-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Транспортні послуги легковими автомобілями
Період надання послуги: лютий - грудень 2022 р. Кількість автомобілей - 4 шт. (36500 км, 7415 годин) Місце надання послуги: м. Славутич, м. Чернігів, м. Київ та за заявкою.
Завершена
744 290.00
UAH без ПДВ
Номер:
59c2141ddbc14342ab3eaa4b6411803d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-13-000128
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.09.2022 00:00
Період моніторингу:
13.09.2022 22:52 - 05.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2022 № 210
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.09.2022 № 210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
76 UA-2022-02-02-012707-b 02.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2022, договір від 14.02.2022 № 18/01-22 (далі – Договір), пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 19.09.2022
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник під час застосування переговорної процедури опублікував в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2022 (далі – повідомлення) з ФОП РОМАНЧУК ЄВГЕНІЙ ПАВЛОВИЧ, яке не містить експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушив вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону, Замовник надав пояснення, що предметом закупівлі є послуга необхідна для використання транспорту цілодобово на об`єктах тепломереж та електромереж, здійснення перевезення оперативно-виїзної бригади та вирішення нагальних виробничих питань за межами міста.
Враховуючи, що відповідно до п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, замовник має право протягом трьох років після укладення договору про закупівлю закупити обсяг додаткових послуг, якщо загальна вартість таких послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Відповідні документи щодо обґрунтованості застосування переговорної процедури закупівлі Замовник 19.09.2022 завантажив в електронну систему закупівель лише на письмовий запит Північно-східного офісу Держаудитслужби в ході здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
27.09.2022 12:33 - 12.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2022 12:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне підприємство “Управління житлово-комунального господарства” (далі – Замовник) повідомляє, що визнає встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами висновку моніторингу проведеного Північно-східним офісом Держаудитслужби в Харьківській області (UA-M-2022-09-13-000128) за предметом закупівлі: “Транспортні послуги легковими автомобілями”, 60130000-8 “Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів” за ДК 021:2015: “Єдиного закупівельного словника” (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-02-012707-b) та відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.В зв`язку з чим було здійснено заходи, направлені на недопущення встановлення порушення у подальшому, зокрема було оголошено попередження Ждановських Інні Олексіївні, фахівцю з публічних закупівель 2 категорії АУП, а також зобов`язали забезпечити сумлінне виконання своїх посадових обов`язків та не допускати в подальшому порушень законодавства.
Дата публікації звіту:
03.10.2022 17:44
Запити/Пояснення
Номер:
a4d6ea1ff53f4cb0a42e7df5e6535e4b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.09.2022 09:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Транспортні послуги легковими автомобілями» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-02-012707-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Необхідно надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
d4ff355ec2e04092a614849688496365
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.09.2022 16:49
Опис:
В межах здійснення Північно-східним офісом Державної аудиторської служби України моніторингу процедури закупівлі «Транспортні послуги легковими автомобілями» (UA-2022-02-02-012707-b), яку проведено КП “УЖКГ” (далі - Замовник), Замовник надає пояснення на запит про надання пояснень.
Для забезпечення нагальної потреби у транспортних послугах легковими автомобілями КП “УЖКГ” 02 лютого 2022 року Замовником розміщено оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі публічних закупівель за предметом закупівлі: «Транспортні послуги легковими автомобілями», код ДК 021:2015 - 60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (ID: UA-2022-02-02-012707-b), з очікуваною вартістю 744290,00 грн. відповідно до норм чинного законодавства України.
Предметом закупівлі є послуга необхідна для використання транспорту цілодобово на об`єктах тепломереж та електромереж, здійснення перевезення оперативно-виїзної бригади та вирішення нагальних виробничих питань за межами міста.
Враховуючи, що відповідно до п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, замовник має право протягом трьох років після укладення договору про закупівлю закупити обсяг додаткових послуг, якщо загальна вартість таких послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Очікувана вартість закупівлі послуг, яка була здійснена шляхом проведення переговорної процедури, становить 744290 грн., що складає менше 50% ціни договору, який було укладено за результатами проведення відкритих торгів та успішно виконано в повному обсязі у 2021 році, а саме договір № 09/02-20 від 20.01.2021 року з ціною 1488581,00 грн. (звіт про результати проведення процедури закупівлі та звіт про виконання договору про закупівлю додаються).
Обсяг закупівлі послуг визначено на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника згідно заявок цехів та підрозділів на цей рік.
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі планових обсягів використання послуги на 2022 рік, та тарифів Виконавця, визначених шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни Виконавця, зокрема в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель «Prozorro».
Технічні вимоги розроблені відповідно до виробничих потреб підприємства (легкові автомобілі, які мають змогу надавати ці послуги) на підставі аналізу фактичного використання таких послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах.
Закупівля здійснюється за власні кошти підприємства.
На власному веб-сайті Замовником було розміщено відповідне обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням https://ugkg-slavutich.org.ua/about/public-procurement/obgruntuvannya-zakupivli-poslugi-legkovimi-avtomobilyami-vid-02-02-2022-peregovorna-proczedura/