• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Екскаватор-навантажувач

Торги не відбулися

2 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
Номер: 406a4f124733409a97fd1229b7313ce5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-17-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.05.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 17.05.2022 08:58 - 08.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.05.2022 № 8-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 16.05.2022 № 8-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 1 UA-2022-02-01-012753-b 01.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-15-33, innamonarch@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.02.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «АЛЬФАТЕХ» (далі – ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 28.02.2022 № 1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.02.2022, пояснення Замовника, отримані через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 25.05.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.05.2022 № 1, інформацію про відміну тендеру. Моніторингом встановлено, що згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 28.02.2022 № 1 Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» та оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.02.2022. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. За результатами проведення моніторингу встановлено, що в порушення вимог частини шостої статті 33 Закону Замовник не уклав з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» договір про закупівлю у строк, визначений частиною шостою статті 33 Закону. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Замовник відміняє тендер в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Окрім того, відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику 17.05.2022 направлено через електронну систему закупівель запит про надання відповідних пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що Замовник оприлюднив відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель на шостий робочий день з дня оприлюднення запиту (25.05.2022) чим недотримав строків, визначених частиною п’ятою статті 8 Закону, а саме - три робочих дні з дня оприлюднення запиту. Станом на дату завершення моніторингу (30.05.2022) Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.05.2022 № 1 та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про відміну тендеру.
Період усунення порушень: 30.05.2022 14:18 - 15.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.05.2022 14:18

Запити/Пояснення

Номер: 28a76d94ca674da28c81614f46b78f12
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-11-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 11.02.2022 13:02 - 05.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 10.02.2022 № 83 Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 10.02.2022 № 83 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 18. UA-2022-02-01-012753-b; 01.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Ірина Кондратюк. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, irakon_97@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення абзацу третього пункту 3 Порядку № 1082 в частині не накладання кваліфікованого електронного підпису. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендеру відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Староостропільської сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.02.2022 № 2. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення абзацу третього пункту 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), після внесення інформації в електронні поля, на неї не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи Замовника. Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Відповідно до абзацу третього пункту 3 Порядку № 1082 після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Відповідно до частини другої статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» – кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Вказане кореспондується з пунктом 12 частини другої статті 23 цього ж закону, а саме – кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, зокрема, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки). Тобто, особистий ключ КЕП має зберігатися в засобі КЕП і повинен бути пов’язаним з кваліфікованим сертифікатом електронного підпису. За результатами перевірки електронного підпису уповноваженої особи Замовника на сайті Центрального засвідчувального органу (далі – ЦЗО) за адресою в мережі Internet https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Згідно листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи викладене, зазначений підпис уповноваженої особи Замовника не є кваліфікованим електронним підписом. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 16.02.2022 16:04 - 03.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.02.2022 16:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Староостропільською сільською радою Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-01-012753-b, розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані заперечення до Висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до ч.2 «Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства» Розділу ІІ Констатуючої частини Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» – порушень не встановлено. Отже, відкриті торги на закупівлю «код ДК 021:2015 - 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (Екскаватор-навантажувач)» проводяться Замовником відповідно до вимог чинного законодавства України. Щодо зобов’язання вжиття заходів щодо відміни тендеру повідомляємо наступне. Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує Староостропільську сільську раду здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень (порушення абзацу третього пункту 3 Порядку №1082 в частині не накладення кваліфікованого електронного підпису) у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендеру відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та /або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-Х11 визначені права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти підконтрольним суб`єктам обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства (пункт 7 частини першої статті 10), порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства, у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, отримані підконтрольними установами за незаконними договорами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства (пункт 8 частини першої статті 10), звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів (пункт 10 частини першої статті 10), при виявленні збитків, завданих державі чи підприємству, установі, організації, що контролюється, визначати їх розмір у встановленому законодавством порядку (пункт 13 частини першої статті 10). Враховуючи вищевикладене, право зобов`язувати Замовника усунути порушення шляхом відміни тендеру на підставі порушення вимог абзацу третього пункту 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства №1082 від 11.06.2020р., законодавством не передбачене. Повідомляємо, що адміністративна відповідальність у сфері публічних закупівель настає за порушення, які передбачені ст.16414 КУпАП. Проте, чинним законодавством, а саме ст.16414 КУпАП, не передбачено адміністративної відповідальності за не накладання кваліфікованого електронного підпису. Отже, в Замовника відсутні правові підстави щодо відміни тендеру на закупівлю «код ДК 021:2015 - 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (Екскаватор-навантажувач)».
Дата публікації звіту: 23.02.2022 16:42