-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по утриманню вулично-дорожньої мережі (Код ДК 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)
Торги відмінено
4 482 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 413.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 413.00 UAH
Номер:
f3b55ad063dd4954b44925479108d476
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-07-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2022 00:00
Період моніторингу:
07.02.2022 14:35 - 01.03.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.02.2022 № 41
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 07.02.2022 №41
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-02-03-004439-c 03.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої та частини третьої статті 10 Закону.
Разом з цим порушено норми абзацу другого частини третьої статті 20 Закону в частині встановлення строку для подання тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом відміни торгів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тростянецької міської ради Сумської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.02.2022 (протокол № 7).
Згідно з частиною третьою статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої та частини третьої статті 10 Закону.
Станом на день оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 03.02.2022, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 32,1419 грн відповідно очікувана вартість закупівлі послуг по утриманню вулично-дорожньої мережі перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро та склала 139,46 тисяч євро (4 482 600,00 грн/32,1419 грн).
Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу другого частини третьої статті 20 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
08.02.2022 10:28 - 23.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.02.2022 10:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня. Повідомляємо, що уповноваженою особою Тростянецької міської ради виконано зобов'язання щодо скасування процедури закупівлі UA-2022-02-03-004439-c та 09.02.2022 року рішення про скасування оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
09.02.2022 16:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
.
Дата публікації:
21.02.2022 08:26