• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт тротуару по вул.Героїв Майдану в м.Червоноград Львівської області

Торги відмінено

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Номер: aee8c809f5c74548889659840bb8371f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-14-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.06.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 14.06.2022 14:29 - 08.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.06.2022 № 6 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 14.06.2022 № 6 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5.UA-2022-02-02-001029-b 02.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_02@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, порушення вимог абзацу другого пункту 2, пунктів17 та 19 частини другої статті 22 Закону та вимог Наказу № 710. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю − порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в річному плані та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Комунальник» (далі − Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.02.2022 (далі − тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.06.2022 № 3, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.06.2022. При цьому пояснення щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості – не надано, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої відповідь на запит надається через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону України у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме − технічні помилки та описки. Водночас відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону, однією з функцій Уповноваженого органу є розроблення та затвердження, зокрема переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону, вичерпний Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що опис формальних (несуттєвих) помилок, наведений в пункті 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідає вимогам Наказу № 710. Крім того, за результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що Замовником в порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено відомості щодо умов надання інформації та способу підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону для об’єднання учасників та Замовником в тендерній документації не зазначено електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону. В ході моніторингу питання розгляду Замовником тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, дата та час розкриття найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ПП «Застава» 21.02.2022. Проте, станом на дату прийняття рішення про початок моніторингу − 14.06.2022, в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо результатів розгляду тендерної пропозиції ПП «Застава», чим порушено вимоги частини десятої статті 29 Закону, відповідно до якої строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня її визначення найбільш економічно вигідною (або 20 робочих днів у разі аргументованого продовження). В ході моніторингу Замовником прийнято рішення щодо відміни процедури закупівлі (рішення уповноваженої особи від 28.06.2022 № 3).
Період усунення порушень: 30.06.2022 15:52 - 15.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.06.2022 15:52

Запити/Пояснення