-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах )
Завершена
2 446 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 230.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 230.00 UAH
Номер:
2689b5c3a796467b87e9af824cebf153
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-12-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.09.2022 00:00
Період моніторингу:
12.09.2022 16:41 - 04.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.09.2022 Одеса № 228
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 12.09.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 12.09.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.09.2022 № 228
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
10 UA-2022-02-01-013167-b 01.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного медичного підприємства «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.01.2022 № 10Т, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПОНТЕМ.УА», протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.02.2022 № 8Т, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 21.02.2022 в електронній системі закупівель, договір про надання послуг від 04.03.2022 № 114-22Т, пояснення отримані 16.09.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено, що Замовником у частині 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що тендерна документація повинна містити відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
23.09.2022 15:40 - 08.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2022 15:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-01-013167-bвиданого головним державним аудитором Сараін Ю.В., повідомляю:
В ході здійснення закупівлі UA-2022-02-01-013167-b уповноваженою особою замовника була Альона Стулинець, про що містяться відомості в електронній системі закупівель.
Наразі вказана вище особа не є уповноваженою особою з питань публічних закупівель КНМП «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна», так як була звільнена за власним бажанням «_28_»_02_ 2022.
Беручи до уваги, що уповноважена особа Косенко Аліна не має відношення до порушень, виявлених в ході моніторингу закупівлі UA-2022-02-01-013167-b, підстави для притягнення її до відповідальності відсутні.
Натомість, уповноваженою особою підприємства спільно із юристом здійснено аналіз висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та проведено роз’яснювальну роботу з метою недопущення в подальшому порушень, виявлених в ході моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-01-013167-b.
Уповноваженою особою взято до відома результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-01-013167-bз метою недопущення в подальшому порушення пункту 14 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Копія протоколу уповноваженої особи від 28.09.2022 р. додається.
Дата публікації звіту:
28.09.2022 14:50
Запити/Пояснення
Номер:
7fb7e987ef914b38b7fba915d7fda579
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.09.2022 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
a4b7dc049746427d9d77aea8dc3575d9
Назва:
Відповідь на запит по закупівлі UA-2022-02-01-013167 ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтеренгові послуги (Послуги організації харчування у лікувально-профілактичних закладах)
Дата опублікування:
16.09.2022 10:41
Опис:
У відповідь на Ваш запит по закупівлі UA-2022-02-01-013167-bповідомляємо наступне:
1. Щодо способу та підстав обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Предметом даної закупівлі є кейтерингові послуги, тобто послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах).
Відповідно до Плану асигнувань загального фонду бюджету на 2022 рік та Помісячного плану використання бюджетних коштів КНМП «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна» на 2022 рік, у поточному році не передбачено ні асигнування ні використання бюджетних призначень на покриття потреб у харчуванні пацієнтів. Копії планів додаються.
Враховуючи вищевикладене, дана закупівля була здійснена з використанням власних коштів підприємства, а не бюджетних призначень.
Відтак необхідність у визначенні способу та обґрунтування розміру бюджетного призначення відсутня, через відсутність самого бюджетного призначення.
2. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
Відповідно до п.3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником.
Як зазначило Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у своїй відповіді на запит 232/2016, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмету закупівлі, виходячи зі специфіки предмету закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтеренгові послуги (Послуги організації харчування у лікувально-профілактичних закладах) здійснюються відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», наказу МОЗ України від 03.09.2017 № 1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії» та наказу МОЗ України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні».
Враховуючи, середню кількість пацієнтів стаціонарних відділень, які харчувались за період 2021 року та відповідно до наказу МОЗ України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні» розраховано кількість комплектів на 2022 рік, а саме:
- нормотрофічне (дорослі) 2200-2400 ккал (сніданок, обід, вечеря) Комплект харчування однієї особи на добу відповідно до двотижневого циклічного меню (скорочено – комплект): 29 440 комплектів;
- нормотрофічне (вагітні, породіллі) 2550-2750 ккал (сніданок, обід, вечеря) Комплект харчування однієї особи на добувідповідно до двотижневого циклічного меню (скорочено – комплект): 871 комплектів;
- дієтичне харчування для осіб зі статусом ветерана війни (в т.ч. АТО) 2400-2500 ккал (сніданок, обід, вечеря) Комплект харчування однієї особи на добу відповідно до двотижневого циклічного меню (скорочено – комплект): 949 комплектів.
Очікувана вартість визначалась виходячи із вартості предмету закупівлі за минулі роки та шляхом порівняння ринкових цін на аналогічні послуги, актуальні на день оголошення закупівлі, через пошук загальнодоступної інформації в мережі Інтернет та в електронній системі закупівель Prozorro.
3. Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі:
Пунктом 41 постанови КМУ від 11.10.2016 «710 «Про ефективне використання державних коштів» встановлено:
«Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.».
В той же час, згідно з ч.2 ст. 22 ГК України, суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному фонді яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
На сайті Фонду державного майна України(https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html) розміщено Реєстр (перелік) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) з інформацією про суб'єкти управління та окремі показники фінансово-господарської діяльності суб'єктів господарювання, станом на 01.04.2022.
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна» (ЄДРПОУ 01204294) не включено до даного Реєстру (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків)
Згідно зі ст. 24 ГК Україниуправління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки здійснюється через систему організаційно-господарських повноважень територіальних громад та органів місцевого самоврядування щодо суб'єктів господарювання, які належать до комунального сектора економіки і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління.
Правовий статус окремого суб'єкта господарювання у комунальному секторі економіки визначається уповноваженими органами управління відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів.
Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
КНМП «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна»є закладом охорони здоров’я - комунальним унітарним неприбутковим підприємством, що надає медичну допомогу на території міста Кременчука та ПотоківськогоСтаростинського округу (складається із сіл Потоки, Соснівка, Придніпрянське, Мала Кохнівка), Південного підокругу госпітального округу Полтавської ОДА з центром у місті Кременчуці, в порядку та на умовах визначених законодавством України та Статутом.
Підприємство знаходиться у комунальній власності Кременчуцької міської територіальної громади та створене на майні, що належить до спільної власності Кременчуцької міської територіальної громади, управління яким здійснює Кременчуцька міська рада Кременчуцького району Полтавської області (далі – Власник) через уповноважений нею орган - Департамент охорони здоров’я Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (надалі – Уповноважений орган управління).
Підприємство здійснює господарську неприбуткову діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку. Майно підприємства є комунальною власністю Кременчуцької міської територіальної громади.
КНМП «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна» не є головним розпорядником бюджетних коштів, не є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
КНМП «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а є суб'єктом господарювання комунального сектора економіки.
Враховуючи вищевикладене, КНМП «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна» не підпадає під дію вимог пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів».
Відтак, у підприємства немає необхідності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
Додаток:
- Сканкопія Плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2022 рік КНМП «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна»;
- Сканкопія Помісячного плану використання бюджетних коштів на 2022 рік КНМП «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна».