-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
Капітальний ремонт фасаду СЗШ № 13 за адресою: вулиця Генерала Потапова, 3-А у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
5 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
Номер:
9d558cf62d8543c28cc438d25161f340
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-24-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2022 00:00
Період моніторингу:
24.05.2022 09:26 - 16.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.05.2022 № 150
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.05.2022 № 150
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
6. UA-2022-02-01-005880-c
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
5 500 000,00 Капітальний ремонт фасаду СЗШ № 13 за адресою: вулиця Генерала Потапова, 3-А у Святошинському районі м. Києва Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 11 статті 29, пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.02.2022 № 38 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» та ТОВ «БУД-СТРОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – Переможець), протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою від 22.02.2022 № 65, від 22.02.2022 № 66 та від 09.03.2022, повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2022, договір від 18.04.2022 № 408, додаткову угоду від 18.04.2022 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 30.05.2022 та 03.06.2022.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Так, відповідно до пункту 9 Додатку 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати договір з організацією про утилізацію будівельного сміття (про надання послуг на поводження з небезпечними відходами). Будівельне сміття – всі відходи, які утворюються під час ремонтно-будівельних робіт (демонтаж, ремонт, будівництво) і підлягають тільки спеціалізованому вивезенню та утилізації.
Відповідно до абзацу другого статті 1 Закону України «Про відходи» від 05.03.1998 № 187/98-ВР (далі - Закон № 187/98), відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари (продукція), що повністю або частково втратили свої споживчі властивості і не мають подальшого використання за місцем їх утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення.
Абзацом п’ятим статті 1 Закону 187/98 визначено, що поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення.
Згідно з абзацом дев’ятим статті 1 Закону 187/98, перевезення відходів - транспортування відходів від місць їх утворення або зберігання до місць чи об'єктів оброблення, утилізації чи видалення.
Відповідно до абзацу одинадцять статті 1 Закону 187/98, утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів.
Тобто, терміни транспортування та утилізації відходів відповідно до статті 1 Закону 187/98 не є тотожними.
При цьому, результати моніторингу засвідчили, що на виконання вимоги пункту 9 Додатку 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Учасник фактично надав у складі тендерної пропозиції не договір з організацією про утилізацію будівельного сміття, а договір на перевезення негабаритних (будівельних) відходів від 04.01.2021 року № 2, відповідно до якого предметом договору є саме вивіз з території замовника, будівельних (негабаритних) відходів, на територію спеціалізованого сміттєзвалища, а не його утилізація. Тобто, ТОВ «БУД-СТРОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ» не виконав вимоги пункту 9 Додатку 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Натомість, в порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, що призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, якою визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень:
15.06.2022 11:40 - 02.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.06.2022 11:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надіслано підряднику лист від 21.06.2022 № 107-37-672 і проєкт додаткової угоди з вимогою розірвати договір
Дата публікації звіту:
21.06.2022 13:53
Запити/Пояснення
Номер:
20ff7c3ca4ce4b94b75fff44e831b12e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.05.2022 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду СЗШ № 13 за адресою: вулиця Генерала Потапова, 3-А у Святошинському районі м. Києва», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-01-005880-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f5c51130f74b47e49d1a6c2afcf8eefc
Назва:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2022-02-01-005880-c)
Дата опублікування:
30.05.2022 20:12
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт фасаду СЗШ № 13 за адресою: вулиця Генерала Потапова, 3-А у Святошинському районі м. Києва», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за номером ID: UA-2022-02-01-005880-c) та в межах своєї компетенції зазначаємо наступне.
Очікувану вартість закупівлі визначено в межах бюджетних призначень, відповідно до: рішення Київської міської ради від 24 грудня 2020 року № 23/23 «Про програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», зі змінами; рішення Київської міської ради від 12 грудня 2021 року, № 3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік», зі змінами.
Технічне завдання сформовано виходячи з першочергових потреб виконання енергозберігаючих заходів та заходів з продовження терміну експлуатації будівлі, а також забезпечення належних умов функціонування СЗШ № 13 за адресою: вулиця Генерала Потапова, 3-А у Святошинському районі м. Києва».
Очікувана вартість включає розрахунки за статтями витрат відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - (https://svyatruo.org.ua/blog/2022/05/23/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-2/)
Номер:
8ab53c2a3568462d82d71865d76e9800
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.05.2022 09:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.06.2022 00:00
Опис:
Для підтвердження визначення очікуваної вартості прошу надати експертний звіт щодо розгляду кошторисної документації об’єкта: «Капітальний ремонт фасаду СЗШ № 13 за адресою: вулиця Генерала Потапова, 3-А у Святошинському районі м. Києва»
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a37baf20a6c3413aa0e1f9441b1041b3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.06.2022 15:15
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт фасаду СЗШ № 13 за адресою: вулиця Генерала Потапова, 3-А у Святошинському районі м. Києва», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за номером ID: UA-2022-02-01-005880-c) та в межах своєї компетенції зазначаємо наступне.
Визначення очікуваної вартості робіт проводилося з урахуванням видів та обсягів робіт, що планувалося закупити, відповідно до дефектного акту (Технічне завдання до закупівлі). Відповідно до умов тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції надають кошторисний розрахунок вартості робіт. Після підписання договору кошторисна документація проходить експертизу проєктної документації, що остаточно підтверджує обґрунтованість ціни договору.
Додаток: Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт фасаду СЗШ № 13 за адресою: вулиця Генерала Потапова, 3-А у Святошинському районі м. Києва», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» № 56/04/22від 15 квітня 2022 року -дві сторінки.