-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з розподілу природного газу
Завершена
1 570 800.00
UAH з ПДВ
Номер:
66b34cf16b5d46ab91088c07bed93454
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-15-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2022 00:00
Період моніторингу:
15.11.2022 15:36 - 07.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.11.2022 № 256
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 15.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2022 № 256
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
19. UA-2022-02-01-011957-b 01.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності обрання та застосування переговорної процедури закупівлі на умовах передбачених законом, своєчасності укладання договору про закупівлю, дотримання законодавства під час внесення змін до договору наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності обрання та застосування переговорної процедури закупівлі на умовах передбачених законом, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної організації (установа, заклад) Новград-Волинської квартирно-експлуатаційної частини району (далі – Замовник) на 2022 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури UA-2022-02-01-011957-b від 01.02.2022 року, типовий договір розподілу природного газу б/д № 094207L447EB016 та додаткову угоду від 07.02.2022 № 1.
За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Так, Замовник оприлюднив типовий договір розподілу природного газу б/д № 094207L447EB016, (далі - Договір), укладений із Акціонерним товариством «Оператор газорозподільної системи «Житомиргаз» та додаткову угоду від 07.02.2022 № 1 до Договору, відповідно до якої Сторони визначили ціну Договору на розподіл природного газу в сумі 1 570 800,00 гривень.
Відповідно до пункту 1.3 Договору фактом приєднання Споживача до умов цього Договору (акцептування договору) є вчинення Споживачем будь-яких дій, які засвідчують його бажання укласти Договір, зокрема надання підписаної Споживачем заяви-приєднання за формою, наведеною у додатку 2 (для споживачів, що не є побутовими) до цього Договору.
Згідно з пунктом 1.4 Договору заява-приєднання - письмова заява-приєднання Споживача до умов цього Договору, складена відповідно до вимог Кодексу газорозподільних систем, що містить персоніфіковані дані щодо Споживача та його об’єкта та є невід’ємною частиною цього Договору.
Проте, Замовник разом із Договором Додаток 2 (заяву-приєднання для споживачів, що не є побутовими) не оприлюднив.
Крім цього, відповідно до пункту 1.3 Договору Додаток 2 (заяву-приєднання для споживачів, що не є побутовими) в установленому порядку Оператор ГРМ направляє Споживачу інформаційним листом за формою, наведеною у Додатку 3 до цього Договору.
Проте, Замовник разом із Договором Додаток 3 (інформаційний лист) не оприлюднив.
Також, відповідно до пункту 12.7 Договору, складений Сторонами акт розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін є його невід’ємною частиною.
Однак, зазначений документ не був оприлюднений Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі «Prozorro».
Згідно з пунктом десятим частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
На запит Північно-східно офісу Держаудитслужби від 25.11.2022 щодо оприлюднення Договору без Додатку 2 і Додатку 3 та акту розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, Замовником пояснень не надано.
Таким чином, оприлюднивши Договір не в повному обсязі, зокрема, без Додатку 2 і Додатку 3 та акту розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, Замовник не дотримав вимог пункту десятого частини першої статті 10 Закону.
На запити Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо здійснення обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і визначення його очікуваної вартості та стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також щодо оприлюднення договору не в повному обсязі, Замовником пояснення не надані, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
06.12.2022 21:46 - 21.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2022 21:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В Новоград – Волинський КЕЧ району опрацьовано Ваш лист – «Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-01-011957-b» від 06 грудня 2022 року, який надійшов в Новоград – Волинську КЕЧ району та зареєстрований 21.12.2022 року. За результатами опрацювання надаю наступну інформацію:
згідно розпорядження начальника відділу морально-психологічного забезпечення Командування Сил логістики Збройних Сил України №370/1383 від 16.03.2022р. військовим частинам та установам заборонено вести сайти військових частин та установ, що було виконано в Новоград - Волинський КЕЧ району та не уможливило вчасне виконання вимог викладених у «Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-01-011957-b» від 06 грудня 2022 року;
разом з тим, уповноважена особа Мікац Анастасія Юріївна, яка проводила процедуру закупівлі «Послуги з розподілу природного газу (ДК 021:2015: 65210000-8 - Розподіл газу)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-01-011957-b), по якій проводився моніторинг, звільнилась з роботи 17.09.2022р. за угодою сторін ( Наказ № 119 від 16.09.2022р.).
Електронна пошта на яку надійшов Ваш лист - висновок , щодо надання пояснень по даній процедурі закупівлі , а саме nv-kech tender@post.mil.gov.ua прикріплена за даною уповноваженою особою і на теперішній час закрита.
Враховуючи висвітлену інформацію прошу Вас поставитися з розумінням стосовно невиконання вимог викладених Вами у висновку.
Дата публікації звіту:
27.12.2022 16:15
Запити/Пояснення
Номер:
d3754cd6e35d4e64938b882fd546198c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.11.2022 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з розподілу природного газу (ДК 021:2015: 65210000-8 - Розподіл газу)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-01-011957-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- чому обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі не містить експертних, нормативних, технічних чи інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (документальне підтвердження)? Оскільки, відповідно до вимог абзацу четвертого пункту другого частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність конкуренції з технічних причин має бути документально підтверджена замовником.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3aa8ddb0d8414da39fbc4f6d44de8ebf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.11.2022 12:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з розподілу природного газу (ДК 021:2015: 65210000-8 - Розподіл газу)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-01-011957-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням, а саме:
1. Надати додатки 1, 2 та 3 до Договору, а також пояснити причини їхнього не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
2. Надати акт розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, що відповідно до п.12.7 Договору є його невід’ємною частиною, а також пояснити причини його не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.