• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Капітальний ремонт фасаду СЗШ № 13 за адресою: вулиця Генерала Потапова, 3-А у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

5 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
Номер: 9d558cf62d8543c28cc438d25161f340
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-24-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 24.05.2022 09:26 - 16.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.05.2022 № 150 Київ Про здійснення моніторингу закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 23.05.2022 № 150 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу 6. UA-2022-02-01-005880-c Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації 5 500 000,00 Капітальний ремонт фасаду СЗШ № 13 за адресою: вулиця Генерала Потапова, 3-А у Святошинському районі м. Києва Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 11 статті 29, пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.02.2022 № 38 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» та ТОВ «БУД-СТРОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – Переможець), протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою від 22.02.2022 № 65, від 22.02.2022 № 66 та від 09.03.2022, повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2022, договір від 18.04.2022 № 408, додаткову угоду від 18.04.2022 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 30.05.2022 та 03.06.2022. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Так, відповідно до пункту 9 Додатку 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати договір з організацією про утилізацію будівельного сміття (про надання послуг на поводження з небезпечними відходами). Будівельне сміття – всі відходи, які утворюються під час ремонтно-будівельних робіт (демонтаж, ремонт, будівництво) і підлягають тільки спеціалізованому вивезенню та утилізації. Відповідно до абзацу другого статті 1 Закону України «Про відходи» від 05.03.1998 № 187/98-ВР (далі - Закон № 187/98), відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари (продукція), що повністю або частково втратили свої споживчі властивості і не мають подальшого використання за місцем їх утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення. Абзацом п’ятим статті 1 Закону 187/98 визначено, що поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення. Згідно з абзацом дев’ятим статті 1 Закону 187/98, перевезення відходів - транспортування відходів від місць їх утворення або зберігання до місць чи об'єктів оброблення, утилізації чи видалення. Відповідно до абзацу одинадцять статті 1 Закону 187/98, утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів. Тобто, терміни транспортування та утилізації відходів відповідно до статті 1 Закону 187/98 не є тотожними. При цьому, результати моніторингу засвідчили, що на виконання вимоги пункту 9 Додатку 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Учасник фактично надав у складі тендерної пропозиції не договір з організацією про утилізацію будівельного сміття, а договір на перевезення негабаритних (будівельних) відходів від 04.01.2021 року № 2, відповідно до якого предметом договору є саме вивіз з території замовника, будівельних (негабаритних) відходів, на територію спеціалізованого сміттєзвалища, а не його утилізація. Тобто, ТОВ «БУД-СТРОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ» не виконав вимоги пункту 9 Додатку 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Натомість, в порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, що призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, якою визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень: 15.06.2022 11:40 - 02.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 15.06.2022 11:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надіслано підряднику лист від 21.06.2022 № 107-37-672 і проєкт додаткової угоди з вимогою розірвати договір
Дата публікації звіту: 21.06.2022 13:53

Запити/Пояснення