• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

НК 024:2019:35844 - Джгут на верхню / нижню кінцівку, багаторазового використання НК 024:2019 код 31400 контейнер для забору сечі стерильний IVD НК 024:201918094 - Лицева маска для захисту дихальних шляхів НК 024:2019 код 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування НК 024:2019 код 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування НК 024:2019 код 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування НК 024:2019 код 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування НК 024:2019 код 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування НК 024:2019 -59040 Шприц для введення ліків перорально / ентерального харчування, одноразового використання НК 024:2019 -59040 Шприц для введення ліків перорально / ентерального харчування, одноразового використання НК 024:2019 -35389 Інсуліновий шприц Код НК 024:2019:42461-шпатель деревяний медичного призначення НК 024:2019 - 44069 Одноразовий набір для ЛОР хірургічних процедур, що не містить лікарських засобів НК 024:2019 код 35177 - Маска хірургічна одноразового застосування НК 024:2019: 62042 — Набір виробів для системи інгаляційної терапії, багаторазового використання код НК 024:2019: 16649 Основний набір внутрішньовенного введення НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення НК 024:2019: 58923 - Сечоприймач ножний переносний із зливним краном, стерильний код НК 024:2019: 16754 — Папір для реєстрації електрокардіограм код НК 024:2019: 16754 — Папір для реєстрації електрокардіограм код НК 024:2019: 16754 — Папір для реєстрації електрокардіограм код НК 024:2019: 16754 — Папір для реєстрації електрокардіограм НК 024:2019: 35927 — Датчик для вимірювання артеріального тиску, одноразового використання НК 024:2019 - 35035- Електрокардіографічний електрод, одноразовий НК 024:2019 код 35362 - Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації НК 024:2019 код 35362 - Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації НК 024:2019 - 35397-термометр капілярний для вимірювання температури тіла пацієнта, ртутний НК 024:2019 58735 Гель контактний, стерильний НК 024:2019 56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні НК 024:2019 56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні НК 024:2019 код 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна. НК 024:2019 код 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна. НК 024:2019 код 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна. НК 024:2019 код 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна. НК 024:2019 код 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна. НК 024:2019 код 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна. НК 024:2019 код 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна. НК 024:2019 код 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна. НК 024:2019 код 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна. НК 024:2019 код 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна. НК 024:2019 код 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна. НК 024:2019 код 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна. НК 024:2019 12042 Місткість для підігрітої або охолодженої води

Завершена

4 080 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 400.00 UAH
Номер: 9208d12c8d2244aa99fcaa2227f4ab17
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-08-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.08.2022 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 08.08.2022 11:23 - 30.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.08.2022 №42-З Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Марія СТОРОЩУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.08.2022 №42-З Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2022-02-02-000012-b 02.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, gamu1967@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання правомірності додаткових угод встановлено порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Козак Ірина Ярославівна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, з урахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання додаткової угоди 25.07.2022 №2 та приведенням в відповідність договору від 11.03.2022 №3314 відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, а також, здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 29 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД) (зі змінами), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Козак Ірина Ярославівна, протокол від 22.02.2022 №3314/2, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.03.2022 №3314 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 11.07.2022 №1, від 25.07.2022 №2 та від 26.08.2022 №3, відповіді замовника на запит на пояснення від 17.08.2022 та від 26.08.2022. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником в ТД не зазначено інформацію про посаду особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Також, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону Замовником в ТД не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Встановлено, що Замовником на підставі пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону укладено додаткові угоди від 11.07.2022 №1 та 25.07.2022 №2 про збільшення ціни за одиницю товару згідно специфікації, а саме на 10%, у зв’язку з коливанням ціни такого товару на ринку. Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Таким чином, Замовником на порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону неправомірно укладено додаткову угоду від 25.07.2022 №2 на збільшення ціни за одиницю товару.
Період усунення порушень: 29.08.2022 11:23 - 13.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.08.2022 11:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. Щодо не зазначення прикладів формальних помилок. Розділом 5 пунктом 5.3.3. Тендерної документації передбачено, що Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Зважаючи на зазначене, Тендерна документація замовника, відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Окрім цього, Закон не містить конкретних вимог у якому вигляді має надаватись приклад формальних помилок, що дозволяє Замовнику самостійно визначати приклади формальних помилок. Слід також додати, що в період уточнень жодних вимог чи питань щодо надання роз’яснень з приводу переліку формальних помилок не надходило, що свідчить про чіткість та визначеність вимог Тендерної документації, відповідно до вимог Закону. Підсумовуючи наведене, Замовником зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок. Звертаємо Вашу увагу, що ми врахували зауваження стосовно не зазначення вказаної у висновку інформації та будемо при проведенні наступних закупівель зазначати перелік формальних помилок відповідно до НАКАЗУ 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». 2. Щодо посади уповноваженої особи Згідно з частиною другою статті 22 п.17 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками Відповідно до п.2.3 Тендерної документації посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками - Зобків Ніна Степанівна, Уповноважена особа 76025, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114, (0342) 53-44-54 ninalawyer@ukr.net. Підсумовуючи наведене вище, Замовником зазначена інформація щодо посади уповноваженої особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, а саме, зазначено – Уповноважена особа. Окрім цього, Звертаємо Вашу увагу, що ми врахували зауваження стосовно не зазначення вказаної у висновку інформації та будемо при проведенні наступних закупівель зазначати інформацію про посаду уповноваженої особи згідно зі штатним розписом. 2. Щодо додаткової угоди №2 На виконання заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, Замовником укладено додаткову угоду №4, якою, за згодою сторін, було розірвано додаткову угоду від 25.07.2022 №2 та приведено у відповідність договір від 11.03.2022 №3314 відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України.
Дата публікації звіту: 02.09.2022 15:53

Запити/Пояснення