• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

CPV ДК 021:2015:03410000-7 - Деревина (Дрова паливні твердолистяних та м’яких порід)

Завершена

1 598 930.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 994.65 UAH
Номер: 7ccf5786ca674fb0a4ab847dfed002ac
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-01-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.05.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 01.06.2022 11:29 - 24.06.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.05.2022 №3-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 31.05.2022 №3-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2022-02-02-000343-c 02.02.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ФОП Кабак П.О. за відсутності підстав, визначених в частині першій статті 31 Закону та порушення абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону при розгляді тендерної пропозиції ФОП Герман І.С. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Конотопської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.02.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.02.2022, тендерні пропозиції фізичних осіб-підприємців Ковальової Ірини Геннадіївни, Кабака Петра Олександровича (далі - ФОП Кабак П.О.), Герман Ірини Сергіївни (далі - ФОП Герман І.С.), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.02.2022 б/н, від 23.02.2022 б/н та від 26.02.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2022, договір від 12.03.2022 №91, додаткову угоду від 25.05.2022 №1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 06.06.2022 року. За результатами моніторингу встановлено що, на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій. За результатами аналізу інформації та документів, розміщених в електронній системі закупівель, установлено, що пропозиція учасника ФОП Кабак П.О. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.02.2022 б/н була відхилена через те, що в його тендерній пропозиції на вимогу частини першої розділу 3 тендерної документації Замовника відсутній підписаний та заповнений зі сторони учасника проект договору про закупівлю. При цьому, моніторингом установлено, що в частині першій розділу 3 тендерної документації Замовника зазначено, що учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель, при цьому якщо документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо. А також зазначено, що Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Разом з тим, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Кабак П.О. міститься файл «Додаток 5 ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx» та файл «Додаток 5 ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx.p7s». При перевірці на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) зазначених файлів виявлено, що вони містять проект договору відповідно до додатку 5 тендерної документації Замовника, заповнений з боку учасника та підписаний кваліфікованим електронним підписом Кабака Петра Олександровича. Тобто, учасником ФОП Кабак П.О. надано проект договору у вигляді електронного документу, засвідченого відповідно до чинного законодавства, що відповідає вимогам до подання та засвідчення документів учасниками процедури закупівлі, наведеними в частині першій розділу 3 тендерної документації Замовника. Отже, Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ФОП Кабак П.О. за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону. Також, моніторингом установлено, що відповідно до частини першої розділу 3 тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція повинна містити документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. При цьому, у складі тендерної пропозиції ФОП Герман І.С. міститься довідка від 15.02.2022 №23, в якій зазначено, що на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю додаються виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копії паспорту та ідентифікаційного коду учасника. Однак, у складі тендерної пропозиції ФОП Герман І.С. зазначені документи відсутні, що не відповідає вимогам частини першої розділу 3 тендерної документації Замовника відносно підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Також моніторингом установлено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», в пункті 1.1 додатку 1 до тендерної документації Замовника міститься вимога щодо надання довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази учасника з підтверджуючими документами про власність (оренду) автотранспорту. Також у пункті 1.2. додатку 1 до тендерної документації Замовника вказано, що необхідно надати документи, що підтверджують можливість учасника щодо використання вказаного в довідці транспорту протягом усього терміну дії договору про закупівлю, технічні паспорти та/або договори оренди або експедирування. При цьому, у складі тендерної пропозиції ФОП Герман І.С. міститься довідка від 15.02.2022 №16 про наявність автотранспорту, залученого за договорами оренди, в той час як підтверджуючі документи про оренду вказаного в довідці транспорту відсутні, що не відповідає вимогам пунктів 1.1. та 1.2. додатку 1 до тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Герман І.С. через його невідповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та уклав з ним договір від 12.03.2022 №91.
Період усунення порушень: 09.06.2022 13:46 - 25.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 09.06.2022 13:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно Зобов’язаннь щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Управлінням освіти Конотопської міської ради Сумської області було розірвано договір за згодою сторін з ФОП Герман І.С.
Дата публікації звіту: 15.06.2022 15:00

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: .
Дата публікації: 16.06.2022 10:46

Запити/Пояснення