• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

55520000-1 Кейтерингові послуги

Послуги з організації харчування

Завершена

1 470 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 352.50 UAH
Номер: 6286e59f8383402694a398b0e228cc56
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-13-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.09.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 13.09.2022 13:23 - 05.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.09.2022 №26-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 13 вересня 2022 року № 26-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2022-02-02-012136-b від 02.02.2022 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 426-52-57, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пункту третього Порядку № 1082 та Постанови № 749. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлені порушення вимог пункту чотирнадцятого частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту чотирнадцятого частини другої статті 22 Закону, Наказу № 710, пункту третього Порядку № 1082, Постанови № 749 (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Нікопольська лікарня» Покровської сільської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-19-016241-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.02.2022 № 28 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.02.2022; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕРСОНАЛ СЕРВІС 24»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.02.2022 № 40; повідомлення про намір укласти договір 23.02.2022; договір про надання послуг від 07.03.2022 № 53. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Згідно з Порядком використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 р. № 749 (далі — Постанова № 749), підписувачі - представники державної установи (далі – Підписувачі) використовують виключно кваліфіковані сертифікати відкритих ключів Підписувачів та захищені носії особистих ключів (пункт 4 Порядку). У кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа Підписувача додатково до ідентифікаційних даних фізичної особи, яка є працівником державної установи, зазначаються ідентифікаційні дані відповідної державної установи (найменування та ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України). Також, відповідно до Постанови № 749 ідентифікація Підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі, з якими пов’язаний КЕП, здійснюються шляхом перевірки КЕП. КЕП вважаються такими, що пройшли перевірку та отримали підтвердження, якщо, серед іншого, під час проведення перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі КЕП, у тому числі на захищеному носієві особистого ключа у випадках, передбачених пунктом 4 Порядку. На відміну від КЕП, під час перевірки удосконаленого електронного підпису (далі – УЕП) за допомогою кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надається підтвердження того, що особистий ключ не зберігається в засобі КЕП (тобто тип носія особистого ключа не захищений), про що зазначено у Вимогах до удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». З огляду на зазначене, уповноважена особа для розміщення інформації в електронній системі закупівель повинна використовувати виключно КЕП (на захищеному носієві особистого ключа), який повинен бути виданим на фізичну особу, яка працює в юридичній особі (державній установі). Так, під час перевірки електронного підпису уповноваженої особи Замовника на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify отримано такі дані щодо електронного підпису: тип носія особистого ключа – «Незахищений», тип підпису – «Удосконалений», сертифікат – «Кваліфікований». Таким чином, уповноваженою особою Замовника річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та договір про закупівлю оприлюднено та підписано з накладанням удосконаленого електронного підпису, що не відповідає вимогам пункту третього Порядку № 1082 та Постанови № 749. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне. Так, Замовник у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначив інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим не дотримав вимог пункту чотирнадцятого частини другої статті 22 Закону. Також, Замовник у пункті 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації при описі та прикладах формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, не дотримав положень наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998 (далі – Наказ № 710).
Період усунення порушень: 20.09.2022 08:14 - 05.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.09.2022 08:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведення моніторингу закупівлі послуг код ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування) ID: UA-2022-02-02-012136-b Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області оприлюднило висновок від 20 вересня 2022р. Вимогою Держаудитслужби є вжиття заходів щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог п.14 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями), Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Переліку формальних помилок» №710 від 15.04.2020р., п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» №1082 від 11.06.2020р., Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності» №749 від 19.09.2018р. В зв’язку з цим, наказом директора КП «Нікопольська лікарня» ПСР» №186-н від 26.09.2022р. (Замовник) передбачено здійснення ряду заходів: - заступнику директора з економічних питань Гончаровій Т.В. провести роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою Мельник Ларисою Трохимівною. - направити уповноважену особу Мельник Л.Т. на навчання з питань публічних закупівель в строк до 31.12.2022р. Строк навчання зазначено до кінця поточного року в зв’язку з тим, що підприємство знаходиться в зоні проведення воєнних (бойових) дій з 23.07.2022р. (Перелік Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України додається) та уповноважена особа Мельник Л.Т. написала заяву на відпустку без збереження заробітної плати на період дії воєнного стану.
Дата публікації звіту: 26.09.2022 15:41

Запити/Пояснення