• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 15110000-2 "М’ясо" (яловичина (м’якуш охолоджений), язик яловичий (охолоджений), свинина (м’якуш охолоджений), філе куряче (охолоджене)

.

Завершена

615 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 078.00 UAH
Номер: 7b934ba843a043cf80f21aca8e649e8e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-23-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2022 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 23.05.2022 15:28 - 15.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 23.05.2022 № 9-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 23.05.2022 № 9-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 19. UA-2022-02-03-001120-b, яку проводить комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 2" Запорізької обласної ради;
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 61) 764-86-75, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та прийняття Уповноваженою особою відповідних рішень встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни торгів на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «27» травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій та прийняття Уповноваженою особою відповідних рішень. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 2» Запорізької обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням Уповноваженої особи від 01.02.2022 № 14; тендерну пропозицію переможця – ФОП Мендрик Євген Віталійович; протокол Уповноваженої особи щодо визначення переможця від 21.02.2022 № 26; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 21 лютого 2022 року. Під час моніторингу встановлено, що за результатами даних торгів переможцем визначено ФОП Мендрик Євген Віталійович (згідно протоколу Уповноваженої особи щодо визначення переможця від 21.02.2022 № 26) та 21 лютого 2022 року Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ФОП Мендрик Євген Віталійович. Проте, станом на початок моніторингу даної процедури закупівлі (23.05.2022) договір про закупівлю замовником не укладено, чим порушено вимоги частини 6 статті 33 Закону, якою передбачено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 27.05.2022 13:57 - 11.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 27.05.2022 13:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: По суті запитання, яке надійшло від Східного офісу Держаудитслужби у ході проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2022-02-03-001120-b комунальний заклад «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтенат № 2» Запорізької обласної ради надає наступні пояснення: 1. Повідомлення про намір підписати договір сформовано: 21.02.22, 20:25. Відповідно до вимог частини 6 статті 33 Закону передбачено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» введено правовий режим воєнного стану. На практиці робота усіх електронних реєстриів та систем була паралізована, деякі з них наразі досі не працюють. 28.02.2022 Кабінетом Міністрів України прийнята Постанова № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», де у п.3 ч.1 зазначалось: «Замовники під час здійснення передбачених цією постановою закупівель повинні відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та забезпечувати оприлюднення укладеного договору в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів після його підписання. Зазначений строк продовжується на час неналежного функціонування електронної системи закупівель, підтверджений її адміністратором». 06.03.2022 змінами, прийнятими до Постанови № 169 зазначалось – «замовник/державний замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до нього не пізніше ніж через 20 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях» При використанні системи на той час було автоматично опубліковано оголошення від адміністраторів системи, в якому зазначалось, що звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до нього не пізніше ніж через 20 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні. 2. 24.02.2022 наказом № 136 Департаменту освіти і науки Запорізької облдержадміністрації затверджено перелік закладів загальної середньої освіти з інтернатами (пансіонами) на базі яких може здійснювати розміщення осіб, евакуйованих та переселених з території Запорізької області та з інших територій України, в якому зазначено серед інших і КЗ «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2». Згідно з п.п.3 п. 2 Наказу №136 керівникам закладів загальної середньої освіти з інтернатами(пансіонами) обласного підпорядкування наказано забезпечити відповідні умови проживання та харчування поселених осіб. Відповідно до п.3 Наказу № 136 дозволено комунальним закладам освіти Запорізької обласної ради придбання продуктів харчування в межах кошторисів закладів для організації харчування осіб розміщених на базі закладів. Наразі в закладі перебувають тимчасово переміщені особи у кількості 101 людина, в тому числі діти. 01.03.2022 переможець закупівлі ФОП Мендрик Є.В. надав лист № 0103, в якому зазначено неможливість отримання деяких документів для завантаження в систему, а саме 1. Довідка про відсутність заборгованності з ДПІ. 2. Банківська гарантія: забезпечення виконання договору про закупівлю, внаслідок обмеження роботи електронних серверів. Зогляду на вищевказані обставини та враховуючи Указ Президента України від 24.03.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», лист ТПП України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 про підтвердження обставин з 24.02.2022 надзвичайними та невідворотними до їх офіційного закінчення, а також враховуючи те, що серед кадрового забезпечення закладу залишилось 10% , адміністрацією закладу було прийнято рішення про продовження строку для укладання договору до 60 днів. Договір з переможцем процедури закупівлі ФОП Мендрик Є.В. був укладений 11.04.2022. В редакції Постанови № 169, яка діяла на момент підписання Договору зазначено, що за результатами здійснення закупівель в електронній системі закупівель замовник/державний замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до нього не пізніше ніж через 20 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях. В ч.5 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовник має право (але не зобов’язаний) визнати тендер таким, що не відбувся, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. Зогляду на те, що в закладі було розміщено евакуйованих осіб (101 чол.) , виникла екстрена потреба в організації харчування з першого дня їх перебування. Тому відміна закупівлі за номером ID: UA-2022-02-03-001120-b затягнула б процес організації харчування на час, потрібний для виконання усіх «бюрократичних» пов’язаних з цим процедур. Окрім того, на даний час система не дозволяє використовувати електроний підпис уповноваженої особи Закладу щодо будь-яких прийнятих рішень та завантаження документів.
Дата публікації звіту: 01.06.2022 15:42