• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт будівлі та елементів благоустрою КПНЗ "Комплексна дитячо - юнацька спортивна школа №5" за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова,4-А. Коригування»

Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.

Торги відмінено

27 742 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 138 711.50 UAH
Номер: db80d91a9fe7425bbb9d0d6a60685e14
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-19-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 19.05.2022 20:23 - 10.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.05.2022 Одеса № 154 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 19.05.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 19.05.2022 № 154 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 2 UA-2022-02-03-006177-c 03.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, elvira.lupashko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПБК «УКРІНВЕСТБУД» установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Також за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА» установлено порушення вимог частини 2 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, надання роз'яснень до ТД, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до ТД, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 03.02.2022 № 10Т/-1, звернення за роз’ясненнями щодо змісту ТД від 10.02.2022, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦМОНТАЖ БАО», товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА» (далі – ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» (далі - ТОВ «ПБК «УКРІНВЕСТБУД»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 28.02.2022 № 10/Т-2, від 14.03.2022 № 10/Т-3, від 16.03.2022 № 10/Т-4, від 22.03.2022 № 10/Т-5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 12.04.2022 в електронній системі закупівель, пояснення отримані 25.05.2022 через електронну систему закупівель. Відповідно до протоколу від 16.03.2022 № 10/Т-4 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА» у зв’язку із тим, що при детальному розгляді договірної ціни наданої учасником, встановлено невідповідність згідно законодавства. Відповідно до частини 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови ТД, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 20.05.2022 щодо уточнення, у чому саме полягає невідповідність договірної ціни ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА», Замовник 25.05.2022 надав інформацію, якою роз’яснив, що тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА» відхилено у зв’язку з тим, що порушено вимогу пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, а саме розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкова відомість ресурсів) не відповідають нормам чинно законодавства України, оскільки кошторисна заробітна плата розрахована учасником в розмірі 10 628,39 грн, тобто станом на за 2021 рік, однак на період подачі пропозицій вона складає 12 101,81 грн, відповідно до наказу Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 «Про затверджений Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» в зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника не відповідає абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та підлягає відхиленню. Проте на порушення частини 2 статті 31 Закону Замовник у протоколі від 16.03.2022 № 10/Т-4, яким відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА», цінова пропозиція якого на 1 674 607,40 грн з ПДВ менша ніж у переможця ТОВ «ПБК «УКРІНВЕСТБУД», та який оприлюднено в електронній системі закупівель, не зазначив інформацію у чому саме полягає невідповідність договірної ціни, наданої учасником, вимогам законодавства. Також за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник у складі пропозиції надає діючий договір або попередній договір про надання послуг з атестованою лабораторією, з наданням копії атестату про акредитацію лабораторії, відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 22.12.2019 № 483 «Про прийняття та скасування національних стандартів», засвідченого представниками даної лабораторії. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 20.05.2022 щодо надання учасником ТОВ «ПБК «УКРІНВЕСТБУД» копії атестату про акредитацію випробувальної лабораторії ТОВ «Будівельна лабораторія», зареєстрованого у Реєстрі від 16.01.2022 № 20366, не у повному обсязі, а саме відсутності додатку, який є його невід’ємною частиною та складається з 40 аркушів, Замовник 25.05.2022 надав інформацію, якою роз’яснив, що учасником було виконано в повному обсязі вимоги ТД та надано всі необхідні документи, які вимагались від учасників закупівлі, а також стосовно додатків до атестату, то відповідно умов ТД вони не вимагались, а тому у Замовника не було жодних законних підстав відхилити тендерну пропозицію даного учасника. Також, Замовник повідомив, що відповідно до інформації, розміщеної на сайті Національного агентства з акредитації Міністерства економіки України (посилання на сайт - https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) підтверджується достовірність наданих документів в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПБК «УКРІНВЕСТБУД». Так, учасником надано копію атестату про акредитацію випробувальної лабораторії ТОВ «Будівельна лабораторія», зареєстрованого у Реєстрі від 16.01.2022 № 20366, в якому зазначено, що додаток є невід’ємною частиною цього атестата і складається з 40 аркушів. Проте у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБК «УКРІНВЕСТБУД» надано копію атестату про акредитацію випробувальної лабораторії ТОВ «Будівельна лабораторія», зареєстрованого у Реєстрі від 16.01.2022 № 20366, не у повному обсязі, а саме відсутній додаток, який є його невід’ємною частиною та складається з 40 аркушів, чим не дотримано вимогу пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Однак, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПБК «УКРІНВЕСТБУД» у зв’язку із невідповідністю його встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень: 01.06.2022 15:54 - 17.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 01.06.2022 15:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено
Дата публікації звіту: 08.06.2022 14:06

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 09.06.2022 12:08

Запити/Пояснення