• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Транспортні послуги легковими автомобілями

Період надання послуги: лютий - грудень 2022 р. Кількість автомобілей - 4 шт. (36500 км, 7415 годин) Місце надання послуги: м. Славутич, м. Чернігів, м. Київ та за заявкою.

Завершена

744 290.00 UAH без ПДВ
Номер: 59c2141ddbc14342ab3eaa4b6411803d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-13-000128
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.09.2022 22:52 - 05.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.09.2022 № 210 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.09.2022 № 210 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 76 UA-2022-02-02-012707-b 02.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 663-68-36, olgagrebenik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2022, договір від 14.02.2022 № 18/01-22 (далі – Договір), пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 19.09.2022 За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник під час застосування переговорної процедури опублікував в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2022 (далі – повідомлення) з ФОП РОМАНЧУК ЄВГЕНІЙ ПАВЛОВИЧ, яке не містить експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушив вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону, Замовник надав пояснення, що предметом закупівлі є послуга необхідна для використання транспорту цілодобово на об`єктах тепломереж та електромереж, здійснення перевезення оперативно-виїзної бригади та вирішення нагальних виробничих питань за межами міста. Враховуючи, що відповідно до п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, замовник має право протягом трьох років після укладення договору про закупівлю закупити обсяг додаткових послуг, якщо загальна вартість таких послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Відповідні документи щодо обґрунтованості застосування переговорної процедури закупівлі Замовник 19.09.2022 завантажив в електронну систему закупівель лише на письмовий запит Північно-східного офісу Держаудитслужби в ході здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 27.09.2022 12:33 - 12.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2022 12:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне підприємство “Управління житлово-комунального господарства” (далі – Замовник) повідомляє, що визнає встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами висновку моніторингу проведеного Північно-східним офісом Держаудитслужби в Харьківській області (UA-M-2022-09-13-000128) за предметом закупівлі: “Транспортні послуги легковими автомобілями”, 60130000-8 “Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів” за ДК 021:2015: “Єдиного закупівельного словника” (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-02-012707-b) та відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.В зв`язку з чим було здійснено заходи, направлені на недопущення встановлення порушення у подальшому, зокрема було оголошено попередження Ждановських Інні Олексіївні, фахівцю з публічних закупівель 2 категорії АУП, а також зобов`язали забезпечити сумлінне виконання своїх посадових обов`язків та не допускати в подальшому порушень законодавства.
Дата публікації звіту: 03.10.2022 17:44

Запити/Пояснення