-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Труби полімерні гнучкі з тепловою ізоляцією і захисною поліетиленовою оболонкою для зовнішніх мереж опалення та комплектуючі арматури до них
Категорія замовника п 4. ч.4. ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються виключно українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
2 616 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 080.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 080.00 UAH
Номер:
9a388dadd8364b68aafba090bb444676
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-14-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2022 00:00
Період моніторингу:
14.11.2022 15:41 - 06.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.11.2022 №72-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.11.2022 №72-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2022-02-02-005056-b, 02.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального підприємства по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 02 лютого 2022 року №3), запитання до процедури закупівлі від 04 лютого 2022 року, відповіді Замовника на запитання від 07 лютого 2022 року, тендерні пропозиції ТОВ Компанія Енергобудпостач та ТОВ «ТД «Євротрубпласт», протоколи від 23 лютого 2022 року №12 та №13, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 14 березня 2022 року №1403, звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 09 червня 2022 року №1 та пояснення від 22 листопада 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
24.11.2022 11:53 - 30.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.11.2022 11:53
Запити/Пояснення
Номер:
618501a4c435432b90958855220113a5
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
17.11.2022 11:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі труб полімерних гнучких з тепловою ізоляцією і захисною поліетиленовою оболонкою для зовнішніх мереж опалення та комплектуючої арматури до них (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-02-005056-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b119979da48b4a15842437e322d07a1e
Назва:
Пояснення щодо моніторингу до закупівлі Труби полімерні гнучкі з тепловою ізоляцією і захисною поліетиленовою оболонкою для зовнішніх мереж опалення та комплектуючої арматури до них
Дата опублікування:
22.11.2022 11:08
Опис:
Пояснення щодо моніторингу до закупівлі Труби полімерні гнучкі з тепловою ізоляцією і захисною поліетиленовою оболонкою для зовнішніх мереж опалення та комплектуючої арматури до них
(UA -2022-02-02-005056-b)
На Ваш запит від 17.11.2022 року Комунальне підприємство по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради, повідомляє наступне:
02 лютого 2022 року КП «Тепловик» було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги по предмету закупівлі «Труби полімерні гнучкі з тепловою ізоляцією і захисною поліетиленовою оболонкою для зовнішніх мереж опалення та комплектуючої арматури до них», код національного класифікатора України ДК:2015 «Єдиний закупівельний словник»- 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби.
Дану закупівлю було проведено для заміни мережі теплопостачання в зв’язку з її зношуваністю, а отже щодо кількості труби КП «Тепловик» виходив з потреб для заміни, а також з фінансової можливості підприємства.
Щодо технічних та якісних характеристик, то КП «Тепловик» виходило з того, що підприємство вже неодноразово поверталось до теми моніторингу ринку з метою закупівлі труб полімерних гнучких з тепловою ізоляцією і захисною поліетиленовою оболонкою для зовнішніх мереж опалення та комплектуючої арматури до них, та була отримана вичерпна інформація про аналогічну продукцію в багатьох виробників, іноземних та вітчизняних:
https://www.uponor.com/uk-ua/catalog/zovnishni-merezhi
https://www.rehau.com/ua-uk/rauvitherm
https://etp.com.ua/ua/pipes-for-hot-supply
https://e-flex.com.ua/truby/
та з цього переліку продукції за технічними характеристиками, комплектацією більш та сучасними логістичними обставинами (карантин 2020-2021рр. вразив підприємства ЄС) ми прийняли за важливий фактор відповідність технічних параметрів та характеристик продукції та географію виробництва (бажано – Україна).
Щодо очікуваної вартості, то як вказано вище, ми неодноразово проводили моніторинг цін та організовували закупівлю труб з такими технічно якісними характеристиками, які вказані в Технічному завданні (додаток 1) до тендерної документації, а тому середньо зважена ринкова ціна нам була відома. В свою чергу, напередодні розміщення оголошення ми провели аналіз закупівель та цін на таку ж трубу на майданчику прозоро, зробили розрахунок за цінами, що розміщувались на вебсайтах декількох виробників.
Щодо надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що базовий техніко-економічний аналіз закупівлі за Технічними умовами виконується фахівцями нашого підприємства з огляду на систематичний моніторинг технічної інформації від різних виробників аналогічної продукції та цінових пропозицій для різних видів продукції – протягом декількох років.
Щодо очікуваної вартості, то вона вказана в оголошені до закупівлі.