-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
55520000-1 Кейтерингові послуги
Послуги з організації харчування
Завершена
1 470 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 352.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 352.50 UAH
Номер:
6286e59f8383402694a398b0e228cc56
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-13-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.09.2022 00:00
Період моніторингу:
13.09.2022 13:23 - 05.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.09.2022 №26-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 13 вересня 2022 року № 26-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2022-02-02-012136-b від 02.02.2022 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пункту третього Порядку № 1082 та Постанови № 749.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлені порушення вимог пункту чотирнадцятого частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту чотирнадцятого частини другої статті 22 Закону, Наказу № 710, пункту третього Порядку № 1082, Постанови № 749 (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Нікопольська лікарня» Покровської сільської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-19-016241-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.02.2022 № 28 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.02.2022; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕРСОНАЛ СЕРВІС 24»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.02.2022 № 40; повідомлення про намір укласти договір 23.02.2022; договір про надання послуг від 07.03.2022 № 53.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Згідно з Порядком використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 р. № 749 (далі — Постанова № 749), підписувачі - представники державної установи (далі – Підписувачі) використовують виключно кваліфіковані сертифікати відкритих ключів Підписувачів та захищені носії особистих ключів (пункт 4 Порядку).
У кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа Підписувача додатково до ідентифікаційних даних фізичної особи, яка є працівником державної установи, зазначаються ідентифікаційні дані відповідної державної установи (найменування та ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України).
Також, відповідно до Постанови № 749 ідентифікація Підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі, з якими пов’язаний КЕП, здійснюються шляхом перевірки КЕП.
КЕП вважаються такими, що пройшли перевірку та отримали підтвердження, якщо, серед іншого, під час проведення перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі КЕП, у тому числі на захищеному носієві особистого ключа у випадках, передбачених пунктом 4 Порядку.
На відміну від КЕП, під час перевірки удосконаленого електронного підпису (далі – УЕП) за допомогою кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надається підтвердження того, що особистий ключ не зберігається в засобі КЕП (тобто тип носія особистого ключа не захищений), про що зазначено у Вимогах до удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
З огляду на зазначене, уповноважена особа для розміщення інформації в електронній системі закупівель повинна використовувати виключно КЕП (на захищеному носієві особистого ключа), який повинен бути виданим на фізичну особу, яка працює в юридичній особі (державній установі).
Так, під час перевірки електронного підпису уповноваженої особи Замовника на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify отримано такі дані щодо електронного підпису: тип носія особистого ключа – «Незахищений», тип підпису – «Удосконалений», сертифікат – «Кваліфікований».
Таким чином, уповноваженою особою Замовника річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та договір про закупівлю оприлюднено та підписано з накладанням удосконаленого електронного підпису, що не відповідає вимогам пункту третього Порядку № 1082 та Постанови № 749.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне.
Так, Замовник у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначив інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим не дотримав вимог пункту чотирнадцятого частини другої статті 22 Закону.
Також, Замовник у пункті 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації при описі та прикладах формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, не дотримав положень наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998 (далі – Наказ № 710).
Період усунення порушень:
20.09.2022 08:14 - 05.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2022 08:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведення моніторингу закупівлі послуг код ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування) ID: UA-2022-02-02-012136-b Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області оприлюднило висновок від 20 вересня 2022р.
Вимогою Держаудитслужби є вжиття заходів щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог п.14 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями), Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Переліку формальних помилок» №710 від 15.04.2020р., п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» №1082 від 11.06.2020р., Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності» №749 від 19.09.2018р.
В зв’язку з цим, наказом директора КП «Нікопольська лікарня» ПСР» №186-н від 26.09.2022р. (Замовник) передбачено здійснення ряду заходів:
- заступнику директора з економічних питань Гончаровій Т.В. провести роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою Мельник Ларисою Трохимівною.
- направити уповноважену особу Мельник Л.Т. на навчання з питань публічних закупівель в строк до 31.12.2022р.
Строк навчання зазначено до кінця поточного року в зв’язку з тим, що підприємство знаходиться в зоні проведення воєнних (бойових) дій з 23.07.2022р. (Перелік Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України додається) та уповноважена особа Мельник Л.Т. написала заяву на відпустку без збереження заробітної плати на період дії воєнного стану.
Дата публікації звіту:
26.09.2022 15:41
Запити/Пояснення
Номер:
603f2a51e6b5458bb1f0b5f4054ccc7c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.09.2022 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «55520000-1 Кейтерингові послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-02-012136-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b3eb62e298fc47dea54a0a002a9d0e2e
Назва:
Відповідь Замовника на запит аудиторської служби
Дата опублікування:
16.09.2022 11:53
Опис:
На запит ДАСУ UA-M-2022-09-13-000013 ● 6286e59f8383402694a398b0e228cc56 надаємо пояснення.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі встановлені виходячи з вимог законодавства України щодо якості товарів та технічних описів предметів речового майна. Відповідно до статей 15, 268 Господарського Кодексу України, якість предмета закупівлі, що поставляється, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності) іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з метою забезпечення безпечних та належних умов праці медичних працівників задля надання кваліфікованої, своєчасної, якісної та ефективної медичної допомоги населенню, з урахуванням вимог законодавства, в тому числі і міждержавних стандартів ГОСТ 1172-93, ГОСТ 9412-93, ГОСТ 5556-81 та оприлюднено Замовником у тендерній документації згідно з вимогами статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Основні вимоги до постачальника на закупівлю послуг код ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування) було наведено в Додатку №3 до тендерної документації «Технічне завдання».
При складані вимог до потенційних учасників ми керувалися вимогами діючого законодавства, а саме:
- Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-ВР,
- наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)»,
- наказом МОЗ України №931 від 29.10.2013р. (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.12.2013р. за №2205/24737) «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні»,
- постановою КМУ №34 від 27.01.2016р. «Про збільшення норм грошових витрат на харчування та медикаменти в закладах охорони здоров’я для ветеранів війни».
Приблизне меню на одного хворого було розроблено сестрою медичною з дієтичного харчування КП «Нікопольська лікарня» ПСР» на основі норм середньодобового набору продуктів харчування на одного хворого відповідно до «Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я».
Очікувана кількість комплектів була вирахувана на підставі фактичного споживання їжі в 2021 році. Так, в 2021 році фактично було спожито 25 838 комплектів їжі, в т.ч. 25 220 - дорослі та діти, 618 - ветерани.
В 2022 році планувалося зростання кількості хворих близько 13% у зв’язку з укладанням договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій на 2022 рік з Національною службою здоров’я України на додаткові пакети послуг. На підставі фактичних даних за 2021 рік складено потребу на 2022 рік: 29 200 комплектів, в т.ч. дорослі та діти – 28 500 комплектів, ветерани – 700 комплектів. Комплект готової їжі включає сніданок, обід, вечерю, а для ветеранів ще й полуденок.
Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо ціни товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель Prozorro і т.д.).
Так, в системі Prozorro на початку 2022 року було промоніторено закупівлі кейтерингових послуг по Дніпропетровській області. Очікувана вартість послуги коливалися від 41,83 грн. до 55,00 грн. за комплект їжі в закладах охорони здоров’я. Крім того, індекс споживчих цін на продукти харчування та безалкогольні напої за 2021 рік склав 112,7.
Якщо порахувати вартість одного комплекту їжі по кількості продуктів за їх ціною на споживчому ринку на початку 2022 р., то вартість одного комплекту склала більше 51,00 грн.
Таким чином, враховуючи наявну потребу була запланована та проведена закупівля.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Так як приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до положень пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КП «Нікопольська лікарня» Покровської сільської ради» являється саме одержувачем бюджетних коштів. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КП «Нікопольська лікарня» Покровської сільської ради» не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів», КП «Нікопольська лікарня» Покровської сільської ради» не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
До того ж необхідно зазначити, що закупівля відбувалася за кошти отримані від Національної служби здоров’я України, тобто власні кошти підприємства.