• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тушки курей, філе куряче

Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У випадках, передбачених частиною 3 статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

462 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 625.60 UAH
Номер: abdb73779dc54c7297325c8510c19904
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-09-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.05.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 10.05.2022 11:01 - 01.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 09.05.2022 № 139 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.05.2022 № 139. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2022-02-03-003141-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 941-63-70, alla.fl.74@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, а також не враховує вимоги абзацу 2,3,5,6 пункту 1 та пункту 2 Наказу № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Антонова Людмила Миколаївна», - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Житомирського центру розвитку дитини №5 (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція ФОП «Антонова Людмила Миколаївна», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.02.2022 року № 37, повідомлення про намір укласти договір від 23.02.2022 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником в тендерній документації, а саме, в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації, до формальних (несуттєвих) помилок, не віднесено перелік помилок, які визначені абзацами 2,3,5,6 пункту 1 та пункту 2 зазначеним у «Переліку формальних помилок», який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року за № 715/34998 (далі - Наказ № 710). Слід відмітити, що відповідно до частини 1 статті 32 Закону, замовник відміняє процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. За результатами моніторингу своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено, що відповідно до частини 6 статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Однак, в порушення вимог частини 6 статті 33 Закону, Замовником не укладено договір з переможцем торгів ФОП «Антонова Людмила Миколаївна» в 20 денний термін (60 денний у випадку обґрунтованої необхідності) з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (23.02.2022 року). Разом з тим, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі, зокрема, укладення договору з порушенням строків, передбачених частиною 6 статті 33 Закону. Слід відмітити, що відповідно до інформації відображеній в електронній системі закупівель, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 12.05.2022 року, зазначену процедуру закупівлі Замовником відмінено.
Період усунення порушень: 19.05.2022 12:14 - 03.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 19.05.2022 12:14