• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 03220000-9 ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ

яблука 3741.0 кг банани 1219.6 кг апельсини 902.6 кг мандарини 936.0 кг лимони 198.4 кг слива 330.0 кг персики 325.0 кг виноград 525.0 кг вишня заморожена 126.0 кг малина заморожена 156.5 кг капуста 3101.6 кг цибуля 2153.4 кг морква 2132.2 кг буряк 1268.0 кг капуста цвітна 100.0 кг кабачки 100.0 кг перець 150.0 кг баклажани 100.0 кг огірки свіжі 300.0 кг помідори свіжі 300.0 кг гарбуз 471.2 кг

Торги відмінено

522 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 610.00 UAH
Номер: 1c5e6261f6aa452f84f421256e0c5505
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-07-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 07.02.2023 14:58 - 01.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.02.2023 № 17-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 06.02.2023. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 07.02.2023 № 17-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 4 UA-2022-02-04-001147-b 04.02.2022 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 102-96-82, raisa-t@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань внесення змін до тендерної документації та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 24 та абзацу першого пункту 3 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень в межах законодавства, зокрема вжити заходи, передбачені частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Відділу освіти, культури, молоді та спорту Березанської селищної ради Миколаївської області (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2022-02-04-000946-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 04.02.2022 (протокол №6), (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Кочеткова Василя Івановича (далі – ФОП Кочетков В.І.); протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 28.02.2022 №28; повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, отримані 13.02.2023 та 20.02.2023 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що до тендерної документації вносились зміни. Зокрема 04.02.22 в 10:15 в електронній системі закупівель розміщено нову редакцію тендерної документації файл «ТД на фрукти та овочі 2022.docx», відповідно до якої абзац 1 підпункту 3.2.3 пункту 3.2. розділу 3 тендерної документації викладено у вигляді: «цінова пропозиція, документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель оприлюднюються із накладанням кваліфікованого електронного підпису». Крім того, 07.02.2022 Замовником в електронній системі закупівель розміщено нову редакцію тендерної документації файл «ТД на фрукти та овочі 2022.docx», відповідно до якої внесені зміни до пункту 4.3 розділу 1 тендерної документації, Додатку 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» та Додатку №1 «Специфікація Код ДК 021:2015 03220000-9 ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ» до проекту Договору про закупівлю (Додаток №5) до тендерної документації, зокрема відкориговано обсяг поставки товару у відповідності до оприлюдненої інформації про предмет закупівлі, шляхом виключення з переліку товарів визначених в початковій редакції тендерної документації двох найменувань (чорнослив -154,5кг, курага - 154,5 кілограм). Проте, Замовник на порушення абзацу другого частини другої статті 24 та абзацу першого пункту 3 частини першої статті 10 Закону в електронній системі закупівель разом із змінами до тендерної документації в окремих документах не оприлюднив перелік змін, що вносяться до тендерної документації. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснення Замовника встановлено, що на порушення частини шостої статті 33 Закону Замовник не уклав договір про закупівлю протягом 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 22.02.2023 15:34 - 09.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 22.02.2023 15:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Закупівлю відмінено
Дата публікації звіту: 23.02.2023 08:28

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 27.02.2023 14:17

Запити/Пояснення