-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб пшеничний, Хліб житньо-пшеничний, Куліч пасхальний
Торги відмінено
2 210 818.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 110.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 110.00 UAH
Номер:
a4d314052750425dbaae686a80ce1519
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-06-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.09.2022 00:00
Період моніторингу:
06.09.2022 21:54 - 28.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.09.2022 № 207
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 06.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
Від 06.09.2022 № 207
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2022-02-02-002206-c 02.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору чи визнання процедури закупівлі такою, що не відбулася, встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою Комунальної установи Оскільський психоневрологічний інтернат протокол № 15 від 02.02.22р. (далі – Замовник), тендерну пропозицію ФОП Кобзєвої Лариси Феофанівни, протокол розкриття тендерних пропозиції від 18 лютого 2022року, повідомлення про намір укласти договір від 18 лютого 2022 року. Пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 12.09.2022 року.
За результатом аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено наступне: відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
При цьому встановлено, що Замовник в електронній систему закупівель 18 лютого 2022 року оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ФОП Кобзєвою Ларисою Феофанівною.
Однак, станом на дату початку моніторинга процедури закупівлі договір з переможцем ФОП Кобзєвою Ларисою Феофанівною не оприлюднено.
На запит Держаудитслужби від 08.09.2022 щодо обґрунтування розміру витрат, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та укладання договору про закупівлю з переможцем торгів ФОП Кобзєвою Ларисою Феофанівною Замовник надав пояснення, що договір не укладався, так як був встановлений факт відсутності технічної можливості щодо вчасного укладання Договору про закупівлю під час проведення процедури відкритих торгів закупівлі: Хліб пшеничний, Хліб житньо-пшеничний, Куліч пасхальний (за кодом ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) згідно з частиною 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022.
Протоколом від 14.09.2022 № 2ВЕС-ЛІС Замовником прийнято рішення визначити тендер таким, що не відбувся на підставі пункту першого частини першої статті 32 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Період усунення порушень:
14.09.2022 21:54 - 29.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.09.2022 21:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Замовником торги відмінено
Дата публікації:
16.12.2022 20:11
Запити/Пояснення
Номер:
b3b4f1f6971b4d24be7f46d0e3f3ce30
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.09.2022 14:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2022 00:00
Опис:
Керівнику
КУ Оскільський психоневрологічний інтернат
Моросовській Марині Анатоліївні
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі КУ Оскільський психоневрологічний інтернат (ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-02-002206-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. В ході моніторингу встановлено, що повідомлення про намір укласти договір, оприлюднено Замовником, на вебпорталі Уповноваженого органу 18.02.2022 року. Прошу надати пояснення, чи було укладено договір за результатами проведення вище зазначеної закупівлі. А також надати пояснення щодо причин його не оприлюднення в порядку, визначеному ч.8 ст.10 Закону, у разі його укладання.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Номер:
82e5a58aeba449709dfd1173670ea8f0
Назва:
ІНФОРМАЦІЯ по моніторингу закупівлі за ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-02-002206-c)
Дата опублікування:
12.09.2022 21:48
Опис:
На Ваш запит Комунальна установа Оскільський психоневрологічний інтернат надає наступну інформацію та пояснення:
- Кількість, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі натуральних добових норм харчування в інтернатних установах сфери управління Міністерства соціальної політики, затверджених постановою КМУ від 13 березня 2002 р. № 324 в межах затверджених видатків на харчування. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не було розміщено на веь-сайті в звзязку з тим, що створений сайт на час проведення закупівлі був у тестовому режимі.
- Договір з учасником, якого було визначено перемежцем не був укладений. Причина – відсутність зв’язку з учасником та неможливість роботи уповноваженої особи установи у електронній системі закупівель через проведення на території Ізюмського району Харківської області активних бойових дій внаслідок військової агресії рф і подальшої тимчасової окупації території, де розміщується установа. Під час проведення активних бойових дій, в тому числі безпосередньо на території установи, було пошкоджено будинки та споруди , а також інше майно в тому числі офісна техніка (комп’ютери, принтери, сканер). Через активні бойові дії підопічні та частково персонал установи були евакуйовані у більш безпечні райони України.
- На даний час установою проводяться заходи щодо відновлення уповноваженою особою установи Дубовиком Олександром паспорту громадянина України (втраченого під час артилерійського обстрілу рф), відновлення уповноваженій особі КЕП (втраченого під час артилерійського обстрілу рф). Після отримання уповноваженою особою КЕП, зазначена вище закупівля буде відмінена на підставі п.1 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів.
З повагою,
Директор Марина МОРОСОВСЬКА
Вик: ДУБОВИК Олександр, 0506968487