- 
                    Відкриті торги
- 
                        Безлотова
- 
                        КЕП
ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Шприц ін’єкційний, рукавички хірургічні латексні, рукавички оглядові нітрилові, рукавички хірургічні латексні, рукавички оглядові латексні, канюля внутрішньовенна одноразового використання, подовжувач інфузійних магістралей, голки, система для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів, пристрій для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів)
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                1 740 840.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 8 704.20 UAH
        мін. крок: 0.5% або 8 704.20 UAH
                    Номер:
                    5e7863c9f5b5490fb031fc824ad8040a
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2022-09-13-000096
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    13.09.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    13.09.2022 23:12 - 05.10.2022 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Завершено
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2022		№	210
(дата)		
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1.	Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.	Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М.  від 13.09.2022 року.
Начальник                                                                            Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу 
Держаудитслужби від  13.09.2022  №  210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу
15.	UA-2022-02-02-007023-b	02.02.2022 	виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу 
контролю у сфері закупівель					               Ольга АЛЯБ’ЄВА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) (зі змінами), розгляду тендерних пропозицій, відповідність Закону вимоги про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі  - порушень не установлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) (зі змінами), розгляду тендерних пропозицій, відповідність Закону вимоги про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 02.02.2022 №18, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ХЕЛСІМЕД» (далі –  учасник-переможець), протокол розкриття від 21.02.2022, протокол засідання тендерного комітету від 28.02.2022 №37, повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2022, договір про закупівлю від 17.03.2022 № 93/22 на загальну суму 1 718 568,00 грн, додаткова угода від 28.03.2022 №1, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 19.09.2022.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    28.09.2022 21:37 - 04.10.2022 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    28.09.2022 21:37
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    3ba9a10370464ccc9744e5fe3c1e8e2d
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    14.09.2022 10:10
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    20.09.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Шприц ін’єкційний, рукавички хірургічні латексні, рукавички оглядові нітрилові, рукавички хірургічні латексні, рукавички оглядові латексні, канюля внутрішньовенна одноразового використання, подовжувач інфузійних магістралей, голки, система для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів, пристрій для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-02-007023-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
                
                        
                    Номер:
                    93719b861c1c461ca1a55a7a1b2122e8
                
                                                                        
                    Назва:
                    Щодо надання інформації
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    19.09.2022 16:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    На ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
1. Технічні характеристики предмету закупівлі формувалися виходячи зі специфіки роботи відділень закладу та базуючись на пропозиції ринку медичних виробів України, з метою забезпечення надання кваліфікованої медичної допомоги пацієнтам  лікарні. Необхідну кількість товару для закупівлі  прораховано згідно проведеного аналізу використання за минулий період та з врахуванням наявних залишків на складі та у відділеннях.
Згідно з вимогами ч.2 ст.22 та ч.1 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником в складі тендерної документації в Додатку 3 було зазначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка містила опис усіх необхідних характеристик товару, що закуповується, у тому числі його технічні, функціональні та якісні характеристики. 
Під час визначення вимог щодо технічних характеристик медичних виробів, що є предметом закупівлі, також враховувались вимоги до товару з урахуванням вимог нормативних документів. Окрім цього, Замовник мав за мету придбання медичних виробів, які були б якісні, надійні та зручні для використання медичним персоналом. 
2. Очікувана вартість закупівлі визначалась за Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розрахунок очікуваної вартості товарів проводився методом порівняння ринкових цін.  Були здійснені письмові запити цінових пропозицій  постачальникам даного товару із зазначенням інформації щодо повної характеристики предмета закупівлі. На підставі даних щодо ціни товару, що містились у цінових пропозиціях постачальників,  розраховано очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості  міститься за посиланням: dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-4-dniprovskoi-miskoi-radi. Розділ «Обґрунтування», файл "Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - медичні матеріали".
                
                        