-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (бинт, вата, голки, затискач, зонт, каню ля, катетер, рукавички, шприци, системи, трубка ендотрахеальна, подовжувач інфузійних магістралей, лезо, пластир, маска та інше)
Завершена
4 080 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 400.00 UAH
Номер:
d9b636b07d31484cb6c8c476b93865a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-09-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2022 00:00
Період моніторингу:
09.09.2022 16:29 - 01.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2022
№ 36-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівельвідповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.09.2022 № 36-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2022-02-02-012557-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, дотримання вимог постанови № 710, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ільчук Іван Іванович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства Камʼянської міської ради «Міська Лікарня № 9» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи від 02.02.2022 року № 6, тендерна пропозиція переможця ФОП Ільчук Іван Іванович, протокол уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій від 21.02.2022 року № 06-01, повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2022 року, договір про закупівлю від 23.03.2022 № 2220-17, додаткова угода до договору про закупівлю від 08.04.2022 року № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 11.04.2022, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 14.09.2022 року та 22.09.2022 року.
Період усунення порушень:
26.09.2022 16:29 - 30.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2022 16:29
Запити/Пояснення
Номер:
5b1a4ef1891c4097860cb4cb932caaee
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.09.2022 21:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по ID: UA-2022-02-02-012557-b , відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Враховуючи вищевикладене, поясніть чому договір про закупівлю не укладено протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю? Також, прошу надати обґрунтування продовження строку укладання договору до 60 днів, в разі його наявності, з відповідними копіями документів.
Слід відмітити, що відповідно до частини 1 статті 32 Закону, замовник відміняє процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cf06c47722084160a51e9fabadb3ec01
Назва:
Щодо укладення договору
Дата опублікування:
14.09.2022 23:20
Опис:
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом.
Згідно з частиною 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Продовження строку укладання договору у зв’язку з початком воєнних дій в Україні рф та з тимчасовою втратою зв’язку з Переможцем (ФОП "ІЛЬЧУК ІВАН ІВАНОВИЧ") закупівлі.
Таким чином, наявні підстави для продовження строку укладання договору про закупівлю з ФОП "ІЛЬЧУК ІВАН ІВАНОВИЧ". Рішення про продовження строку для укладання договору про закупівлю необхідно оприлюднити у формі даного протоколу в Електронній системі.
Номер:
fc55777833d0484c80543db46c72a2a7
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.09.2022 20:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (бинт, вата, голки, затискач, зонт, каню ля, катетер, рукавички, шприци, системи, трубка ендотрахеальна, подовжувач інфузійних магістралей, лезо, пластир, маска та інше)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-02-012557-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
81c1d3528f684c648f69a784c4c8e06f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.09.2022 22:05
Опис:
Для забезпечення потреб КНП КМР «Міська лікарня №9» (далі - Замовник) медичними матеріалами для надання медичної допомоги пацієнтам закладу було здійснено вказану процедуру закупівель у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
При обґрунтуванні розміру очікуваної вартості предмету закупівлі Замовником було застосовано метод порівняння ринкових цін, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. №275, на медичні матеріали.