-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Поточний ремонт дороги по вул. Миру та вул. Південна с. Кореличі. Коригування. (Додаткові роботи) (ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
51f87f72087d4482bda186ae78f9094a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-10-000145
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2022 00:00
Період моніторингу:
11.02.2022 08:11 - 05.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.02.2022 № 84
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.02.2022 № 84.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-03-013408-b, 03.02.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності застосування переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 28 березня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності застосування переговорної процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Перемишлянської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-02-03-000842-a); оприлюднене в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
28.03.2022 16:16 - 01.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.03.2022 16:16
Запити/Пояснення
Номер:
f179828fa4874f238768a6a956a8eeb3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.02.2022 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.02.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-03-013408-b, яка Виконавчим комітетом Перемишлянської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норми пункту 5 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у якому умовою застосування переговорної процедури закупівлі вказано, що виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.
За нормою пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас, в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю за процедурою закупівлі UA-2022-02-03-013408-b як обгрунтування застосування переговорної процедури наведено лише умову (підставу) відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Вказати причини не опублікування в електронній системі закупівель обгрунтування застосування саме переговорної процедури при здійсненні закупівлі послуг (ID закупівлі: UA-2022-02-03-013408-b), а також експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі згідно пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
4. Надати до моніторингу інформацію з обгрунтуванням необхідності застосування саме переговорної процедури при здійсненні закупівлі послуг за предметом «Поточний ремонт дороги по вул. Миру та вул. Південна с. Кореличі. Коригування. (Додаткові роботи) (ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» з підстави, вказаної у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю (необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю) та відповідні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність таких умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
b135c88d87854196903b584916e6173f
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.02.2022 17:16
Опис:
Відповідно до Вашого запиту про надання пояснень, повідомляємо наступне.
Замовником забезпечено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Посилання https://rada-peremyshlyany.gov.ua/index.php?id=74.
Замовником було здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі на підставі розробленої (коригованої) проектно-кошторисної документації та затвердженого експертного звіту Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області №14-1119/03-21 від 21.01.2022 (додається).
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в тому числі така процедура застосовується, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Замовником опубліковано обгрунтування застосування переговорної процедури при здійсненні закупівлі послуг (UA-2022-02-03-013408-b), а саме: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.». Ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлює форми та змісту обгрунтування. Додатково повідомляємо, в рамках надання пояснення, наступне. Для надання послуг по об’єкту: «Поточний ремонт дороги по вул.Миру та вул.Південна с.Кореличі (ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» замовником за результатами торгів (UA-2021-06-10-011867-b) було укладено договір підряду № 88 від 31.08.2021 з ТЗОВ "БК"ВІАКОМ". В ході надання послуг/виконання робіт на об’єкті «Поточний ремонт дороги по вул.Миру та вул.Південна с.Кореличі (ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» виявлено необхідність надання додаткових аналогічних послуг, які стали через непередбачувані обставини необхідними для якісного та належного надання послуг на об’єкті «Поточний ремонт дороги по вул.Миру та вул.Південна с.Кореличі (ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)». На основі розробленої (коригованої) проектно-кошторисної документації та затвердженого експертного звіту Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області №14-1119/03-21 від 21.01.2022, встановлено необхідність надання додаткових обсягів аналогічних послуг, які стали через непередбачувані обставини необхідними для якісного та належного надання послуг на об’єкті «Поточний ремонт дороги по вул.Миру та вул.Південна с.Кореличі (ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)». Зазначаємо, що проведення конкурентної процедури та ризик заміни підрядника може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже надавав послуги з поточного ремонту вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність додаткових послуг з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні надання послуг забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкта. В цілому, послуги/роботи, що надаються/виконуються – технічно та економічно пов’язані із закінченням послуг/робіт на об’єкті «Поточний ремонт дороги по вул.Миру та вул.Південна с.Кореличі (ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник, в тому числі і під час гарантійного терміну.
Номер:
9e95b30171364261880bda165ffc9c5d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.02.2022 16:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.02.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-03-013408-b, яка проведена Виконавчим комітетом Перемишлянської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу встановлено, що на основі розробленої (коригованої) проектно-кошторисної документації та затвердженого експертного звіту Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області №14-1119/03-21 від 21.01.2022 визначено необхідність надання додаткових обсягів аналогічних послуг на об’єкті «Поточний ремонт дороги по вул.Миру та вул.Південна с.Кореличі (ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
У наданому під час моніторингу Замовником експертномуц звіті (Експертна оцінка від 21.01.2022 №14-119/03-21 щодо розгляду проектної документації в частині кошторисної документації за робочим проектом «Поточний ремонт дороги по вул. Миру та вул. Південна с. Кореличі. Коригування.») зазначено, що кошторисна документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені дефектним актом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.
Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 №281 (далі – Наказ №281) затверджено: Настанову з визначення вартості будівництва та Настанову з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
При цьому Наказом №281 скасовано низку документів з ціноутворення в будівництві, зокремамДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Мінрегіонбуду від 05.07.2013 № 293.
Наказ № 281 (затверджені ним документи та зміни) набрав чинності з моменту його реєстрації в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва – 08.11.2021. Отже, з цієї дати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 втратив чинність.
Водночас, під час моніторингу встановлено, що за умовою пункту 4.4 укладеного за результатами переговорної процедури договору від 14.02.2022 №12 договірна ціна обґрунтовується відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» з усіма змінами і доповненнями та згідно інших діючих нормативно-кошторисних документів.
Крім того, у Додатку 1 до вищевказаного договору «Договірна ціна на будівництво «Поточний ремонт дороги по вул. Миру та вул. Південна с. Кореличі. Коригування. (Додаткові роботи) (ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» вказано, що договірна ціна визначена згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Інформацію з належним обгрунтуванням включення до умов укладеного за результатами переговорної процедури договору від 14.02.2022 №12 порядку розрахунку договірної ціни за нормативним документом, що втратив чинність (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
83374145712e4d53919dddbabb0f401f
Назва:
Про договірну ціну
Дата опублікування:
24.02.2022 17:30
Опис:
Відповідно до договору №12 від 14.02.2022 року, пункт 4.4. Договірна ціна обґрунтовується відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» з усіма змінами і доповненнями та згідно інших діючих нормативно-кошторисних документів. Звертаємо вашу увагу на те, що в даному пункті договору чітко вказано, що Договірна ціна обґрунтовується відповідно до діючих нормативно-кошторисних документів. Замовнику відомо про те що ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 втратив чинність. Згадка в договорі даного нормативного документу є опискою, що не є порушенням. Договірна ціна до договору №12 від 14.02.2022 року була розрахована відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.
У Додатку 1 до вищевказаного договору «Договірна ціна на будівництво «Поточний ремонт дороги по вул. Миру та вул. Південна с. Кореличі. Коригування. (Додаткові роботи) (ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» також міститься описка, що договірна ціна визначена згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, оскільки договірна ціна була розрахована відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281. Дана договірна ціна була перевірена та погоджена замовником.
Номер:
61b6b42040784e43b8939b12bd14499d
Назва:
Щодо зупинення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
24.02.2022 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2022 00:00
Опис:
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та прийняттям Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», воєнний стан запроваджено з 5:30 год 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Враховуючи вищенаведене, на підставі наказу Держаудитслужби України від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби зупиняє проведення моніторингу процедури закупівлі.
Номер:
04a1f3046c1047bd9dc7ea73e98e5457
Назва:
Щодо поновлення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
28.03.2022 12:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2022 00:00
Опис:
Відповідно до Закону України від 12.05.2015 № 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» та з огляду на Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю на підставі наказу Держаудитслужби України від 25.03.2022 №49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби поновлює зупинений відповідно до наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» моніторинг процедури закупівлі.