• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб пшеничний, Хліб житньо-пшеничний, Куліч пасхальний

Торги відмінено

2 210 818.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 110.00 UAH
Номер: a4d314052750425dbaae686a80ce1519
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-06-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 06.09.2022 21:54 - 28.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.09.2022 № 207 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 06.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби Від 06.09.2022 № 207 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 9 UA-2022-02-02-002206-c 02.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 722-88-89, helenochka0806@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору чи визнання процедури закупівлі такою, що не відбулася, встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою Комунальної установи Оскільський психоневрологічний інтернат протокол № 15 від 02.02.22р. (далі – Замовник), тендерну пропозицію ФОП Кобзєвої Лариси Феофанівни, протокол розкриття тендерних пропозиції від 18 лютого 2022року, повідомлення про намір укласти договір від 18 лютого 2022 року. Пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 12.09.2022 року. За результатом аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено наступне: відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. При цьому встановлено, що Замовник в електронній систему закупівель 18 лютого 2022 року оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ФОП Кобзєвою Ларисою Феофанівною. Однак, станом на дату початку моніторинга процедури закупівлі договір з переможцем ФОП Кобзєвою Ларисою Феофанівною не оприлюднено. На запит Держаудитслужби від 08.09.2022 щодо обґрунтування розміру витрат, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та укладання договору про закупівлю з переможцем торгів ФОП Кобзєвою Ларисою Феофанівною Замовник надав пояснення, що договір не укладався, так як був встановлений факт відсутності технічної можливості щодо вчасного укладання Договору про закупівлю під час проведення процедури відкритих торгів закупівлі: Хліб пшеничний, Хліб житньо-пшеничний, Куліч пасхальний (за кодом ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) згідно з частиною 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022. Протоколом від 14.09.2022 № 2ВЕС-ЛІС Замовником прийнято рішення визначити тендер таким, що не відбувся на підставі пункту першого частини першої статті 32 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Період усунення порушень: 14.09.2022 21:54 - 29.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.09.2022 21:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Замовником торги відмінено
Дата публікації: 16.12.2022 20:11

Запити/Пояснення