• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по утриманню вулично-дорожньої мережі (Код ДК 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)

Торги відмінено

4 482 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 413.00 UAH
Номер: f3b55ad063dd4954b44925479108d476
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-07-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 07.02.2022 14:35 - 01.03.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.02.2022 № 41 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.02.2022 №41 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-02-03-004439-c 03.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 008-37-31, m.o.kochkarova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої та частини третьої статті 10 Закону. Разом з цим порушено норми абзацу другого частини третьої статті 20 Закону в частині встановлення строку для подання тендерних пропозицій. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом відміни торгів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тростянецької міської ради Сумської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.02.2022 (протокол № 7). Згідно з частиною третьою статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. За результатами моніторингу установлено, що Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої та частини третьої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 03.02.2022, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 32,1419 грн відповідно очікувана вартість закупівлі послуг по утриманню вулично-дорожньої мережі перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро та склала 139,46 тисяч євро (4 482 600,00 грн/32,1419 грн). Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу другого частини третьої статті 20 Закону. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 08.02.2022 10:28 - 23.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 08.02.2022 10:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня. Повідомляємо, що уповноваженою особою Тростянецької міської ради виконано зобов'язання щодо скасування процедури закупівлі UA-2022-02-03-004439-c та 09.02.2022 року рішення про скасування оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 09.02.2022 16:29

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: .
Дата публікації: 21.02.2022 08:26