-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення містобудівної документації (генеральних планів, картографічних основ М 1:2000 (УСК-2000), звітів про стратегічну екологічну оцінку (СЕО), розділів інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час і особливий період (ІТЗ ЦЗ (ЦО)) сіл Липини, Підгайці, Пальче, Крупа, Звірів Підгайцівської територіальної громади Луцького району Волинської області, код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування
Завершена
1 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Номер:
ecfcc29dde204778a01e3fe9cbb4bb5e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-19-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.09.2022 00:00
Період моніторингу:
19.09.2022 21:15 - 11.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.09.2022 № 215
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 19.09.2022 № 215
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
2 UA-2022-02-04-008708-b 04.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» установлено порушення абзацу другого пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації, правомірності відхилення тендерних пропозицій ТОВ «КОМПАНІЯ ГЕОНІКС» та ФОП ДРОНЬ МАРИНА СЕРГІЇВНА, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови №710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, правомірності відхилення тендерних пропозицій, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підгайцівської сільської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою з публічних закупівель протокольним рішенням від 04 лютого 2022 року, тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ ГЕОНІКС», тендерну пропозицію ФОП ДРОНЬ МАРИНА СЕРГІЇВНА, тендерну пропозицію ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» (далі – переможець), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 28.02.2022 №24, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 09.03.2022 №35, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 14.03.2022 №36, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 14.03.2022 №37, повідомлення про намір укласти договір від 14.03.2022, договір від 12.05.2022 №161 (далі – Договір), додаткова угода від 23.05.2022 №1 до Договору, додаткова угода від 23.08.2022 №2 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 26.09.2022 року та від 03.10 2022 (далі – Пояснення).
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 частини першої статті 17 Закону, шляхом надання Довідки або довідки у формі електронного документа, або копія нотаріально завіреної довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримiнальної вiдповiдальностi не притягується, незнятої чи непогашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа..
Крім того, на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 частини першої статті 17 Закону передбачено надання довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Водночас, переможцем процедури закупівлі ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» зазначені довідки не надані, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
06.10.2022 20:55 - 21.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.10.2022 20:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення Північно-східного офісу Держаудитслужби повідомляємо про вжиті заходи щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Зокрема, Підгайцівська сільська рада зверталась 07.10.2022 та 11.10.2022 до ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» з вимогою про розірвання договору № 161 від 12.05.2022 (надалі – Договір), укладеного між Підгайцівською сільською радою та ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» за результатами процедури закупівлі послуг з Розроблення містобудівної документації (генеральних планів, картографічних основ М 1:2000 (УСК-2000), звітів про стратегічну екологічну оцінку (СЕО), розділів інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час і особливий період (ІТЗ ЦЗ (ЦО)) сіл Липини, Підгайці, Пальче, Крупа, Звірів Підгайцівської територіальної громади Луцького району Волинської області, код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (ідентифікатор закупівлі № UA-2022-02-04-008708-b).
Проте, станом на сьогодні відсутня відповідь від ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС».
Також зазначаємо, що відповідно до умов договору та чинного законодавства України зміна та розірвання договору допускається лише за згодою сторін.
Окрім того, Підгайцівський сільський голова перебуває у відпустці з 04 жовтня до 17 жовтня 2022 року включно (відповідно до розпорядження сільського голови від 03.10.2022 №155/в), що унеможливлює підписання будь-яких додаткових угод до договору.
Підгайцівська сільська рада на сьогодні вживає всіх можливих заходів, спрямованих на виконання зобов’язання Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
13.10.2022 16:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
На виконання рішення Північно-східного офісу Держаудитслужби повідомляємо, що між Підгайцівською сільською радою та товариством з обмеженою відповідальністю «ГЕО-ЛЕНДС» було укладено додаткову угоду № 3 від 19.10.2022, якою було розірвано договір № 161 від 12.05.2022
Дата публікації:
20.10.2022 14:07
Запити/Пояснення
Номер:
74a003de5ea14a09bdae078812c0aa59
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.09.2022 13:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Розроблення містобудівної документації (генеральних планів, картографічних основ М 1:2000 (УСК-2000), звітів про стратегічну екологічну оцінку (СЕО), розділів інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час і особливий період (ІТЗ ЦЗ (ЦО)) сіл Липини, Підгайці, Пальче, Крупа, Звірів Підгайцівської територіальної громади Луцького району Волинської області)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером
UA-2022-02-04-008708-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Прошу надати обгрунтовану необхідність укладання договору 12.05.2022 року, тобто пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
2. Прошу надати документальне підтвердженння об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт договору від 12.05.2022 №161.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
f55cee1278854ec3917ee42da2d74264
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
26.09.2022 09:00
Опис:
У зв’язку з проведенням моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2022-09-19-000049) закупівлі «Розроблення містобудівної документації (генеральних планів, картографічних основ М 1:2000 (УСК-2000), звітів про стратегічну екологічну оцінку (СЕО), розділів інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час і особливий період (ІТЗ ЦЗ (ЦО)) сіл Липини, Підгайці, Пальче, Крупа, Звірів Підгайцівської територіальної громади Луцького району Волинської області, код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування» (ID: UA-2022-02-04-008708-b; надалі – закупівля) повідомляємо наступне.
1. Щодо запитання «Прошу надати обґрунтовану необхідність укладання договору 12.05.2022 року, тобто пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі».
Згідно протокольного рішення уповноваженої особи Підгайцівської сільської ради № 37 від 14.03.2022 ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» визначено переможцем процедури закупівлі з Розроблення містобудівної документації (генеральних планів, картографічних основ М 1:2000 (УСК-2000), звітів про стратегічну екологічну оцінку (СЕО), розділів інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час і особливий період (ІТЗ ЦЗ (ЦО)) сіл Липини, Підгайці, Пальче, Крупа, Звірів Підгайцівської територіальної громади Луцького району Волинської області, код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (ідентифікатор закупівлі № UA-2022-02-04-008708-b) (надалі – Закупівля).
Зазначаємо, що 14.03.2022 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про Закупівлю в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
01.04.2022 ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» звернулось з клопотанням (копію клопотання додаємо) щодо продовження строку для укладення договору про Закупівлю з учасником до 60 днів на підставі частини 6 статті 33 Закону.
Учасник обґрунтовував своє клопотання військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану в Україні відповідно до указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Окрім того, учасник надав лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1» (копію додаємо), згідно якого ТПП України підтвердило, що такі обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності.
Даний лист, серед іншого, був взятий до уваги при прийнятті рішення щодо продовження строку для укладення договору, оскільки пропозиція Учасника є публічною офертою з урахуванням чинного законодавства та звичаїв ділового обороту.
Зі свого боку, у зв’язку з форс-мажорними обставинами, Підгайцівська сільська рада також не могла однозначно визначити чи наявна подальша потреба у закупівлі таких робіт, чи будуть надалі бюджетні призначення на оплату таких робіт та чи є такі витрати доречними з огляду на складну соціально-економічну ситуацію.
Ситуація щодо укладення договору застала Замовника у перші дні/тижні повномасштабного вторгнення Російської Федерації на територію України, що ускладнювало прийняття відповідних рішень.
Тому, протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.04.2022 №44 (копію додаємо) було продовжено строк для укладення договору про закупівлю з учасником до 60 днів на підставі частини 6 статті 33 Закону.
Зважаючи на викладене, у Підгайцівської сільської ради були законодавчі підстави для прийняття рішення щодо продовженні строку для укладення договору про закупівлю, а також обґрунтована необхідність таких дій.
Додатково повідомляємо, що на автоматизованих електронних майданчиках відсутня технічна можливість продовження строку для укладення договору про закупівлю та завантаження обґрунтування таких дій та/або відповідних документів.
2. Щодо запитання «Прошу надати документальне підтвердженння об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт договору від 12.05.2022 №161».
Повідомляємо, що між Підгайцівською сільською радою та ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» укладено Договір №161 від 12.05.2022 (надалі – Договір) за результатами проведеної Закупівлі. Також між сторонами було укладено додаткові угоди до даного договору: додаткова угода № 1 від 23.05.2022, додаткова угода № 2 від 23.08.2022. Даними додатковими угодами було продовжено строк виконання робіт до 31 серпня 2022 року. Копія Договору та додаткових угод оприлюднено в електронній системі закупівель.
Документальне підтвердження об’єктивних обставин та обґрунтування підстав для продовження терміну виконання робіт було викладено виконавцем (ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС») у клопотаннях від 23.05.2022 та від 19.08.2022 (копії клопотань додаємо).
Зокрема, ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» обґрунтовував своє клопотання військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану в Україні відповідно до указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), а також надав лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1», згідно якого ТПП України підтвердило, що такі обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності.
Окрім того, варто зазначити, що Підгайцівською сільською радою було визначено досить короткий термін виконання робіт: до 30 квітня 2022 року. При визначені кінцевого терміну виконання робіт, який був оприлюднений в електронній системі закупівель, Замовник виходив з того, що договір на розроблення містобудівної документації буде укладено орієнтовно на початку березня 2022 року.
Проте, 24 лютого 2022 року розпочалось повномасштабне вторгнення Російської Федерації на територію України, що внесло відповідні корективи у роботу фізичних та юридичних осіб всієї держави.
Серед іншого, враховуючи викладені вище обставини, строк для укладення договору про Закупівлю було продовжено до 60 днів.
Фактично Договір укладено 12 травня 2022 року.
Відтак, виконавець робіт об’єктивно ніяким чином не міг виконати чи навіть приступити до виконання робіт у термін до 30 квітня 2022 року, який встановлений в електронній системі закупівель як кінцевий термін.
Тому, було укладено додаткову угоду № 1 для продовження терміну виконання робіт до 29 липня 2022 року.
Надалі також існували обставини, які перешкоджали оперативному виконанню умов Договору, зокрема продовження військової агресії Російської Федерації та продовження воєнного стану.
У зв’язку з продовженням воєнного стану також виникали питання щодо виконання зобов’язань Замовником в частині оплати виконаних робіт, оскільки постановою КМУ від 09.06.2021 №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» не було передбачено здійснення видатків з місцевого бюджету на розроблення містобудівної документації в умовах воєнного стану в Україні.
Також, зважаючи на обставини, Замовник не відразу надавав заявку на початок робіт та необхідні вихідні дані виконавцю, що відстрочило початок виконання робіт.
Тому, було укладено додаткову угоду № 2 для продовження терміну виконання робіт ще на місяць, а саме до 31 серпня 2022 року.
Сукупність зазначених обставин призвела до продовження терміну виконання робіт.
Вважаємо, що продовження терміну виконання робіт було обґрунтованим, документально підтвердженим та здійснювалось відповідно до вимог законодавства з питань публічних закупівель.
Окремо звертаємо увагу на те, що строк дії Договору додатковими угодами на змінювався та був встановлений до 31.12.2022 згідно з пунктом 6.2. Договору.
Додатково інформуємо, що ТОВ «ГЕО-ЛЕНДС» належним чином виконало зобов’язання, визначені договором №161 від 12.05.2022. Копію акта виконаних робіт додаємо.
Номер:
bf67a4a8a0204b65bb85d2026b44508f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.09.2022 11:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Розроблення містобудівної документації (генеральних планів, картографічних основ М 1:2000 (УСК-2000), звітів про стратегічну екологічну оцінку (СЕО), розділів інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час і особливий період (ІТЗ ЦЗ (ЦО)) сіл Липини, Підгайці, Пальче, Крупа, Звірів Підгайцівської територіальної громади Луцького району Волинської області)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером
UA-2022-02-04-008708-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
3de8fbfd2d414608882f162ed635e4e5
Назва:
Відповідь на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
03.10.2022 13:46
Опис:
У зв’язку з проведенням моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2022-09-19-000049) закупівлі «Розроблення містобудівної документації (генеральних планів, картографічних основ М 1:2000 (УСК-2000), звітів про стратегічну екологічну оцінку (СЕО), розділів інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час і особливий період (ІТЗ ЦЗ (ЦО)) сіл Липини, Підгайці, Пальче, Крупа, Звірів Підгайцівської територіальної громади Луцького району Волинської області, код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування» (ID: UA-2022-02-04-008708-b; надалі – закупівля) повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», ДБН Б.1.1.-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», інших вимог чинного законодавства, та наведені в додатку 2 до тендерної документації на закупівлю товару.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося за результатами проведення моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро» тощо. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», Збірника цін на проектні роботи для будівництва, затверджений наказом Комітету з цивільного будівництва та архітектури при Держбуді СРСР від 31.08.1987 №103 (розділ 40. Районне планування, планування та забудова населених пунктів), а також інших вимог чинного законодавства.
Окрім того, надаємо посилання на сторінку вебсайту Підгайцівської сільської ради, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://pidgayci-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-16-07-01-16-09-2021.
Номер:
3aa92ac4544b4d95b1747ab475580f2d
Назва:
Повідомлення про усунення порушень.
Дата опублікування:
19.10.2022 17:20
Опис:
На виконання рішення Північно-східного офісу Держаудитслужби повідомляємо, що між Підгайцівською сільською радою та товариством з обмеженою відповідальністю «ГЕО-ЛЕНДС» було укладено додаткову угоду № 3 від 19.10.2022, якою було розірвано договір № 161 від 12.05.2022, укладеного за результатами процедури відкритих торгів щодо закупівлі послуг з Розроблення містобудівної документації (генеральних планів, картографічних основ М 1:2000 (УСК-2000), звітів про стратегічну екологічну оцінку (СЕО), розділів інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час і особливий період (ІТЗ ЦЗ (ЦО)) сіл Липини, Підгайці, Пальче, Крупа, Звірів Підгайцівської територіальної громади Луцького району Волинської області, код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (ідентифікатор закупівлі № UA-2022-02-04-008708-b).