних поставок по договору не здійснювалось, грошових зобов’язань не виникало.