-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Завершена
2 471 018.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 14 826.11 UAH
мін. крок: 0.6% або 14 826.11 UAH
Номер:
519f599eda8b49fd9db6c14b3b64cb17
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-12-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.09.2022 00:00
Період моніторингу:
12.09.2022 16:32 - 04.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2022 № 43
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.09.2022 № 43
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2022-02-03-011029-b 03.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та п. 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2022-02-03-010235-b на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, запитання до процедури та відповідь, тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Тарабаренко Сергій Юрійович на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №101 від 28.02.2022, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів №40-ТР/22 від 14.03.2022 з додатком до нього, додаткова угода №1 від 25.03.2022, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель 20.09.2022.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне.
Відповідно до вимог п. 5 розділу ІІІ тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 та 12 частини першої статті 17 Закону, та іншими документами, які викладені в Додатку 7 цієї тендерної документації .
Додатком №7 визначено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику шляхом завантаження в електронну систему закупівель наступні документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 статті 17 Закону: Оригінал, електронна довідка або нотаріально завірена копія, документу*, виданого Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управліннями (відділами) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій також приймаються довідки видані з дати розкриття але не пізніше 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір) в якій зазначена інформація про відсутність підстав відповідно по п.5, п.6, та п.12 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з п. 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник визначає спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Однак, Замовником в тендерній документації для переможця торгів не визначено спосіб документального підтвердження відсутності підстав, встановлених частиною другою статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону та п. 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Зокрема учасниками подається:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника (відповідно до Додатку 2 тендерної документації);
- інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям ст. 16 (відповідно до Додатку 4 тендерної документації);
- інформація та документи, що підтверджують відповідність Учасника іншим вимогам Замовника (відповідно до Додатку 4 тендерної документації).
Згідно з п. 6 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару, визначені у Додатку 2 до тендерної документації.
Додатком №2 до тендерної документації визначено, що учасники мають подати в складі пропозиції лист посилання на державний реєстр дезінфекційних засобів (У разі якщо товар підлягає реєстрації. Якщо товар не підлягає реєстрації, необхідно надати лист пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням) (надається у складі тендерної пропозиції).
Запропоновані учасником товари обов’язково повинні відповідати усім наведеним в додатку вимогам та технічним характеристикам. Тендерна пропозиція, що не відповідає медико-технічним вимогам, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
В складі пропозиції учасником ФОП Тарабаренко Сергій Юрійович надано Відомість - посилання дезінфекційних засобів на Державний реєстр дезінфекційних засобів, в якій зазначено, що Серветки Етасепт (УЗД) в м‘якій упаковці не потребують державної реєстрації. Відповідно до п.1.1 розділу І наданої учасником Інструкції щодо використання засобу дезінфікуючого «Етасепт» (Etasept) серветки «Етасепт» (Etasept) є засобом дезінфікуючим. Згідно з п.1.4 та п.2.1 Інструкції засіб дезінфікуючий «Етасепт» (Etasept) випускається (форма випуску) у вигляді готової до застосування прозорої безбарвної рідини та серветок просочених засобом; етасепт – це готовий до застосування засіб у вигляді розчину або серветок просочених засобом.
Однак лист пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням, якщо товар не підлягає реєстрації, в складі пропозиції ФОП Тарабаренко Сергій Юрійович не надано.
Додатком №2 до тендерної документації визначено документи та інформацію для підтвердження відповідності технічним, якісним вимогам та вимогам тендерної документації запропонованого предмета закупівлі.
Відповідно до Додатку №2 в складі тендерної пропозиції надається копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікату/паспорту якості завірених підписом та печаткою Учасника.
ФОП Тарабаренко Сергій Юрійович запропоновано товар - дезінфікуючий засіб «Лізоформін 3000» виробником якого відповідно до гарантійного листа №11-02/04/133 від 07.02.2022 є ТОВ «Бланідас». Виробником запропонованого учасником засобу «Бациліквід лонг» відповідно до гарантійного листа №04022022 від 04.02.2022 є ТОВ «Дана Медікал».
ФОП Тарабаренко Сергій Юрійович в складі пропозиції по дезінфекційному засобу «Лізоформін 3000» надано документи (сертифікат якості та інструкція щодо використання засобу дезінфікуючого) згідно яких виробником засобу є ТОВ «Бланідас» (Україна). Однак в складі пропозиції наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи відповідно до якого країною виробником засобу є Німеччина, а заявником експертизи – ТОВ «Лізоформ Медікал».
Також, по дезінфекційному засобу «Бациліквід лонг» надані висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та інструкція щодо використання засобу дезінфікуючого підтверджують, що виробником, розробником засобу та замовником експертизи є ТОВ «Дана Медікал» (Україна). Однак в складі пропозиції наданий паспорт якості відповідно до якого виробником засобу є ТОВ «Дезасан» Україна, а контрольні випробування проводились у ВЛ ТОВ «НВП «ДІН ЛТД».
З огляду на вищевикладене, на запропонований учасником товар -дезінфікуючий засіб «Лізоформін 3000» (виробник ТОВ «Бланідас») висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи не надано в складі пропозиції, на дезінфікуючий засіб «Бациліквід лонг» (виробник ТОВ «Дана Медікал») не надано сертифікат/паспорт якості.
Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям наведений в Додатку 4 до тендерної документації (п.5 розділу ІІІ тендерної документації).
В пп. 1.2 пункту 1 Додатку №4 до тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору», встановлена вимога про надання в складі пропозиції Довідки про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за встановленою формою. До довідки обов’язково додається повністю виконаний Договір у період 2019-2021 рр. на який є посилання у довідці, складеній за вищенаведеною формою, та видаткова накладна або акт прийому-передачі товару, які підтверджують виконання договору у період 2019-2021 рр., на який є посилання у довідці складеній за вищенаведеною формою. Вимоги до документа:
- Довідка завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у сканованому вигляді);
- Копії договорів, видаткових накладних та/або актів прийому-передачі, завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у сканованому вигляді), що свідчать про повне виконання договору, або копії декількох видаткових накладних та/або актів прийому-передачі, завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою з супровідним листом-відгуком Замовника про повне виконання Договору.
ФОП Тарабаренко Сергій Юрійович в складі пропозиції надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за встановленою формою, копії договорів, видаткових накладних та/або актів прийому-передачі, супровідний лист, складений учасником, про підтвердження повного виконання договорів поставки дезінфекційних засобів, що зазначені у довідці. Однак, супровідний лист-відгук Замовника про повне виконання Договору як того вимагає пп. 1.2 пункту 1 додатку №4 до тендерної документації в складі пропозиції не надано.
Будь-яка інформація щодо причин не надання вказаної вище інформації та документів відсутня в складі пропозиції ФОП Тарабаренко Сергій Юрійович.
Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ФОП Тарабаренко Сергій Юрійович вимогам тендерної документації не відносяться до переліку визначених Замовником формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Тарабаренко Сергій Юрійович не відповідає вимогам тендерної документації (п. 1 та п. 6 розділу ІІІ тендерної документації, додатку №2 та додатку №4).
Однак, Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника не зазначено вищевказані невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Як наслідок в порушення вимог частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Тарабаренко Сергій Юрійович та визнано переможцем торгів і укладено з ним договір.
Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не підтверджують надання ФОП Тарабаренко Сергій Юрійович всієї інформації та документів, що вимагаються тендерною документацією.
Період усунення порушень:
22.09.2022 15:33 - 07.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.09.2022 15:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу ID UA-M-2022-09-12-000073 Західним офісом Держаудитслужби в Рівненській області КНП «КОЛ КОР» повідомляє, що виявлені порушення усунуті. Сторонами припинено зобов’язання за договором №40-ТР/22 від 14.03.2022 р. шляхом його розірвання. Зобов’язуємось в подальшому не допускати порушень та дотримуватись вимог частини третьої статті 17 Закону та п. 2 частини другої статті 22 Закону, та норм частини першої статті 31 Закону.
Всі зауваження викладені у Висновку моніторингу прийняті нами до уваги та зобов’язуємось в подальшому не допускати порушень та дотримуватись вимог встановлених Законом України «Про публічні закупівлі».
Додаткова угода №2 від 26.09.2022 р. на розірвання договору №40-ТР/22 від 14.03.2022р. додається.
Дата публікації звіту:
27.09.2022 11:01
Запити/Пояснення
Номер:
c3a758264fcf4ccd8fb7734a78f896d9
Назва:
запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.09.2022 18:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-03-011029-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Додатком №2 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності технічним, якісним вимогам та вимогам тендерної документації запропонованого предмета закупівлі, зокрема учасники мають подати в складі пропозиції лист посилання на державний реєстр дезінфекційних засобів (У разі якщо товар підлягає реєстрації. Якщо товар не підлягає реєстрації, необхідно надати лист пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням) (надається у складі тендерної пропозиції).
В складі пропозиції надано довідку посилання на Державний реєстр дезінфекційних засобів, в якій зазначено, що дезінфекційний засіб Серветки Етасепт (УЗД) в м‘якій упаковці не потребують державної реєстрації. Однак лист пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням в складі пропозиції ФОП Тарабаренко Сергій Юрійович відсутній.
Додатком №2 до тендерної документації встановлена вимога про надання в складі тендерної пропозиції копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікату/паспорту якості завірених підписом та печаткою Учасника.
Учасником ФОП Тарабаренко Сергій Юрійович в складі пропозиції по дезінфекційному засобу «Лізоформін 3000» надано документи (гарантійний лист, сертифікат якості та інструкція щодо використання засобу дезінфікуючого) згідно яких виробником засобу є ТОВ «Бланідас» (Україна). Однак в складі пропозиції наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи відповідно до якого країною виробником засобу є Німеччина, а заявником експертизи – ТОВ «Лізоформ Медікал».
Також, по дезінфекційному засобу «Бациліквід лонг» надані гарантійний лист, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та інструкція щодо використання засобу дезінфікуючого підтверджують, що виробником, розробником засобу та замовником експертизи є ТОВ «Дана Медікал» (Україна). Однак в складі пропозиції наданий паспорт якості відповідно до якого виробником засобу є ТОВ «Дезасан» Україна, а контрольні випробування проводились у ВЛ ТОВ «НВП «ДІН ЛТД».
В Додатку №4 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» встановлена вимога про надання в складі пропозиції Довідки про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за встановленою формою. До довідки обов’язково додається повністю виконаний Договір у період 2019-2021 рр. на який є посилання у довідці, складеній за вищенаведеною формою, та видаткова накладна або акт прийому-передачі товару, які підтверджують виконання договору у період 2019-2021 рр., на який є посилання у довідці складеній за вищенаведеною формою. Вимоги до документа:
- Довідка завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у сканованому вигляді);
- Копії договорів, видаткових накладних та/або актів прийому-передачі, завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у сканованому вигляді), що свідчать про повне виконання договору, або копії декількох видаткових накладних та/або актів прийому-передачі, завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою з супровідним листом-відгуком Замовника про повне виконання Договору.
ФОП Тарабаренко Сергій Юрійович в складі пропозиції надано супровідний лист, складений учасником, про підтвердження повного виконання договорів поставки дезінфекційних засобів, що зазначені у довідці. Однак, супровідний лист-відгук Замовника про повне виконання Договору як того вимагає пп. 1.2 пункту 1 додатку №4 до тендерної документації в складі пропозиції не надано.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо дотримання учасником торгів ФОП Тарабаренко Сергій Юрійович вимог тендерної документації та визначення його переможцем торгів.
Відповідно до вимог п. 5 розділу ІІІ тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 та 12 частини першої статті 17 Закону, та іншими документами, які викладені в Додатку 7 цієї тендерної документації .
Додатком №7 визначено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику шляхом завантаження в електронну систему закупівель наступні документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 статті 17 Закону: Оригінал, електронна довідка або нотаріально завірена копія, документу*, виданого Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управліннями (відділами) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій також приймаються довідки видані з дати розкриття але не пізніше 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір) в якій зазначена інформація про відсутність підстав відповідно по п.5, п.6, та п.12 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник визначає спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Однак, Замовником в тендерній документації для переможця торгів не зазначена інформація про спосіб підтвердження у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених частиною другою статті 17 Закону.
Поясніть причини не встановлення вказаної вимоги до переможця процедури закупівлі при складанні тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
b00b6f17486c44268a9685d89b94472f
Назва:
Про надання пояснень по закупівлі UA-2022-02-03-011029-b
Дата опублікування:
20.09.2022 16:07
Опис:
На ваш запит від 15.09.2022 р. за результатами моніторингу ID UA-M-2022-09-12-000073 КНП «КОЛ КОР» повідомляє наступне.
Вимогами тендерної документації встановлено надати «Лист посилання на державний реєстр дезінфекційних засобів (У разі якщо товар підлягає реєстрації. Якщо товар не підлягає реєстрації, необхідно надати лист пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням) (надається у складі тендерної пропозиції).». Позиція 24 – це Серветки з нетканого матеріалу просочені дезінфікуючим засобом на основі етанолу. Відповідно до ст..34 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2000, № 29, ст. 228) «Дезінфекційні засоби - Хімічні речовини, біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для проведення дезінфекційних заходів, підлягають гігієнічній регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством». Позиція 24 є специфічною і вузькопрофільною продукцією, та виготовляється відповідно до Технічних Умов, що підтверджено Інструкцією виробника, наданою в складі тендерної документації, та не відноситься до визначених вищевказаним Законом дезінфекційних засобів. А відповідно до вимог тендерної документації лист пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням вимагався саме до дезінфекційних засобів.
Відповідно до п. 2. Додатку 2 тендерної документації встановлена вимога «Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікат/паспорт якості завірені підписом та печаткою Учасника (надається у складі тендерної пропозиції).». Дані документи були надані на позиції «Лізоформін 3000» та «Бациліквід лонг» в повному обсязі та були чинними на момент подачі документів. Вимог щодо виробника продукції тендерною документацією встановлено не було. Відповідальність за достовірність наданих Учасником документів Замовник не несе. Замовник не мав підстав для відхилення пропозиції Учасника з даних підстав. Замовником розглядались лише ті документи, які ним вимагались в тендерній документації. До оцінки наданих документів брались ознаки наявності відповідності вимогам тендерної документації.
Щодо виконання вимог п.1.2 додатку 4 повідомляємо наступне. Учасником ФОП Тарабаренко Сергій Юрійович в складі пропозиції надано аналогічні договори, які відповідають вимогам Замовника, та накладні, які повністю підтверджують їх виконання, що відповідає вимогам тендерної документації. Супровідний лист, складений учасником, про підтвердження повного виконання договорів поставки дезінфекційних засобів, несе інформаційний характер, та не має відношення до вимог тендерної документації щодо закупівлі, тому Замовником він не розглядався.
Щодо не зазначення Замовником в тендерній документації для переможця торгів інформації про спосіб підтвердження у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених частиною другою статті 17 Закону зазначаємо, що при формуванні тексту Додатку 7 тендерної документації була допущена технічна помилка в наслідок якої пункт щодо підтвердження частини другої ст..17 Закону не було зазначено в вимогах п.1 додатку 7 тендерної документації. Звертаю увагу не те, що відповідні документи у переможця тендеру є, вони були підтверджені Переможцем тендерної закупівлі під час подачі ним документів на стадії подачі пропозиції в статусі Учасника.