• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

СPV ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Паливо дизельне Energy-ДП-Євро5-В0, бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5, газ нафтовий скраплений)- паливні картки

Замовник – КП «ДОЦПВ» ДОР», код ЄДРПОУ 33383791. Місцезнаходження – 49107, М.Дніпро, Запорізьке шосе,26 Категорія замовника - п.3 ч.1 ст.2 Закону - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. Мова тендерних пропозицій – українська. Товар потрібен відповідати наступним стандартам: ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» ДСТУ EN 589-2017 «Нафтовий газ скраплений»

Торги відмінено

978 786.00 UAH без ПДВ
Номер: f4dd9e3cd1ca4b01be6a8e153b43ec18
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-14-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.06.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 14.06.2022 14:31 - 08.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.06.2022 № 6 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 14.06.2022 № 6 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2022-02-04-008840-b 04.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_05@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання виконання рішень колегії АМКУ встановлено порушення вимог абзацу першого частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження), своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами» Дніпропетровської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) оприлюднене 04.02.2022 в електронній системі закупівель, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2022 № 44-04/02/22, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 23.06.2022, рішення колегії АМКУ від 23.02.2022 № 3790-р/пк-пз, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.04.2022. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом, встановлено, що відповідь на запит Управління від 17.06.2022 Замовником надано 23.06.2022, тобто на четвертий робочий день, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої відповідь на запит надається через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту. Відповідно до вимог частини дванадцятої статті 18 Закону рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками та можуть бути оскарженими у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. В ході моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимоги абзацу другого частини двадцять другої статті 18 Закону, станом на день публікації рішення про проведення моніторингу (14.06.2022), тобто на 111-й день з дня прийняття рішення органом оскарження, не виконано рішення колегії АМКУ від 23.02.2022 № 3790-р/пк-пз, щодо відміни процедуру закупівлі – «СPV ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Паливо дизельне Energy-ДП-Євро5- В0, бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5, газ нафтовий скраплений)- паливні картки», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-02-04-008840-b. При цьому, згідно з наданими Замовником поясненнями, вказане рішення колегії АМКУ не виконано у зв’язку з технічною помилкою та 24.06.2022 Замовником процедуру закупівлі відмінено.
Період усунення порушень: 30.06.2022 14:14 - 15.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.06.2022 14:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуті, закупівля скасована. Договір не укладався, закупівля товару по цьому договору не відбувалася
Дата публікації звіту: 04.07.2022 14:32

Запити/Пояснення