• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бахіли поліетиленові нестерильні, НК 024:2019 – 16897-Водонепроникний чохол; Клейонка підкладна гумова вид А, НК 024:2019 – 35339-Простирадло прогумоване; Комплект для епідуральної анестезії малий ZZOM 18G, НК 024:2019 –34842 - Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів; Комплект одягу та покриттів операційних для Кесаревого розтину №1, стерильний, НК 024:2019- 44059 - Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів; Комплект одягу та покриттів операційних акушерський№10 стерильний, НК 024:2019 - 44059 - Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів; Комплект одягу та покриттів операційних для Кесаревого розтину №7 стерильний, НК 024:2019 - 44059 - Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів; Комплект одягу Анти-СНІД №1стерильний, НК 024:2019 - 61938 - Набір одягу хірургічний / оглядовий; Комплект одягу хірургічний стерильний, НК 024:2019- 62934 - Набор хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадло; Комплект одягу хірургічний стерильний, НК 024:2019- 62934 - Набор хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадло; Комплект одягу та покриттів операційних для урології №2 стерильний, НК 024:2019- 60755 - Набор хірургічних перев'язувальних матеріалів/простирадло; Набір гінекологічний оглядовий № 6 стерильний, НК 024:2019 - 57938 - Набір для збору зразків з цервікального каналу, без додаткових компонентів; Набір гінекологічний оглядовий № 16 стерильний, НК 024:2019 - 57938 - Набір для збору зразків з цервікального каналу, без додаткових компонентів; Набір маніпуляційний для зняття швів, НК 024:2019 - 13984 - Набір для знімання швів; Пелюшки поглинаючі 60х 90 , НК 024:2019 – 60709- Пелюшка вбирає; Пелюшки гігієнічні поглинаючі з ручками 75х120 см №1, НК 024:2019 – 60709 - Пелюшка вбирає; Фартух медичний довжиною 125 см ПВХ, НК 024:2019- 40511 - Фартух гігієнічний, одноразового використання; Фартух медичний довжиною 110 см стерильний, НК 024:2019- 40511 - Нагрудник / фартух, для дорослих, одноразового використання; Халат медичний хірургічний на зав`язках довжиною 130 см (розмір 50-52 (L)) стерильний, НК 024:2019- 35091 -Халат операційний, одноразового застосування; Шапочка-берет медична нестерильна, НК 024:2019 – 32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна

Завершена

1 992 778.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 963.89 UAH
Номер: 4b3f9b9cfa094cb7bd8ae5bb10562bfb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-25-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.11.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 25.11.2022 13:21 - 17.12.2022 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.11.2022 № 43-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 25.11.2022 № 43-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-02-002547-b, 02.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, storcheus24071982@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Обласний перинатальний центр» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.02.2022 № 34; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Данилюк Світлани Василівни (далі – ФОП Данилюк Світлана Василівна); протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 28.02.2022 № 43; пояснення Замовника, отримане 01.12.2022 в електронній системі закупівель; документи, надані переможцем відкритих торгів ФОП Данилюк Світланою Василівною відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; повідомлення про намір укласти договір; договір від 14.03.2022 № 12-2022; звіт про результати проведення закупівлі.
Період усунення порушень: 07.12.2022 13:05 - 13.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.12.2022 13:05

Запити/Пояснення