-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Вугілля кам’яне
Завершена
1 270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 350.00 UAH
Номер:
526edd6a20c647569b74beccb69aa12d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-26-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.05.2022 00:00
Період моніторингу:
26.05.2022 14:59 - 18.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.05.2022 № 9-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.05.2022 № 9-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-02-03-002144-b 03.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог частини 8 статті 12 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником усунуто порушення шляхом оприлюднення 13.06.2022 в електронній системі закупівель протоколу від 14.03.2022 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку укладання договору.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Голованівської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.02.2022 б/н, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «СЕВ-СЕРВІС 2000» (далі – ПП «СЕВ-СЕРВІС 2000»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 22.02.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 22.02.2022, договір від 25.03.2022 № 79, укладений між Замовником та ПП «СЕВ-СЕРВІС 2000» (далі – Договір), додаткова угода від 09.05.2022 № 1, пояснення Замовника, надані в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено, що на порушення вимог частини 6 статті 33 Закону Замовник уклав Договір (25.03.2022) на 31-й календарний день, тобто пізніше , ніж на 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (22.02.2022).
Крім того, слід зазначити, що в електронній системі закупівель відсутня інформація стосовно обґрунтованої необхідності щодо продовження строку укладення договору до 60 днів.
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
На підставі вищезазначеного, в ході проведення моніторингу Замовнику надано запит щодо не укладання договору з ПП «СЕВ-СЕРВІС 2000» у строк не пізніше 20 днів, з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
В ході проведення моніторингу, 13.06.2022 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель разом з поясненням, на вищевказаний запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку укладання договору від 14.03.2022 б/н.
Отже, на порушення вимог частини 8 статті 12 Закону, Замовником під час проведення процедури закупівлі не оприлюднено інформацію в електронній системі закупівель, а саме протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку укладання договору від 14.03.2022 б/н, чим недотримано вимоги частини 8 статті 12 Закону.
Період усунення порушень:
17.06.2022 11:55 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2022 11:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення Замовника
Щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-03-002144-b Замовник зазначає, що порушення в його діях відсутні, оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає обов’язкової публікації рішення про продовження строку для укладення договору в електронній системі закупівель. Окрім того в електронній системі закупівель prozorro.gov.ua та на майданчику zakupki.prom.ua, з яким працює Замовник, відсутні спеціальні поля для дозавантаження такого рішення, тому після визначення переможця Замовник має можливість або розмістити підписаний сторонами договір, або скасувати закупівлю.
Також Замовник зазначає, що проведення моніторингу даної закупівлі є незаконним, оскільки процедура моніторингу порушує наказ №34 від 24.02.2022р. голови Державної аудиторської служби України Геннадія Пліса, яким зупинено всі процедури моніторингу.
Необхідно відмітити, що відповідно до ч. 4 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Рішення про проведення моніторингу було опубліковано 26.05.2022р. Відповідно до ч. 6 ст. 6 Закону Країни «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану»: у період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частини першої статті 65, частин третьої - п’ятої статті 67 та статей 71-73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України. Таким чином не застосовується норма, яка зазначає що робота не провадиться в дні релігійних свят, тобто 13.06.2022р. є робочим днем.
Враховуючи вищезазначене процедура моніторингу закупівлі повинна була бути завершена не пізніше ніж 16.06.2022р. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-03-002144-b було складено 17.06.2022р., що є порушенням ч. 4 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
20.06.2022 14:12
Запити/Пояснення
Номер:
d9b6dccfa6d94d248c2c8e6bf4c5664b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.06.2022 14:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вугілля кам’яне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-03-002144-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
55f2a07d8d854d2b8a057101d3fda502
Назва:
Відповідь Замовника на запит
Дата опублікування:
09.06.2022 11:26
Опис:
У зв’язку з обставинами (військова агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що підтверджується Висновком Торгово-промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022р., воєнний стан було продовжено Указами Президента України №133/2022 від 14.03.2022р., № 259/2022 від 18.04.2022р.), та № 341/2022 від 17.05.2022р. наказом № 34 від 24.02.2022р. Голова Державної аудиторської служби України Геннадій Пліс наказав зупинити розпочаті у плановому порядку заходи державного фінансового контролю, а у разі неможливості їх зупинення — скласти акти про неможливість їх проведення із застосуванням відповідних процедур та нормативно-правових актів. Даним наказом призупинено проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України. Із зазначеного можна зробити висновок, що проведення моніторингу за закупівлею UA-2022-02-03-002144-b є незаконним.
Також повідомляємо, що розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до потреби на 2022р. згідно фактичних даних за 2021р. Обсяги визначено відповідно до потреби. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі та відповідно до вимог ДСТУ 7146:2010. Очікувана вартість визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін.
Номер:
c1df362fe3b9419787e34cb4f83f489b
Назва:
Доповнення Замовника до відповіді на запит
Дата опублікування:
10.06.2022 10:12
Опис:
Посилання на розміщене обґрунтування: https://osv.org.ua/rada/44084336/derzhavni-zakupivli-09-46-51-10-06-2022/
Номер:
067a7045621d49d38c49a135306352e0
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
10.06.2022 14:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вугілля кам’яне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-03-002144-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З якої причини Замовником укладено договір поставки між Замовником та приватним підприємством «СЕВ-СЕРВІС 2000» від 25.03.2022 № 79 (далі – Договір) з недотриманням строків, встановлених Законом?
Частиною 6 статті 33 Закону встановлено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Так, уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про намір укласти договір від 22.02.2022. Проте, Договір укладено 25.03.2022, тобто на 31-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимогу частини 6 статті 33 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
273eb5063388455d9ea46a58652c8233
Назва:
Відповідь Замовника на запит
Дата опублікування:
13.06.2022 14:18
Опис:
Відповідно до ч.6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У ВИПАДКУ ОБҐРУНТОВАНОЇ НЕОБХІДНОСТІ СТРОК ДЛЯ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ МОЖЕ БУТИ ПРОДОВЖЕНИЙ ДО 60 ДНІВ.
Оскільки у зв’язку з обставинами (військова агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що підтверджується Висновком Торгово-промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022р. у Замовника була відсутня можливість укласти договір не пізніше ніж через 20 днів, уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку для укладання договору до 60 днів на підставі вищезгаданого. Наголошуємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає публікації відповідного рішення в системі закупівель, а також на електронному майданчику з яким працює Замовник відсутнє відповідне поле для публікації такого рішення.
Окрім того, відмічаємо, що голова Державної аудиторської служби України Геннадій Пліс наказав зупинити розпочаті у плановому порядку заходи державного фінансового контролю, а у разі неможливості їх зупинення — скласти акти про неможливість їх проведення із застосуванням відповідних процедур та нормативно-правових актів. Даним наказом призупинено проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України. Із зазначеного можна зробити висновок, що проведення моніторингу за закупівлею UA-2022-02-03-002144-b є незаконним. У випадку продовження процедури моніторингу Замовник буде змушений направити відповідне звернення до Головного офісу Державної аудиторської служби України.